logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Citymade Sneakers: Kampania marki Sizeer

  PR 31.03.2018, przeczytano 1150 razy
ilustracjastrzałka

Marka Sizeer wzbogaca przestrzeń miejską o nowy słownik, jaki każdy sneakerhead poznać powinien. Potencjał miasta jest nieskończony, a wspólny język tkanki miejskiej i kultury ulicy stwarza nić porozumienia, w której sneakery są łącznikiem, a zarazem środkiem wyrazu nas samych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/citymade-sneakers%3A-kampania-marki-sizeer,36010,artykul.html

Przestrzeń miejska stanowi naturalne i autentyczne środowisko dla sneakerów, a te z kolei są środkiem wyrazu indywidualnego stylu mieszkańców metropolii. Odzwierciedleniem tej symbiozy jest słowotwórstwo, które inspiruje do tworzenia nowej jakości tego, co jeszcze nienazywane lub wymaga zdefiniowania na nowo. Dlatego też marka Sizeer w najnowszej kampanii postawiła na zabawę słowem w kontekście dużego miasta i możliwości jakie ono daje, tworząc miejski słownik, a więc wspólny język, który mamy z miastem, gdy nosimy sneakery. Na potrzeby kreacji powstały nowe określenia, które opierają się na już istniejących słowach, ale zmienionych tak, aby zawierały element CITY i wciąż brzmiały podobnie do słowa natywnego. W ten sposób powstało 24 wyrazów, które ilustrują konkretne modele obuwia i posiadają swoje słownikowe wytłumaczenie.

W pierwszej odsłonie kampanii „CITYMADE SNEAKERS” została zaprezentowana pierwsza produktowa szóstka ze słownika:

ilustracjastrzałka

Zgodnie z przyjętą strategią marki Sizeer na rok 2018, dominującą formą komunikacji będzie komunikacja digitalowa - najbardziej naturalny sposób dotarcia do cyfrowego pokolenia, jakim jest grupa docelowa multibrandu. Corem kampanii CITYMADE SNEAKERS jest 25 filmów wizerunkowo-produktowych. Cała komunikacja, nawiązując do amerykańskich korzeni kultury sneakerowej, została przygotowana w języku angielskim. Całość uzupełnia komunikacja OOH, prowadzona na przystankach komunikacji miejskiej w dużych miastach. Co 15 dni pojawiać się będzie nowa odsłona kreacji z kolejnymi modelami obuwia i nowymi słowami z miejskiego słownika.    

Główny film kampanijny ('45 sek.) mówi o czym jest kampania oraz pierwsza szóstka filmów produktowych (’15 sek.):

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiada Team Sizeer a za produkcję filmów Papaya Films.

Strona kampanii: http://sizeer.com/pl/city-made-sneakers

Źródło: Sizeer

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Sneakerhead?

WTF?

avatar użytkownika
,

Ten któremu tylko Sneakersy we łbie?  

,

Znaczy się batoniki?  

avatar użytkownika
,

Jak ktoś lubi - czemu nie?  

,

Czyli to akcja cukierni jest?  

avatar użytkownika
,

Cukiernie nie produkują sneakersów.  

,

Już wiem, sneakersy produkują sneakerheadzi.  

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764