logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Click Community obsłuży social media dla Man Polska

  PR 02.02.2018, przeczytano 599 razy
ilustracjastrzałka

Firma MAN Truck & Bus Polska powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-obsluzy-social-media-dla-man-polska,35299,artykul.html

MAN Truck & Bus Polska to marka z ponad 100-letnią tradycją, słynąca na całym świecie z produkcji pojazdów wszelkiego zastosowania.

W ramach tej współpracy specjaliści z agencji click community będą odpowiadać za opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcję kreatywną oraz obsługę kanałów social media marki: Facebooka i LinkedIna. W ramach obsługi przewidziane jest utworzenie facebookowej grupy dla miłośników marki MAN.

W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę w mediach społecznościowych odpowiada zespół w składzie: Roksana Wąż (Community&Strategy Manager) oraz Michalina Pałczyńska (Social Media Specialist).

- Obsługa firmy MAN to dla mnie niezwykle duże wyróżnienie, ciekawe wyzwanie, a jednocześnie możliwość zdobycia cennego doświadczenia. Z głową pełną pomysłów, podekscytowana, zabieram się do pracy -
mówi Michalina Pałczyńska z click community.

Agencja pozyskała Klienta w wyniku złożonej oferty.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764