logo
WIADOMOŚCI

Clarins wybiera papier Cocoon Silk z oferty Antalis

redakcja  PR 12.01.2018, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Tak samo jak Clarins, Antalis, europejski dystrybutor papieru i rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, troszczy się o naszą planetę i dba o ochronę środowiska. Nic więc dziwnego, że do materiałów dla prasy na temat nowej wersji swojej kuracji przeciwstarzeniowej, Double Serum, która zadebiutowała tego lata, firma Clarins ponownie zastosowała papier Antalis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clarins-wybiera-papier-cocoon-silk-z-oferty-antalis,35099,artykul.html

Materiały zostały wydrukowane na Cocoon Silk, papierze satynowanym pochodzącym z recyklingu z certyfikatem FSC. Papier ten jest wykonany w 100% z włókien pochodzących z recyklingu. Papier Cocoon Silk jest nie tylko rozwiązaniem ekologicznym, charakteryzuje się również niezwykle gładką powierzchnią i białością gwarantującą wyjątkowe wykończenie powierzchni. To właśnie doskonałe połączenie odpowiedzialności ekologicznej z jakością sprawiło, że firma Clarins wybrała ten papier.                                                                                                  

Luisa Réhault, kierownik produkcji w dziale artystycznym Clarins, wyjaśnia: Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw jest wpisana w DNA firmy Clarins i dlatego zawsze korzystamy z papierów z recyklingu Antalis, które są wytwarzane z tak ważną dla nas dbałością o środowisko, ale i bez szkody dla jakości. Wybraliśmy papier z recyklingu Cocoon Silk, bo jego naturalne wykończenie doskonale odzwierciedla ducha Clarins.

Poprzez wybór papieru Clarins podkreśla swoją ideę "odpowiedzialnego piękna", która ma kluczowe znaczenie dla marki. Zgodnie ze sloganem "Rób więcej, lepiej i rób to z przyjemnością" firma tworzy efektywne produkty z zastosowaniem najlepszych składników, jednocześnie dbając o środowisko naturalne.

Odpowiedzialność ekologiczna jest również centralna dla modelu biznesowego firmy Antalis, co czyni ją idealnym partnerem dla Clarins. Stéphane Courtot, prezes oddziału Antalis we Francji i Dyrektor Generalny Antalis na Zachodnią Europę, mówi: Cieszymy się, że możemy dalej pracować z firmą Clarins, z którą współdzielimy surowe wymagania odnośnie jakości, a także dążenie do odpowiedzialnej innowacji.

Dowodem tego jest wiele inicjatyw ekologicznych podejmowanych przez Antalis, w tym opracowanie systemu oceny Green Star System obejmującego informację o pochodzeniu włókien, a także procesu produkcji. Polega to na przyznaniu każdemu typowi papieru od 0 do 5 gwiazdek, zależnie od jego charakterystyki środowiskowej (według tej klasyfikacji papier Cocoon Silk uzyskał najlepszy wynik 5 gwiazdek). Dzięki temu systemowi klienci firmy Antalis mogą łatwo włączyć wykorzystanie papieru do swojej polityki CSR, nie przekraczając przy tym ograniczeń budżetowych.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Meet Kodak Polska po raz dwunasty
Po raz dwunasty już firma Kodak Polska zaprosiła przedstawicieli drukarń i firm poligraficznych, wydawnictw, agencji reklamowych, a także partnerów biznesowych oraz mediów na doroczne spotkanie z cyklu Meet Kodak Polska. Obywało się ono 12 kwietnia br. w hotelu Vienna House Andel’s w Łodzi i było okazją do zapoznania się z najnowszymi informacjami na temat rozwoju firmy, jej produktów, a ...
Być albo nie być na rynku poligrafii: 5. edycja Akademii Liderów Biznesu
„Być albo nie być na rynku poligrafii, czyli czego oczekuje od nas klient” – tak brzmi motyw przewodni piątej edycji Akademii Liderów Biznesu organizowanej przez firmę Konica Minolta. Tegoroczna konferencja odbędzie się w dniach 23–24 maja w Hotelu Tiffi w Iławie. Podczas spotkania znani eksperci z branży i przedstawiciele świata biznesu będą inspirowali największe polskie drukarnie do...
Chroma.pl coraz bliżej przepięcia  na nowy serwis
Zbliża się planowana data zamiany starego serwisu na nowy. Aby mogło to nastąpić potrzebne są wszystkie produkty i funkcje.
Chroma znalazła pracownika: Finał kampanii
Zakończyła się ponad dwumiesięczna kampania marketingowa „Najpozytywniejsza praca świata” drukarni Chroma. Pierwszym etapem była rekrutacja na stanowisko menedżera gwarancji jakości. Zwycięzcą, wyłonionym spośród 1500 kandydatów został Michał Bajda. Swoim video „Jedenaście przytaknięć Michała” i jego aktywną promocją zapewnił sobie kontrakt z drukarnią o wartości 60 tys. zł. W ostatn...
„Lepsze pomysły” („Brighter Ideas”) – pod takim hasłem firma Sun Chemical pojawi się na tegorocznych targach Fespa, jakie odbywać się będą w Berlinie w dniach 15-18 maja. Na stoisku D20 w pawilonie 2.2 zaprezentuje ona portfolio swoich farb i atramentów (oraz technologii z nimi związanych), znajdujących zastosowanie przy różnych aplikacjach graficznych, tekstylnych i przemysłowych. Aby le...
 
piątek 20.04.2018, 60 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone