Od początku roku 2000, dzięki ofercie opartej na wielkości widowni, CITYBOARD MEDIA pozyskała łącznie 114 nowych klientów.
Wprowadzenie oferty sprzedaży opartej na wielkości widowni, a nie ilości nośników reklamowych, pozwoliło pozyskać firmie CITYBOARD MEDIA wielu nowych klientów.
Są to zarówno reklamodawcy z branż, które już wcześniej korzystały z reklamy zewnętrznej, jak i liczna grupa firm, które dotychczas nie sięgały po to medium, a zmieniły zdanie dzięki nowej ofercie określającej poziom kontaktów.
Koncerny samochodowe i producenci artykułów motoryzacyjnych, ze względu na specyfikę medium (95% kontaktów generowanych przez cityboardy przypada na ruch kołowy) byli i są wiernymi klientami CITYBOARD MEDIA. Jednak dzięki innowacyjnej ofercie opartej na ilości kontaktów udało nam się pozyskać 14 nowych reklamodawców z tego segmentu.
Firma zachęciła również do współpracy reklamodawców z takich branż jak: usługi finansowe i ubezpieczeniowe, w tym bankowość elektroniczna (14-tu nowych klientów) , sektor telekomunikacyjny i internetowy ( 9-ciu), producenci artykułów szybkozbywalnych (16-tu), media i usługi informacyjne ( 6-ciu). Nie zabrakło również produktów RTV/AGD ( 3-ech), odzieży i obuwia ( 4-ech), artykułów budowlanych (1). Zdobyto również łącznie 41 klientów z różnych innych branż, między innymi :sieci handlowe, restauracje, usługi turystyczne, kosmetyki i farmaceutyki i inne.
Do września 2001 – do czasu wejścia w życie zakazu reklamy piwa, z reklamy na cityboardach skorzystało również 6 nowych marek piwa.
Źródło: Cityboard Media