logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citi Handlowy z kampanią na 150-lecie istnienia

  PR 30.12.2020, przeczytano 782 razy
ilustracjastrzałka

W 2020 roku Citi Handlowy obchodzi 150-lecie powstania i wspierania postępu. Ten wyjątkowy w skali Polski i Europy jubileusz upłynął pod znakiem wsparcia dla klientów, pracowników oraz społeczności lokalnej. Zrealizowano m.in. akcję #CisiBohaterowie, w której bank wraz z pracownikami i klientami wspiera służby medyczne w walce z pandemią. Na koniec roku rusza kampania przypominająca o rocznicy najstarszego polskiego banku komercyjnego i jednego z najstarszych nieprzerwanie działających banków w Europie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citi-handlowy-z-kampania-na-150-lecie-istnienia,389730,artykul.html

Wsparcie służb medycznych w tym bezprecedensowym roku to wyjątkowy sposób na uczczenie 150-rocznicy powstania banku. Fundacja Citi Handlowy oraz wolontariusze Citi ufundowali m.in. ponad 8300 posiłków dla ratowników medycznych w pierwszych tygodniach pandemii. Wolontariusze Citi szyli maseczki i przygotowywali paczki dla seniorów. Bank przekazał 2 mobilne respiratory, ponad 1000 kompletów odzieży ochronnej (maski, przyłbice, kombinezony), 6 nowoczesnych urządzeń mobilne USG, 1 wideolaryngoskop oraz środki ochrony osobistej dla służb medycznych w Warszawie i Olsztynie. Ponad 100 komputerów do nauki zdalnej trafiło do domów dziecka. Bank i pracownicy sfinansowali także zasadzenie 2 hektarów lasu, który został zabezpieczony prawnie przed wycięciem. Dodatkowo, uruchomiono CyberMocną Szkołą, serię warsztatów online dla nauczycieli, by pomóc im w prowadzeniu angażujących i bezpiecznych zajęć online. Dzisiaj w CyberMocnej szkołe bierze udział niemal 600 nauczycieli z całej Polski, a Fundacja Citi Handlowy, koordynująca działania CSR Banku, wobec tak dużego zainteresowania już planuje skalowanie projektu. W pomoc przez cały rok zaangażowało się ponad 2000 wolontariuszy #CitiVolunteers – pracowników i klientów.

- Gdy na początku roku mówiłem o odważnym podejmowaniu wyzwań, chyba nikt z nas nie miał świadomości, z czym przyjdzie się nam w tym roku zmierzyć. Mijający rok był czasem, w którym udowodniliśmy, że razem możemy osiągnąć bardzo dużo. Wspieraliśmy tych, którzy tego wsparcia na pierwszej linii walki z pandemia potrzebowali. Z myślą o przyszłych pokoleniach zasadziliśmy „las na zawsze”. Zachowując ciągłość działań, wdrażaliśmy nowe rozwiązanie dla klientów. Ta solidarność, za którą dzisiaj dziękuję, to najlepsza miara postępu w 150-letniej historii banku – mówi Sławomir S. Sikora, prezes Citi Handlowy.

Dziś rusza kampania podsumowująca rocznicę istnienia banku. Głównym przekazem akcji jest postęp oraz wsparcie dla klientów, pracowników, społeczności, które w tym roku nabrało zupełnie innego znaczenia. Kampania będzie oparta o 90-sekundowy spot. W filmach wystąpili pracownicy Banku. 30-sekundowe wersje spotu będzie można zobaczyć w największych polskich portalach internetowych. Kampanię, która potrwa 4 tygodnie, zaplanowała agencja Spark Foundry, a spot przygotowała agencja Golden Submarine.

Źródło: Citi Handlowy

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764