Na początku listopada (2-3.11) agencja click community uczestniczyła w Agency Day organizowanym przez europejską siedzibę Facebooka w Dublinie. Jako jedna z nielicznych polskich agencji, click community otrzymało zaproszenie na ten event od Facebooka.
Na tym wydarzeniu nie mogło zabraknąć CEO agencji - Rahima Blaka, który zabrał na event najlepszych specjalistów agencji: Roksanę Wąż - Community&Strategy Manager oraz Kamila Pasicha - Performance Specialist.
Zespół click community przez dwa dni uczestniczył w inspirujących warsztatach prowadzonych przez najlepszych specjalistów Facebooka i nie tylko.
Uczestnictwo w Agency Day to ogromna dawka wiedzy i inspiracji, którą otrzymaliśmy od najlepszych specjalistów Facebooka. Takie wydarzenia u samego źródła to świetna okazja, aby dowiedzieć się o planach, jak i nowościach jakie oferuje nam serwis. Dla mnie takie eventy to ogromna wartość. - mówi Roksana Wąż z click community.
Agency Day 2017 to doskonała okazja, aby dowiedzieć się, w jakim kierunku zmierza Facebook oraz posłuchać o nowościach, jakie przygotowuje serwis społecznościowy dla Użytkowników i Reklamodawców. Zespół click community miał okazję uczestniczyć w dwóch ścieżkach: strategy oraz action. Podczas Agency Day przedstawiono nowy dział, który będzie zajmował się współpracą i edukacją agencji marketingowych.
Źródło: click community