Ruszyła kampania reklamowa serii produktów do makijażu Clarins Everlasting, produkowanych przez francuską markę kosmetyczną Clarins (Orbico Beauty). Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Spark Foundry, za działania na Facebooku - agencja marketingu efektywnościowego Performics. Obie agencje należą do Publicis Groupe.
linia podkładów i korektorów Clarins Everlasting zapewnia idealne krycie przez całą dobę bez efektu maski i jednoczesne nawilżenie skóry, co wpisuje się w główne założenie marki, którym jest naturalnie wyglądająca cera i połączenie makijażu i pielęgnacji. Celem prowadzonej kampanii jest przede wszystkim budowanie wizerunku oraz poszerzenie świadomości konsumentek w wieku 25-45 lat, na temat nowej serii produktów.
Kampania osadzona jest w kanale digital, w tym głównie na Facebooku i YouTube. Działania prowadzone są także przy współpracy z działem e-commerce marki i wykorzystują formaty performance optymalizujące działania kierujące na stronę produktową, realizowane w kooperacji z Teads – globalną platformą medialną.
Za planowanie i zakup mediów oraz optymalizację kampanii digital odpowiada agencja mediowa Spark Foundry. Działaniami na Facebooku zajmuje się Performics. Obie agencje współpracują z marką Clarins (Orbico Beauty) od 2018 roku.
Źródło: Publicis Groupe