logo
WIADOMOŚCI

Click Community rozpoczęło współpracę z Palladium Boots

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 231 razy

click community poprowadzi profil na Facebook'u dla kultowej marki obuwia Palladium Boots. Ich “urban legendą” jest podróżniczka Martyna Wojciechowska. Komunikacja będzie obejmować działania wizerunkowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i popularności jej produktów, a także promowanie bloga Palladium Boy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-rozpoczelo-wspolprace-z-palladium-boots,31047,artykul.html

- Te buty mają niesamowicie ponadczasowy design, nie jestem fanką obuwia sportowego, ale te urzekły mnie swoim stylem. O ich wytrzymałości i wygodzie krążą legendy, dlatego prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla tak prestiżowej marki wymaga dużego zaangażowania. To niesamowite, że zaczynali od produkcji opon do samolotów, a skończyli na niezawodnym obuwiu, w którym Martyna Wojciechowska lata na kraniec świata. Opracowaliśmy strategię komunikacji dla Palladium, która wzmocni ich wizerunek i zwiększy rozpoznawalność. - mówi Ewa Sulewska, koordynatorka projektu po stronie click community.

click community to agencja, która obsługuje social media dla ponad 80 marek, także globalnie. Ich klienci to między innymi: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, Venezia. Kolejny duży klient taki jak Palladium, to wyzwanie połączone z pasją eksplorowania mediów społecznościowych.

Palladium Boots to marka, która jest na rynku od prawie 100 lat. Mimo to, że po II wojnie światowej zmieniła nieco kierunek działań, to zmiana okazała się strzałem w dziesiątkę. click community może być dumne z takiej współpracy.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kongres Profesjonalistów PR: Kluczowe wnioski
Jak przygotować się do kryzysu? Czy można przekuć go w sukces? Dlaczego strategia komunikacyjna na wypadek trudnych sytuacji powinna być standardem w każdej firmie? Na te i wiele innych pytań udzielili odpowiedzi prelegenci XVIII Kongresu Profesjonalistów Public Relations, który w tym roku zgromadził ponad 250 uczestników. Wydarzenie odbyło się w dniach 19-20 kwietnia w Hotelu Hil...
Margaret, Maserak i Maleńczuk w kampanii Warka Radler
W nowym spocie telewizyjnym Margaret, Rafała Maseraka i Macieja Maleńczuka Warka Radler 0.0% pokazuje na luzie i puszcza oko do widza. Znana piosenkarka, charyzmatyczny tancerz i kultowy piosenkarz Maciej Maleńczuk nawiązali współpracę z marką Warka Radler i reklamują najnowszą linię Warki Radler 0.0%. Nowa kampania telewizyjna z ich udziałem wystartuje 16 kwietnia 2018. 
Dni Otwarte z drukarkami Efi w Atrium Centrum Ploterowe
26 kwietnia w siedzibie Atrium w Opolu odbędą się Dni Otwarte. Pośród kilkunastu drukarek wielkoformatowych, można będzie zobaczyć dwie wielkoformatowe drukarki LED-UV marki EFI - Pro 24f i Pro 16h.
Mindshare Polska i National Geographic promują nową odsłonę antologii „Geniusz: Picasso”
22 kwietnia na antenie National Geographic pojawi się druga odsłona serialu fabularnego „Geniusz”, która skupia się na życiu i twórczości wybitnego hiszpańskiego artysty Pabla Picassa. W  pierwszym sezonie, który miał premierę rok temu, mogliśmy śledzić zawiłą historię życia Einsteina. Za działania reklamowe na zlecenie FOX Networks Group Poland ponownie odpowiada dom mediowy Mindshare ...
W nowej kampanii ING bank zachęca Polaków do oszczędzania na emeryturę. Działania reklamowe wspiera specjalna promocja Indywidualnego Konta Emerytalnego z bonusem 100 zł za regularne odkładanie.
 
niedziela 22.04.2018, 124 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone