logo
WIADOMOŚCI

Clarins wybiera papier Cocoon Silk z oferty Antalis

  PR 12.01.2018, przeczytano 426 razy
ilustracjastrzałka

Tak samo jak Clarins, Antalis, europejski dystrybutor papieru i rozwiązań z zakresu komunikacji wizualnej, troszczy się o naszą planetę i dba o ochronę środowiska. Nic więc dziwnego, że do materiałów dla prasy na temat nowej wersji swojej kuracji przeciwstarzeniowej, Double Serum, która zadebiutowała tego lata, firma Clarins ponownie zastosowała papier Antalis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clarins-wybiera-papier-cocoon-silk-z-oferty-antalis,35099,artykul.html

Materiały zostały wydrukowane na Cocoon Silk, papierze satynowanym pochodzącym z recyklingu z certyfikatem FSC. Papier ten jest wykonany w 100% z włókien pochodzących z recyklingu. Papier Cocoon Silk jest nie tylko rozwiązaniem ekologicznym, charakteryzuje się również niezwykle gładką powierzchnią i białością gwarantującą wyjątkowe wykończenie powierzchni. To właśnie doskonałe połączenie odpowiedzialności ekologicznej z jakością sprawiło, że firma Clarins wybrała ten papier.                                                                                                  

Luisa Réhault, kierownik produkcji w dziale artystycznym Clarins, wyjaśnia: Odpowiedzialność społeczna przedsiębiorstw jest wpisana w DNA firmy Clarins i dlatego zawsze korzystamy z papierów z recyklingu Antalis, które są wytwarzane z tak ważną dla nas dbałością o środowisko, ale i bez szkody dla jakości. Wybraliśmy papier z recyklingu Cocoon Silk, bo jego naturalne wykończenie doskonale odzwierciedla ducha Clarins.

Poprzez wybór papieru Clarins podkreśla swoją ideę "odpowiedzialnego piękna", która ma kluczowe znaczenie dla marki. Zgodnie ze sloganem "Rób więcej, lepiej i rób to z przyjemnością" firma tworzy efektywne produkty z zastosowaniem najlepszych składników, jednocześnie dbając o środowisko naturalne.

Odpowiedzialność ekologiczna jest również centralna dla modelu biznesowego firmy Antalis, co czyni ją idealnym partnerem dla Clarins. Stéphane Courtot, prezes oddziału Antalis we Francji i Dyrektor Generalny Antalis na Zachodnią Europę, mówi: Cieszymy się, że możemy dalej pracować z firmą Clarins, z którą współdzielimy surowe wymagania odnośnie jakości, a także dążenie do odpowiedzialnej innowacji.

Dowodem tego jest wiele inicjatyw ekologicznych podejmowanych przez Antalis, w tym opracowanie systemu oceny Green Star System obejmującego informację o pochodzeniu włókien, a także procesu produkcji. Polega to na przyznaniu każdemu typowi papieru od 0 do 5 gwiazdek, zależnie od jego charakterystyki środowiskowej (według tej klasyfikacji papier Cocoon Silk uzyskał najlepszy wynik 5 gwiazdek). Dzięki temu systemowi klienci firmy Antalis mogą łatwo włączyć wykorzystanie papieru do swojej polityki CSR, nie przekraczając przy tym ograniczeń budżetowych.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mark Andy Student Awards 2018 – nagrody wręczone
W pierwszej połowie br. firma Mark Andy ogłosiła konkurs Mark Andy Student Awards 2018, skierowany do studentów kierunków związanych z poligrafią i projektowaniem. Był on częścią jej strategicznego programu, obejmującego szereg działań edukacyjnych, dedykowanych przyszłym pracownikom drukarń i firm przetwórczych. W ramach konkursu studenci z całej Europy...
Loop Industries, Inc., innowacyjna firma w dziedzinie rozwiązań przetwórstwa tworzyw sztucznych oraz PepsiCo, Inc. ogłosiły zawarcie wieloletniej umowy, która umożliwi PepsiCo zakup i produkcję opakowań z plastików wytwarzanych w amerykańskiej fabryce Loop, w tym plastiku PET Loop pozyskiwanego w 100% z recyklingu.
Nowa wycinarka wizytówek Autocut Pro w ofercie Grafmasz
Najnowsze urządzenie Morgana Systems zostało skonstruowane z myślą o drukarniach cyfrowych poszukujących wielofunkcyjnych, zautomatyzowanych i wydajnych rozwiązań umożliwiających wykonanie szerokiej gamy produktów tj. wizytówki, karty, zaproszenia itp.
Biokompozyty Durasense, Lineo, E-tales: Stora Enso dla e-commerce
W ostatnim czasie oferta firmy Stora Enso została rozszerzona m.in. o biokompozyty DuraSense, ligninę Lineo oraz e-TALES – rozwiązania dedykowane sprzedaży detalicznej przez Internet. Jak podaje firma, to kolejne innowacyjne, a zarazem konkurencyjne cenowo rozwiązania bazujące na surowcach odnawialnych w jej portfolio.
Zakłady Artystyczne ART z partnerami na targach 4 Print Week
Zakłady Artystyczne ART wraz ze swoimi partnerami - GL Optic i firmą OKI - zaprezentowały swoją ofertę podczas niedawno zakończonych w Poznaniu targów 4 Print Week. Wystawa dla firmy zakończyła się sukcesem, a najnowsze prezentowane tam rozwiązanie GL Optic - GL Spectrolux (precyzyjny i szybki – jak podkreśla jego producent - miernik światła) został nagrodzony podczas tego...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone