logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clear Communication Group wzmacnia zespół zarządzający

  PR 27.06.2022, przeczytano 2018 razy
ilustracja
Dd lewej Radosław Pupiec, Klaudia Rombalska, Martyna Sikorska, Karolina Juszczyk, Jan Bratkowski

Clear Communication Group stawia na jeszcze większą profesjonalizację w zakresie konsultingu i doradztwa komunikacyjnego. Realizację tego celu wspierać będzie nowa struktura organizacji. Martyna Sikorska, związana z CCG od 2015 roku, objęła nowo utworzone stanowisko dyrektor zarządzającej. Wraz z partnerami zarządzającymi Anną Nalewajk oraz Markiem Gieorgicą odpowiada za strategiczny rozwój firmy. Jednocześnie na co dzień nadzoruje ona pracę zespołów projektowych i działania new biz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clear-communication-group-wzmacnia-zespol-zarzadzajacy,396390,artykul.html

–  Ostatnie dwa lata to nie tylko wyzwania w kontekście przemodelowania naszej dotychczasowej pracy. Był to także czas na refleksję nad tym, co dalej, na czym jako agencji nam najbardziej zależy. Jestem przekonany, że wzmocnienie zespołu zarządzającego i współpraca z Martyną jako dyrektor zarządzającą pozwoli nam większy akcent postawić na rozwój firmy – mówi Marek Gieorgica, partner zarządzający w Clear Communication Group. – Wierzymy, że wysoka jakość świadczonych przez nas usług oraz wiedza merytoryczna to nasze przewagi konkurencyjne. To wartości, którymi się kierujemy od początku działalności i po 12 latach na rynku wiemy, że jest to nasz największy atut. Dziś mamy ze sobą zespół managerów i konsultantów, którzy doskonale rozumieją to podejście i każdego dnia swoimi działaniami prezentują je naszym klientom. Po zmianie struktury organizacyjnej firmy jesteśmy gotowi, aby rosnąć jeszcze szybciej niż dotychczas – dodaje.

Martyna Sikorska jest związana z CCG od 2015 roku. Zdobywała doświadczenie w zakresie komunikacji korporacyjnej, szczególnie sektora finansowego. Jest entuzjastką komunikacji opartej o data-driven storytelling. Od 2017 rok koordynowała prace zespołu odpowiadającego za kompleksową obsługę PR Nationale-Nederlanden. Pełniła rolę rzecznika prasowego BGŻOptima i odpowiadała za całokształt działań media relations dla banku. Pracowała także dla takich marek jak: Alior Bank, Grupa CCC, MODIVO, PKP Cargo, Comperia, the Heart, czy LightBox. Wspierała firmę w przygotowywaniu ofert przetargowych oraz rozwoju usług.

Zmiana struktury firmy i utworzenie nowego stanowiska to nie jedyne zmiany w Clear Communication Group. Od kwietnia na managerów projektów awansowali Klaudia Rombalska, Jan Bratkowski oraz Karolina Juszczyk. To oni oraz Radosław Pupiec, który pełni tę funkcję od 2019 r., odpowiadają za codzienne zarządzanie projektami i pracą konsultantów w CCG.

–  Dziś obserwujemy, że dojrzewamy jako organizacja – mamy determinację do zmiany i większą odwagę w działaniu. Nasze cele to nie tylko poszerzanie portfolio klientów i świadczonych przez nas usług. Dynamika pracy w agencji jest jeszcze większa niż kiedyś. Rośnie zakres oczekiwań i obowiązków, któremu musimy sprostać, ale my chcemy zadbać przede wszystkim o zespół. Wspólnie z nim budować komfortowe i perspektywiczne środowisko pracy, które pozwoli nam nawiązywać jeszcze trwalsze partnerstwa i relacje z naszymi klientami ­– mówi Anna Nalewajk, partner zarządzająca w Clear Communication Group.

Radosław Pupiec wraz z zespołem zajmuje się kompleksową obsługą media relations, komunikacją ekspercką i kontekstową, zarządzaniem kryzysowym oraz pozycjonowaniem marek w mediach społecznościowych. Są to projekty głównie dla branży płatniczej, finansowej i technologicznej. Obsługiwał takie marki jak: Siemens Financial Services, Haitong Bank, Fiserv Polska czy Polskie Koleje Linowe.  

Klaudia Rombalska z CCG związana jest od 2018 roku. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, szczególnie w tematyce finansów i płatności bezgotówkowych, nowych technologii oraz retail i e-commerce. Dotychczas pracowała dla takich klientów agencji, jak: Alior Bank, BLIK, Future Mind, Grupa CCC, MODIVO, Nationale-Nederlanden czy Warszawski Instytut Bankowości.

Jan Bratkowski w Clear Communication Group od 2020 roku. Odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe klientów szczególnie z sektora finansowego oraz branży konsultingowej. Pracuje m.in. dla Banku Millennium oraz Deloitte Polska. Redaktor, dziennikarz, korektor, tłumacz i copywriter, przez wiele lat związany z Polską Agencją Prasową.

Karolina Juszczyk doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowej korporacji prawniczej oraz jako konsultant w agencji Investor Relations. Zaangażowana w projekty crowdfundingowe, prowadziła komunikację spółek notowanych na GPW i NewConnect, głównie w sektorze technologicznym i e-commerce. Do CCG dołączyła na początku 2022 roku. Nadzoruje działania PR dla Alior Banku, Donateo, Euvic oraz the Heart.

Źródło: Clear Communication Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764