logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media to „Firma Dobrze Widziana”

  PR 09.12.2016, przeczytano 693 razy
ilustracjastrzałka

Cityboard Media po raz kolejny został wyróżniony w konkursie „Firma Dobrze Widziana”. Organizatorem imprezy jest Business Centre Club, a honorowym patronatem wydarzenie objęło Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Nagroda przyznawana jest firmom, które angażują się społecznie i podejmują działania CSR. Finał siódmej edycji konkursu odbył się 23 listopada 2015 r. w siedzibie BCC w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityboard-media-to-_firma-dobrze-widziana_,30800,artykul.html

– Cieszymy się z tego wyróżnienia, bo ono pokazuje, że Cityboard Media idzie w dobrym kierunku zarówno pod względem biznesowym jak i CSR – mówi Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.

Po części oficjalnej wszyscy goście wzięli udział w debacie dotyczącej CSR. Dyrektorzy, marketingowcy i specjaliści od CSR zwracali uwagę na fakt, że społeczna odpowiedzialność biznesu to powoli codzienność w dużych polskich firmach.

Pomagamy innym, dlatego że warto to robić. Reklama zewnętrzna doskonale nadaje się do promowania akcji społecznych. Dlatego na naszych wielkoformatowych nośnikach cyklicznie są realizowane kampanie Hospicjów dla Dzieci, Wiosek Dziecięcych i akcje „1%”. Ponad to wspieramy, jako patron mediowy, Warszawską Operę Kameralną i Teatr Powszechny w Warszawie. Stawiamy na promocję sportu i aktywnego trybu życia, działając razem z Czesławem Langiem. Na cityboardach i supercityboardach co roku realizujemy ogólnopolską kampanię Tour de Pologne. Angażujemy się także w akcje promujące bezpieczeństwo na drogach oraz wspieramy domy dziecka i fundacje – komentował Marcin Stan. Kapituła konkursu zwróciła także uwagę na fakt, że Cityboard Media wdraża działania ekologiczne. Mowa tu o ekoplakacie, czyli innowacyjnym podłożu drukarskim, które jest przyjazne i bezpieczne dla otoczenia naturalnego, a sam produkt jest w 100% przetwarzalny. – Inwestujemy też w czystą energię, ponieważ część naszych urządzeń reklamowych jest zasilana przez panele fotowoltaniczne i turbiny wiatrowe. Ponad to, Klientom oferujemy sieć ecolight, czyli nowoczesne, elektroniczne nośniki reklamowe, które dzięki wykorzystaniu diod LED są przyjazne dla środowiska – dodaje Stan.

Cityboard Media podobne wyróżnienie otrzymał w 2015 roku.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764