logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clean&Color: Spoty marki Dekoral na antenie

  PR 23.05.2016, przeczytano 513 razy
ilustracjastrzałka

W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych ruszyła kampania reklamowa farby Clean&Color, nowego produktu marki Dekoral. Akcja promująca satynową farbę lateksową obejmie najważniejsze media i potrwa do końca sezonu 2016. Produkt będzie prezentowany w 30-sekundowych oraz 10-sekundowych filmach reklamowych, dzięki którym klienci poznają zalety produktu, co ułatwi im podjęcie decyzji zakupowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cleanandcolor%3A-spoty-marki-dekoral-na-antenie,28651,artykul.html

Kampania telewizyjna rozpoczęła się 10 maja 2016 roku. Spoty będą emitowane w najważniejszych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN Style, Polsat, TV4, Discovery, Discovery World, Discovery Science, Animal Planet) w godzinach największej oglądalności.

Nowe spoty reklamowe farby Clean&Color przeznaczonej do dekoracyjnego malowania ścian, dzięki uporządkowanej i przystępnej fabule przedstawiają najważniejsze zalety produktu. Farba jest przyjazna dla alergików, zapewnia doskonałe krycie malowanej powierzchni, pozostawia gładkie, satynowe wykończenie i co najważniejsze, wyróżnia się siedmiokrotnie większą odpornością na szorowanie, co ułatwia usuwanie powstałych ewentualnych zabrudzeń.

Dla najbardziej wymagających

Reklamy prezentują opinie bohaterów-klientów, którzy przedstawiają argumenty za wyborem farby Clean&Color. To osoby w różnym wieku i na różnym etapie swojego życia: mama z małym dzieckiem, para 40-latków, mama z nastolatkiem czy starsze małżeństwo. Dla każdego cechy nowego produktu marki Dekoral mają inne znaczenie.

Dzięki akcji reklamowej, potencjalni klienci poznają zalety nowej farby Clean&Color, a barwne wnętrza reklamowych mieszkań posłużą jako inspiracja do wykorzystania we własnych wnętrzach.

Spot TV Dekoral 2016 – część 1:

Spot TV Dekoral 2016 – część 2:

Źródło: PPG Deco Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764