logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media - Firma dobrze widziana 2015

  PR 26.11.2015, przeczytano 851 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media została laureatem konkursu „Firma Dobrze Widziana 2015”, organizowanego przez Business Centre Club, pod honorowym patronatem Ministra Pracy i Polityki Społecznej. Jest to cenne wyróżnienie dla Zarządu i Współpracowników „za zaangażowanie społeczne i realizowanie idei odpowiedzialności społecznej biznesu”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityboard-media---firma-dobrze-widziana-2015,26669,artykul.html

Tytuł ten potwierdza, że Cityboard Media dba o ludzi i środowisko oraz inwestuje w innowacyjne rozwiązania, a także stawia na zrównoważony rozwój – firmy i współpracowników. Od 20 lat realizuje kampanie społeczne i angażuje się w akcje pro publico bono.

Działania dla dobra wspólnego to od początku istnienia Cityboard Media integralna część strategii rozwoju firmy. Konsekwentnie i sukcesami współpracujemy z fundacjami, stowarzyszeniami, a także instytucjami kultury, sztuki i nauki oraz władzami miast i regionów, wspólnie realizując kampanie promocyjne, bezpłatnie udostępniając czas na naszych urządzeniach reklamowych. Jesteśmy dumni, że sami pomagamy i wspieramy tych, którzy działają charytatywnie - mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. Na naszych wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Wspieramy, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. Stawiamy na promocję sportu i aktywnego trybu życia, działając razem z Czesławem Langiem. Na cityboardach i supercityboardach co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się w akcje promujące bezpieczeństwo na drodze - sami prowadziliśmy kampanie skierowane do kierowców oraz współpracujemy z organizacjami edukującymi użytkowników dróg, a  także bezpośrednio z Wojewódzkimi Komendami Policji.

Kapituła konkursu doceniła także postawę Cityboard Media wobec ekologii. Jako jedyni w Polsce wprowadziliśmy ekoplakat - innowacyjne podłoże drukarskie, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% recyklingowany. Inwestujemy w czystą energię - część naszych urządzeń reklamowych jest zasilana przez panele fotowoltaiczne i turbiny wiatrowe. Klientom oferujemy sieć ecolight - nowoczesnych elektronicznych nośników reklamowych, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska.

Ważna dla Cityboard Media jest misja edukacyjna - Instytut Cityboard Media organizuje konferencje i seminaria w zakresie szeroko pojętego marketingu oraz prowadzi projekty badawcze, a także warsztaty dla klientów. Ściśle kooperujemy z Uniwersytetem SWPS - w tym roku zainicjowaliśmy wspólne studia podyplomowe „Psychologia w marketingu i reklamie - skuteczność w działaniu" - to przykład udanego partnerstwa akademii i biznesu.

Finał szóstej edycji konkursu „Firma dobrze widziana” odbył się 25 listopada 2015 r. w siedzibie BCC w Warszawie. Po wręczeniu nagród laureaci i zaproszeni goście uczestniczyli w panelu poświeconym CSR, który prowadził Wojciech Szeląg – ceniony dziennikarz ekonomiczny. Uczestnicy dyskusji potwierdzili, że społeczna odpowiedzialność biznesu to nie deklaracje, ale codzienna praktyka w ich firmach. Działania te tworzą kapitał polskiego biznesu - skutecznie budują wizerunek firm i relacje między pracownikami a społecznościami lokalnymi.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764