logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Click Community na Facebook Agency Day 2017

  PR 07.11.2017, przeczytano 1702 razy
ilustracjastrzałka
Rahim Blak (CEO), Roksana Wąż (Strategy&Community Manager) oraz Kamil Pasich (Performance Specialist) w dublińskiej siedzibie Facebooka

Na początku listopada (2-3.11) agencja click community uczestniczyła w Agency Day organizowanym przez europejską siedzibę Facebooka w Dublinie. Jako jedna z nielicznych polskich agencji, click community otrzymało zaproszenie na ten event od Facebooka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-na-facebook-agency-day-2017,34396,artykul.html

Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć CEO agencji - Rahima Blaka, który zabrał na event najlepszych specjalistów agencji: Roksanę Wąż - Community&Strategy Manager oraz Kamila Pasicha - Performance Specialist.

Zespół click community przez dwa dni uczestniczył w inspirujących warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów Facebooka i nie tylko.

Uczestnictwo w Agency Day to ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą otrzymaliśmy od najlepszych specjalistów Facebooka. Takie wydarzenia u samego źródła to świetna okazja, aby dowiedzieć się o planach, jak i nowościach jakie oferuje nam serwis. Dla mnie takie eventy to ogromna wartość. - mówi Roksana Wąż z click community.

Agency Day 2017 to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza Facebook oraz posłuchać o nowościach, jakie przygotowuje serwis społecznościowy dla Użytkowników i Reklamodawców. Zespół click community miał okazję uczestniczyć w dwóch ścieżkach: strategy oraz action. Podczas Agency Day przedstawiono nowy dział, który będzie zajmował się współpracą i edukacją agencji marketingowych.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764