logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media - nowi klienci

  PR 21.01.2002, przeczytano 467 razy

Od początku roku 2000, dzięki ofercie opartej na wielkości widowni, CITYBOARD MEDIA pozyskała łącznie 114 nowych klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityboard-media---nowi-klienci,770,artykul.html

Wprowadzenie oferty sprzedaży opartej na wielkości widowni, a nie ilości nośników reklamowych, pozwoliło pozyskać firmie CITYBOARD MEDIA wielu nowych klientów.

Są to zarówno reklamodawcy z branż, które już wcześniej korzystały z reklamy zewnętrznej, jak i liczna grupa firm, które dotychczas nie sięgały po to medium, a zmieniły zdanie dzięki nowej ofercie określającej poziom kontaktów.

Koncerny samochodowe i producenci artykułów motoryzacyjnych, ze względu na specyfikę medium (95% kontaktów generowanych przez cityboardy przypada na ruch kołowy) byli i są wiernymi klientami CITYBOARD MEDIA. Jednak dzięki innowacyjnej ofercie opartej na ilości kontaktów udało nam się pozyskać 14 nowych reklamodawców z tego segmentu.

Firma zachęciła również do współpracy reklamodawców z takich branż jak: usługi finansowe i ubezpieczeniowe, w tym bankowość elektroniczna (14-tu nowych klientów) , sektor telekomunikacyjny i internetowy ( 9-ciu), producenci artykułów szybkozbywalnych (16-tu), media i usługi informacyjne ( 6-ciu). Nie zabrakło również produktów RTV/AGD ( 3-ech), odzieży i obuwia ( 4-ech), artykułów budowlanych (1). Zdobyto również łącznie 41 klientów z różnych innych branż, między innymi :sieci handlowe, restauracje, usługi turystyczne, kosmetyki i farmaceutyki i inne.

Do września 2001 – do czasu wejścia w życie zakazu reklamy piwa, z reklamy na cityboardach skorzystało również 6 nowych marek piwa.

Źródło: Cityboard Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764