logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Click Community rozpoczęło współpracę z Palladium Boots

  PR 10.01.2017, przeczytano 474 razy

click community poprowadzi profil na Facebook'u dla kultowej marki obuwia Palladium Boots. Ich “urban legendą” jest podróżniczka Martyna Wojciechowska. Komunikacja będzie obejmować działania wizerunkowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i popularności jej produktów, a także promowanie bloga Palladium Boy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-rozpoczelo-wspolprace-z-palladium-boots,31047,artykul.html

- Te buty mają niesamowicie ponadczasowy design, nie jestem fanką obuwia sportowego, ale te urzekły mnie swoim stylem. O ich wytrzymałości i wygodzie krążą legendy, dlatego prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla tak prestiżowej marki wymaga dużego zaangażowania. To niesamowite, że zaczynali od produkcji opon do samolotów, a skończyli na niezawodnym obuwiu, w którym Martyna Wojciechowska lata na kraniec świata. Opracowaliśmy strategię komunikacji dla Palladium, która wzmocni ich wizerunek i zwiększy rozpoznawalność. - mówi Ewa Sulewska, koordynatorka projektu po stronie click community.

click community to agencja, która obsługuje social media dla ponad 80 marek, także globalnie. Ich klienci to między innymi: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, Venezia. Kolejny duży klient taki jak Palladium, to wyzwanie połączone z pasją eksplorowania mediów społecznościowych.

Palladium Boots to marka, która jest na rynku od prawie 100 lat. Mimo to, że po II wojnie światowej zmieniła nieco kierunek działań, to zmiana okazała się strzałem w dziesiątkę. click community może być dumne z takiej współpracy.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764