logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cityboard Media wypromuje grę „The Crown Korona Rzeczpospolitej“

  PR 26.05.2020, przeczytano 461 razy

Ruszyła kampania promocyjna gry „The Crown Korona Rzeczpospolitej“, której wydawcą jest Fundacja Książąt Lubomirskich. Za kompleksową obsługę projektu odpowiada Cityboard Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cityboard-media-wypromuje-gre-_the-crown-korona-rzeczpospolitej%E2%80%9C,387171,artykul.html

The Crown Korona Rzeczpospolitej“ jest darmową grą przeglądarkową, która ma funkcje edukacyjne. – W czasach kwarantanny wywołanej koronawirusem, nasza gra zyskała nowe znaczenie. Jest nie tylko doskonałym sposobem na spędzenie wolnego czasu, ale pozwala także na przybliżenie fascynującej historii naszego kraju – mówi Jan Lubomirski-Lanckoroński, Prezes Fundacji Książąt Lubomirskich.

Sytuacja związana z koronawirusem przyspieszyła decyzję o premierze „The Crown”. Jest to gra MMORPG (online role-playing game), osadzona w realiach XVI–XVIII wiecznej Rzeczpospolitej Obojga Narodów. Fabuła obliguje gracza do dokonywania wyborów, które skutkują trudnymi do przewidzenia konsekwencjami. Największym wyzwaniem stawianym przed graczem jest obrona kraju i tworzenie jego potęgi. Twórcą gry jest osoba odpowiedzialna za pierwszą wersję gry “Wiedźmin”.

Za promocję gry odpowiada Cityboard Media, który od kilku lat systematycznie rozszerza swoją działalności na obszar digitalu. – Jesteśmy odpowiedzialni za kompleksową obsługę projektu. Od stworzenia strategii komunikacji w internecie, przez spoty reklamowe, social-media, kampanię w Google Ads, aż po współpracę z influencerami. Będziemy zachęcać użytkowników do testowania gry, a dzięki ich sugestiom, udoskonalimy ją. Użytkownicy, którzy podzielą się z nami swoją opinią, mogą wygrać atrakcyjne nagrody w konkursach – mówi Mateusz Bojanowski, który koordynuje projekt ze strony Cityboard Media.

– Dziękujemy Fundacji za zaufanie, jakim nas obdarzyła. To kolejny kompleksowo realizowany przez nas projekt digitalowy. Cieszymy się, że klienci widzą w nas nie tylko solidnego partnera outdoorowego, ale i digitalowego – mówi Andrzej Grudziński, Pełnomocnik Zarządu Cityboard Media.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory interaktywne Newline już dziś z USB-C
Zgodnie z obowiązującą dyrektywą Parlamentu Europejskiego od 2024 roku USB-C będzie jedynym portem ładowania stosowanym w przenośnych urządzeniach na terenie Unii Europejskiej. Do nowych wymogów od 2026 roku będą musieli się dostosować również producenci laptopów. Dzięki temu wszystkie urządzenia będzie można ładować jedną ładowarką. Ta standaryzacja...
Na co dzień #KarmiąWiedzą i #KarmiąEmocjami w krakowskiej agencji marketingowej. Teraz postanowili umilić czas oczekiwania na święta wypuszczając marketingowy kalendarz adwentowy. A w nim prezenty, ciekawostki z branży i materiały premium. More Bananas rusza z bananową wersją kalendarza adwentowego.
Veovee wzmacnia client service
Do zespołu client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, dołączyły dwie osoby - Hubert Skubij jako Senior Account Manager oraz Jolanta Kozak na stanowisku Account Manager. Oboje będą odpowiadać za prowadzenie projektów z obszaru mobile marketingu dla domów mediowych.
Adrian Zwierzyński i Kamil Kuć awansują w 180heartbeats + Jung v Matt
Kamil Kuć i Adrian Zwierzyński z tytułami Associate Creative Directors. Zespół awansował na nowo utworzone dyrektorskie stanowiska w dziale kreacji i designu agencji 180heartbeats+Jung v Matt.
Bunge Polska, lider rynku w kategorii margaryny i miksy w kubkach*, rusza z kampanią promującą nowe produkty pod marką SmakoWita – pasty z ziaren fasoli. Agencją odpowiedzialną za kreację i media jest FENO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764