Cityboard Media została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana 2015”, organizowanego przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Jest to cenne wyróżnienie dla Zarządu i Współpracowników „za zaangażowanie społeczne i realizowanie idei odpowiedzialności społecznej biznesu”.
Tytuł ten potwierdza, że Cityboard Media dba o ludzi i środowisko oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania, a także stawia na zrównoważony rozwój – firmy i współpracowników. Od 20 lat realizuje kampanie społeczne i angażuje się w akcje pro publico bono.
Działania dla dobra wspólnego to od początku istnienia Cityboard Media integralna część strategii rozwoju firmy. Konsekwentnie i sukcesami współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, a także instytucjami kultury, sztuki i nauki oraz władzami miast i regionów, wspólnie realizując kampanie promocyjne, bezpłatnie udostępniając czas na naszych urządzeniach reklamowych. Jesteśmy dumni, że sami pomagamy i wspieramy tych, którzy działają charytatywnie - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Na naszych wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Wspieramy, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. Stawiamy na promocję sportu i aktywnego trybu życia, działając razem z Czesławem Langiem. Na cityboardach i supercityboardach co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się w akcje promujące bezpieczeństwo na drodze - sami prowadziliśmy kampanie skierowane do kierowców oraz współpracujemy z organizacjami edukującymi użytkowników dróg, a także bezpośrednio z Wojewódzkimi Komendami Policji.
Kapituła konkursu doceniła także postawę Cityboard Media wobec ekologii. Jako jedyni w Polsce wprowadziliśmy ekoplakat - innowacyjne podłoże drukarskie, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% recyklingowany. Inwestujemy w czystą energię - część naszych urządzeń reklamowych jest zasilana przez panele fotowoltaiczne i turbiny wiatrowe. Klientom oferujemy sieć ecolight - nowoczesnych elektronicznych nośników reklamowych, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska.
Ważna dla Cityboard Media jest misja edukacyjna - Instytut Cityboard Media organizuje konferencje i seminaria w zakresie szeroko pojętego marketingu oraz prowadzi projekty badawcze, a także warsztaty dla klientów. Ściśle kooperujemy z Uniwersytetem SWPS - w tym roku zainicjowaliśmy wspólne studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" - to przykład udanego partnerstwa akademii i biznesu.
Finał szóstej edycji konkursu „Firma dobrze widziana” odbył się 25 listopada 2015 r. w siedzibie BCC w Warszawie. Po wręczeniu nagród laureaci i zaproszeni goście uczestniczyli w panelu poświeconym CSR, który prowadził Wojciech Szeląg – ceniony dziennikarz ekonomiczny. Uczestnicy dyskusji potwierdzili, że społeczna odpowiedzialność biznesu to nie deklaracje, ale codzienna praktyka w ich firmach. Działania te tworzą kapitał polskiego biznesu - skutecznie budują wizerunek firm i relacje między pracownikami a społecznościami lokalnymi.
Źródło: Cityboard Media