logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citymade Sneakers: Kampania marki Sizeer

  PR 31.03.2018, przeczytano 1581 razy
ilustracjastrzałka

Marka Sizeer wzbogaca przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citymade-sneakers%3A-kampania-marki-sizeer,36010,artykul.html

Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.

W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:

ilustracjastrzałka

Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.    

Główny film kampanijny ('45 sek.) mówi o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.):

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.

Strona kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers

Źródło: Sizeer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764