logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citi Handlowy z kampanią na 150-lecie istnienia

  PR 30.12.2020, przeczytano 840 razy
ilustracjastrzałka

W 2020 roku Citi Handlowy obchodzi 150-lecie powstania i wspierania postępu. Ten wyjątkowy w skali Polski i Europy jubileusz upłynął pod znakiem wsparcia dla klientów, pracowników oraz społeczności lokalnej. Zrealizowano m.in. akcję #CisiBohaterowie, w której bank wraz z pracownikami i klientami wspiera służby medyczne w walce z pandemią. Na koniec roku rusza kampania przypominająca o rocznicy najstarszego polskiego banku komercyjnego i jednego z najstarszych nieprzerwanie działających banków w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citi-handlowy-z-kampania-na-150-lecie-istnienia,389730,artykul.html

Wsparcie służb medycznych w tym bezprecedensowym roku to wyjątkowy sposób na uczczenie 150-rocznicy powstania banku. Fundacja Citi Handlowy oraz wolontariusze Citi ufundowali m.in. ponad 8300 posiłków dla ratowników medycznych w pierwszych tygodniach pandemii. Wolontariusze Citi szyli maseczki i przygotowywali paczki dla seniorów. Bank przekazał 2 mobilne respiratory, ponad 1000 kompletów odzieży ochronnej (maski, przyłbice, kombinezony), 6 nowoczesnych urządzeń mobilne USG, 1 wideolaryngoskop oraz środki ochrony osobistej dla służb medycznych w Warszawie i Olsztynie. Ponad 100 komputerów do nauki zdalnej trafiło do domów dziecka. Bank i pracownicy sfinansowali także zasadzenie 2 hektarów lasu, który został zabezpieczony prawnie przed wycięciem. Dodatkowo, uruchomiono CyberMocną Szkołą, serię warsztatów online dla nauczycieli, by pomóc im w prowadzeniu angażujących i bezpiecznych zajęć online. Dzisiaj w CyberMocnej szkołe bierze udział niemal 600 nauczycieli z całej Polski, a Fundacja Citi Handlowy, koordynująca działania CSR Banku, wobec tak dużego zainteresowania już planuje skalowanie projektu. W pomoc przez cały rok zaangażowało się ponad 2000 wolontariuszy #CitiVolunteers – pracowników i klientów.

- Gdy na początku roku mówiłem o odważnym podejmowaniu wyzwań, chyba nikt z nas nie miał świadomości, z czym przyjdzie się nam w tym roku zmierzyć. Mijający rok był czasem, w którym udowodniliśmy, że razem możemy osiągnąć bardzo dużo. Wspieraliśmy tych, którzy tego wsparcia na pierwszej linii walki z pandemia potrzebowali. Z myślą o przyszłych pokoleniach zasadziliśmy „las na zawsze”. Zachowując ciągłość działań, wdrażaliśmy nowe rozwiązanie dla klientów. Ta solidarność, za którą dzisiaj dziękuję, to najlepsza miara postępu w 150-letniej historii banku – mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy.

Dziś rusza kampania podsumowująca rocznicę istnienia banku. Głównym przekazem akcji jest postęp oraz wsparcie dla klientów, pracowników, społeczności, które w tym roku nabrało zupełnie innego znaczenia. Kampania będzie oparta o 90-sekundowy spot. W filmach wystąpili pracownicy Banku. 30-sekundowe wersje spotu będzie można zobaczyć w największych polskich portalach internetowych. Kampanię, która potrwa 4 tygodnie, zaplanowała agencja Spark Foundry, a spot przygotowała agencja Golden Submarine.

Źródło: Citi Handlowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764