logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Channel Poland prezentuje największy w swoim portfolio zewnętrzny ekran LED

  PR 06.08.2020, przeczytano 1077 razy
ilustracjastrzałka

Nowy tzw. digital spektakularny, oferowany przez jedną z wiodących firm reklamy zewnętrznej w Polsce, znalazł się na niedawno wyremontowanej elewacji warszawskiej Galerii Mokotów. Ekran o powierzchni 140 m2 to kolejny krok w rozwoju sieci nośników DOOH (digital out-of-home) firmy, dostępnych m.in. w 14 galeriach handlowych premium w Warszawie, Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clear-channel-poland-prezentuje-najwiekszy-w-swoim-portfolio-zewnetrzny-ekran-led,388021,artykul.html

Ściana LED obsługiwana przez firmę Clear Channel Poland stanowi element rotundy znajdującej się przy głównym wejściu do popularnej warszawskiej galerii. W centrum handlowym o powierzchni 62 tys. m2 zlokalizowanych jest ponad 250 sklepów, lokali usługowych i gastronomicznych, które rocznie odwiedza blisko 13 mln osób. Lokalizacja ekranu od strony ulicy Wołoskiej oraz ronda Unii Europejskiej sprawia, że oprócz klientów Galerii Mokotów, jest on widoczny również dla kierowców, pieszych oraz pasażerów komunikacji miejskiej – autobusów i tramwajów.  

Nowoczesna powierzchnia reklamowa oferuje wysoką jakość ekspozycji prezentowanych materiałów. Ekran o wymiarach 18,7 na 7,5 metra zapewnia nie tylko dobrą widoczność z odległości nawet kilkuset metrów, ale także rozdzielczość, pozwalającą zachować dużą szczegółowość obrazu. Dodatkowo nośnik został wyposażony w czujnik, który automatycznie dostosowuje jasność obrazu do warunków zewnętrznych, umożliwiając komfortowy odbiór treści przez widza, niezależnie od pory dnia czy nasłonecznienia.

Sieć digitali w całe Polsce

Ekran w Galerii Mokotów to 14 digital spektakularny w ofercie Clear Channel Poland oraz kolejny zlokalizowany w tym centrum handlowym. Pierwszy nośnik, widoczny z dwóch kondygnacji, znajduje się w strefie luksusowych butików THE DESIGNER GALLERY.

– Spektakularne ekrany cyfrowe zapewniają naszym Klientom widoczność i stanowią nowoczesną formę reklamy, która zapada w pamięć. Jest to w pewnym sensie demonstracja siły w lokalizacji, która skupia wartościowych z ich perspektywy konsumentów. Mając na uwadze, że 70 proc. decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, nasz nowy nośnik, wpisujący się także w przestrzeń miejską, pozwala zwiększyć dotarcie i prowadzić jeszcze bardziej skuteczne działania reklamowe – podkreśla Michał Kaliński, Dyrektor Sprzedaży w Clear Channel Poland.

Portfolio Digital OOH firmy Clear Channel Poland obejmuje obecnie 186 ekranów elektronicznych w galeriach handlowych premium oraz sieć nośników City Digital w 66 najlepszych lokalizacjach w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Łodzi i Katowicach.

Dla klientów zainteresowanych prowadzeniem działań reklamowych z wykorzystaniem tego nośnika jest on dostępny od 1 sierpnia br.

Źródło: Clear Channel Poland Sp. z o.o.

www.clearchannel.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764