logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media charytatywnie dla Iwo

  PR 21.02.2017, przeczytano 476 razy
ilustracjastrzałka

Dwuletni Iwo ma zdiagnozowane porażenie dziecięce i pilnie potrzebuje operacji. Od połowy lutego na 10 ekranach w Warszawie, ruszyła kampania promująca akcję pomocy dla chłopca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityboard-media-charytatywnie-dla-iwo,31546,artykul.html

Iwo potrzebuje pomocy

Gdy tylko Iwo się urodził, jego ojciec miał plan. – Piłka to całe moje życie. O niczym tak nie marzyłem, jak o dniu, kiedy razem z synkiem pójdziemy na stadion, będziemy cieszyć się z goli i smucić razem z przegranych. Niestety nic z tego, bo rzeczywistość okazała się brutalna – mówi Zbyszek Maciołek, ojciec Iwa.

Chłopiec od urodzenia robił wszystko inaczej, po swojemu. – Próbował usiąść, raczkować, biegać, czyli robić to wszystko, co robią dzieci, ale przychodziło mu to z większym trudem – mówi Maciołek. Gdy rodzice zorientowali się, że dziecko nie rozwija się tak, jak rówieśnicy, poddali Iwa badaniom. – Dopiero, gdy synek miał 14 miesięcy i zaczął chodzić, lekarze potwierdzili nasze obawy i zaczęła się wędrówka od lekarza do lekarza, od badania do badania, od szpitala do szpitala, aż w końcu po rezonansie mózgu, we wrześniu 2016, już nikt nie miał wątpliwości – opowiada Maciołek. Okazało się, że chłopiec ma Mózgowe Porażenie Dziecięce. – Przed nami wiele lat pracy, ponieważ Iwo ma problemy z utrzymaniem napięcia mięśniowego. Spastyka pojawia się momentalnie, kiedy Iwo przestaje się ruszać, rozciągać, ćwiczyć – mówi ojciec. Ćwiczenia i rehabilitacja, to jednak nie wszystko. Szansą dla chłopca może być operacja zwaną selektywną rizotomią grzbietową. W Stanach Zjednoczonych jest lekarz, który może ją przeprowadzić.

Jak zwykle w takich sytuacjach, przeszkodą są pieniądze. Potrzebne jest ponad 260 000 złotych. Pomóc może każdy i to w bardzo prosty sposób. Są dwie drogi:

  • wpłacając dowolna kwotę, poprzez stronę www.siepomaga.pl
  • przekazując 1% podatku przy rocznym rozliczeniu PIT, numer KRS 0000037904.

 
W akcję pomocy Iwo włączył się Cityboard Media. – Postanowiliśmy zrealizować na naszych tablicach reklamowych w Warszawie kampanię promującą akcję pomocy dla chłopca. Nasi graficy zaprojektowali plakaty, z własnych środków je wydrukowaliśmy, a serwisy zajmujące się instalacją zadeklarowały, że zawieszą je dla Iwa za darmo. Ponad to w naszych serwisach internetowych Cityboard.pl i Kupecolight.pl zamieściliśmy banery odsyłające do strony Iwo w portalu Siepomaga.pl. Liczymy, że w ten sposób uda zgromadzić się potrzebne środki – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media. – Muszę uzbierać pieniądze, które pomogą naszemu dziecku żyć normalnie i nic poza tym się nie liczy. Kiedy patrzę, jak mój dzielny chłopak znosi to wszystko, jestem z niego bardzo dumny – komentuje tata Iwa. Kampania na tablicach reklamowych potrawa do końca kwietnia i będzie realizowana przy użyciu ekoplakatu.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764