logo
WIADOMOŚCI

Click Community rozpoczęło współpracę z Palladium Boots

Mateusz Zawiślak  PR 10.01.2017, przeczytano 232 razy

click community poprowadzi profil na Facebook'u dla kultowej marki obuwia Palladium Boots. Ich “urban legendą” jest podróżniczka Martyna Wojciechowska. Komunikacja będzie obejmować działania wizerunkowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i popularności jej produktów, a także promowanie bloga Palladium Boy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-rozpoczelo-wspolprace-z-palladium-boots,31047,artykul.html

- Te buty mają niesamowicie ponadczasowy design, nie jestem fanką obuwia sportowego, ale te urzekły mnie swoim stylem. O ich wytrzymałości i wygodzie krążą legendy, dlatego prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla tak prestiżowej marki wymaga dużego zaangażowania. To niesamowite, że zaczynali od produkcji opon do samolotów, a skończyli na niezawodnym obuwiu, w którym Martyna Wojciechowska lata na kraniec świata. Opracowaliśmy strategię komunikacji dla Palladium, która wzmocni ich wizerunek i zwiększy rozpoznawalność. - mówi Ewa Sulewska, koordynatorka projektu po stronie click community.

click community to agencja, która obsługuje social media dla ponad 80 marek, także globalnie. Ich klienci to między innymi: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, Venezia. Kolejny duży klient taki jak Palladium, to wyzwanie połączone z pasją eksplorowania mediów społecznościowych.

Palladium Boots to marka, która jest na rynku od prawie 100 lat. Mimo to, że po II wojnie światowej zmieniła nieco kierunek działań, to zmiana okazała się strzałem w dziesiątkę. click community może być dumne z takiej współpracy.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 62 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone