click community poprowadzi profil na Facebooku dla firmy, której misją od 25 lat jest misja “impreza”. GoDan każdego dnia znajduje powód, by świętować, a do zabawy podchodzi poważnie. Ma nawet swoją własną produkcję rurek. Zadaniem agencji będzie zwiększenie świadomości istnienia branży.
- Obudzimy potrzebę organizowania imprez, które nie kończą się na jedzeniu, ale ich powodzenie zależy od całej oprawy - balonów, talerzyków, konfetti, przebieranek, akcesoriów, o których nawet nam się nie śniło. GoDan posiada w ofercie 11 000 produktów, a do tej pory sprzedał 20 370 599 068 balonów, czyli po 535 balona na każdego Polaka wliczając niemowlęta i stulatków. Codziennie na profilu GoDan będziemy coś świętować. To pozytywne podejście pozwoli na dużą kreatywność w obsłudze tego klienta. Rozkręcimy ten profil jak najlepszą imprezę! - mówi Jagoda Kaczmarek, Community Manager i koordynatorka projektu po stronie click community.
Źródło: click community