logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Click community przeszkoliło swoich pracowników z Indahash

  PR 19.01.2017, przeczytano 1331 razy

Agencja social media click community zorganizowała dla swoich pracowników szkolenie z indaHash. Dzięki platformie będą mogli docierać do milionów digital influencerów w ciągu kilku minut. Firma stawia na rozwój pracowników, dodatkowo planuje powiększyć zespół aż o 150 osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-przeszkolilo-swoich-pracownikow-z-indahash,31140,artykul.html

- W tym roku planujemy zatrudnić 150 utalentowanych osób. Umiejętności to jedna strona medalu, ale bez szkoleń i wzmacniania kompetencji nie ma mowy o żadnym sukcesie. Dlatego dla naszych pracowników stale organizujemy szkolenia. Ostatnie odbyło się z indaHash. Platforma prowadzi kampanie z digital influencerami. Poprzednie było z Twittera, FastTony, a teraz przygotowujemy się do najważniejszego - z zaawansowanych narzędzi Facebook ADS. Inwestujemy w rozwój naszych pracowników, ponieważ to oni są sercem naszej agencji. - mówi Rafał Paciorek, Dyrektor Zarządzający agencji click community.

click community prowadzi kampanie w social media dla takich marek jak: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, czy Venezia. Zatrudnia już ponad 70 osób. Ich cele na rok 2017 wiążą się z powiększeniem powierzchni biurowych i zatrudnieniem ponad setki osób. Priorytetową kwestią są szkolenia, warsztaty i wzmacnianie kompetencji pracowników. Młode osoby poszukujące pracy mają wysokie wymagania wobec swoich pracodawców, dlatego firma postanowiła wyjść im naprzeciw. Dostęp do bazy wiedzy nie tylko w postaci książek, czy e-booków, to duża wartość dodana dla aplikujących. Dodatkowo click community preferuje komunikację przez kanały social media, jest to wygodne dla użytkowników mediów społecznościowych, zmniejsza dystans, niweluje pewne bariery.

Źródło: click community

www.clickcommunity.prowly.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764