Agencja social media click community zorganizowała dla swoich pracowników szkolenie z indaHash. Dzięki platformie będą mogli docierać do milionów digital influencerów w ciągu kilku minut. Firma stawia na rozwój pracowników, dodatkowo planuje powiększyć zespół aż o 150 osób.
- W tym roku planujemy zatrudnić 150 utalentowanych osób. Umiejętności to jedna strona medalu, ale bez szkoleń i wzmacniania kompetencji nie ma mowy o żadnym sukcesie. Dlatego dla naszych pracowników stale organizujemy szkolenia. Ostatnie odbyło się z indaHash. Platforma prowadzi kampanie z digital influencerami. Poprzednie było z Twittera, FastTony, a teraz przygotowujemy się do najważniejszego - z zaawansowanych narzędzi Facebook ADS. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, ponieważ to oni są sercem naszej agencji. - mówi Rafał Paciorek, Dyrektor Zarządzający agencji click community.
click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, czy Venezia. Zatrudnia już ponad 70 osób. Ich cele na rok 2017 wiążą się z powiększeniem powierzchni biurowych i zatrudnieniem ponad setki osób. Priorytetową kwestią są szkolenia, warsztaty i wzmacnianie kompetencji pracowników. Młode osoby poszukujące pracy mają wysokie wymagania wobec swoich pracodawców, dlatego firma postanowiła wyjść im naprzeciw. Dostęp do bazy wiedzy nie tylko w postaci książek, czy e-booków, to duża wartość dodana dla aplikujących. Dodatkowo click community preferuje komunikację przez kanały social media, jest to wygodne dla użytkowników mediów społecznościowych, zmniejsza dystans, niweluje pewne bariery.
Źródło: click community