logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Communication Group wzmacnia zespół zarządzający

  PR 27.06.2022, przeczytano 1253 razy
ilustracja
Dd lewej Radosław Pupiec, Klaudia Rombalska, Martyna Sikorska, Karolina Juszczyk, Jan Bratkowski

Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji. Martyna Sikorska, związana z CCG od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej. Wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za strategiczny rozwój firmy. Jednocześnie na co dzień nadzoruje ona pracę zespołów projektowych i działania new biz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clear-communication-group-wzmacnia-zespol-zarzadzajacy,396390,artykul.html

–  Ostatnie dwa lata to nie tylko wyzwania w kontekście przemodelowania naszej dotychczasowej pracy. Był to także czas na refleksję nad tym, co dalej, na czym jako agencji nam najbardziej zależy. Jestem przekonany, że wzmocnienie zespołu zarządzającego i współpraca z Martyną jako dyrektor zarządzającą pozwoli nam większy akcent postawić na rozwój firmy – mówi Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group. – Wierzymy, że wysoka jakość świadczonych przez nas usług oraz wiedza merytoryczna to nasze przewagi konkurencyjne. To wartości, którymi się kierujemy od początku działalności i po 12 latach na rynku wiemy, że jest to nasz największy atut. Dziś mamy ze sobą zespół managerów i konsultantów, którzy doskonale rozumieją to podejście i każdego dnia swoimi działaniami prezentują je naszym klientom. Po zmianie struktury organizacyjnej firmy jesteśmy gotowi, aby rosnąć jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje.

Martyna Sikorska jest związana z CCG od 2015 roku. Zdobywała doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, szczególnie sektora finansowego. Jest entuzjastką komunikacji opartej o data-driven storytelling. Od 2017 rok koordynowała prace zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę PR Nationale-Nederlanden. Pełniła rolę rzecznika prasowego BGŻOptima i odpowiadała za całokształt działań media relations dla banku. Pracowała także dla takich marek jak: Alior Bank, Grupa CCC, MODIVO, PKP Cargo, Comperia, the Heart, czy LightBox. Wspierała firmę w przygotowywaniu ofert przetargowych oraz rozwoju usług.

Zmiana struktury firmy i utworzenie nowego stanowiska to nie jedyne zmiany w Clear Communication Group. Od kwietnia na managerów projektów awansowali Klaudia Rombalska, Jan Bratkowski oraz Karolina Juszczyk. To oni oraz Radosław Pupiec, który pełni tę funkcję od 2019 r., odpowiadają za codzienne zarządzanie projektami i pracą konsultantów w CCG.

–  Dziś obserwujemy, że dojrzewamy jako organizacja – mamy determinację do zmiany i większą odwagę w działaniu. Nasze cele to nie tylko poszerzanie portfolio klientów i świadczonych przez nas usług. Dynamika pracy w agencji jest jeszcze większa niż kiedyś. Rośnie zakres oczekiwań i obowiązków, któremu musimy sprostać, ale my chcemy zadbać przede wszystkim o zespół. Wspólnie z nim budować komfortowe i perspektywiczne środowisko pracy, które pozwoli nam nawiązywać jeszcze trwalsze partnerstwa i relacje z naszymi klientami ­– mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.

Radosław Pupiec wraz z zespołem zajmuje się kompleksową obsługą media relations, komunikacją ekspercką i kontekstową, zarządzaniem kryzysowym oraz pozycjonowaniem marek w mediach społecznościowych. Są to projekty głównie dla branży płatniczej, finansowej i technologicznej. Obsługiwał takie marki jak: Siemens Financial Services, Haitong Bank, Fiserv Polska czy Polskie Koleje Linowe.  

Klaudia Rombalska z CCG związana jest od 2018 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, szczególnie w tematyce finansów i płatności bezgotówkowych, nowych technologii oraz retail i e-commerce. Dotychczas pracowała dla takich klientów agencji, jak: Alior Bank, BLIK, Future Mind, Grupa CCC, MODIVO, Nationale-Nederlanden czy Warszawski Instytut Bankowości.

Jan Bratkowski w Clear Communication Group od 2020 roku. Odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej. Pracuje m.in. dla Banku Millennium oraz Deloitte Polska. Redaktor, dziennikarz, korektor, tłumacz i copywriter, przez wiele lat związany z Polską Agencją Prasową.

Karolina Juszczyk doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowej korporacji prawniczej oraz jako konsultant w agencji Investor Relations. Zaangażowana w projekty crowdfundingowe, prowadziła komunikację spółek notowanych na GPW i NewConnect, głównie w sektorze technologicznym i e-commerce. Do CCG dołączyła na początku 2022 roku. Nadzoruje działania PR dla Alior Banku, Donateo, Euvic oraz the Heart.

Źródło: Clear Communication Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764