Firma MAN Truck & Bus Polska powierzyła prowadzenie działań komunikacyjnych w social mediach krakowskiej agencji click community.
MAN Truck & Bus Polska to marka z ponad 100-letnią tradycją, słynąca na całym świecie z produkcji pojazdów wszelkiego zastosowania.
W ramach tej współpracy specjaliści z agencji click community będą odpowiadać za opracowanie strategii obecności marki w mediach społecznościowych, koncepcję kreatywną oraz obsługę kanałów social media marki: Facebooka i LinkedIna. W ramach obsługi przewidziane jest utworzenie facebookowej grupy dla miłośników marki MAN.
W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę w mediach społecznościowych odpowiada zespół w składzie: Roksana Wąż (Community&Strategy Manager) oraz Michalina Pałczyńska (Social Media Specialist).
- Obsługa firmy MAN to dla mnie niezwykle duże wyróżnienie, ciekawe wyzwanie, a jednocześnie możliwość zdobycia cennego doświadczenia. Z głową pełną pomysłów, podekscytowana, zabieram się do pracy - mówi Michalina Pałczyńska z click community.
Agencja pozyskała Klienta w wyniku złożonej oferty.
Źródło: click community