logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Channel dla Carrefour

  PR 11.07.2001, przeczytano 887 razy

Koncern Clear Channel wygrał międzynarodowy przetarg na tzw. "meble miejskie", ogłoszony przez grupę Carrefour. Stał się tym samym jej wyłącznym partnerem przy rozbudowie systemu informacyjno - reklamowego oraz sprzedaży powierzchni reklamowych. Jest to największy kontrakt w historii reklamy zewnętrznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clear-channel-dla-carrefour,320,artykul.html

Podpisany na 10 lat kontrakt dotyczy 2700 parkingów przy hipermarketach i supermarketach w 11 krajach europejskich, w których istnieje grupa Carrefour, m.in. w Belgii, Francji, Grecji, Hiszpanii, Polsce, Słowacji, Szwajcarii, Turcji oraz we Włoszech i Czechach. W kontrakcie przewidziane jest również rozszerzenie współpracy na Amerykę Łacińska oraz Azję.

Na zlecenie Clear Channel włoski projektant Giugiaro, stworzył specjalnie dla Carrefour nowoczesną, dostosowaną do otoczenia linię nośników reklamy i informacji oraz urządzeń małej architektury tzw. mebli miejskich.

W jej skład wchodzą wolnostojące panele o różnych powierzchniach (8m2, 2m2, etc.), mniejsze elementy jak: kosze na śmieci, wózki czy miejsca postojowe dla rowerów.

Na specjalnych ekranach plazmowych prezentowane będą klientom sklepów nowości, informacje o dostępnej ofercie, etc. Te nowoczesne, zintegrowane z całością otoczenia meble miejskie, usprawnią i unowocześnią, zdaniem grupy Carrefour, jej komunikację z rzeszą ponad 1,5 miliarda swoich klientów.

Clear Channel posiada 1.170 stacji radiowych i 19 stacji telewizyjnych w Stanach Zjednoczonych. Jest właścicielem lub współwłaścicielem 240 stacji radiowych poza Stanami.

Ponadto, dysponuje ponad 750.000 nośników reklamy zewnętrznej (tablice reklamowe, meble miejskie, reklama na środkach transportu) w 47 krajach.

Clear Channel jest właścicielem firmy Plakanda International Poland Sp. z o. o., która od lipca 1999 jest częścią koncernu.

Clear Channel
Plakanda

Opr: S. Ruszkiewicz
11.07.2001
źródło: MediaRun

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764