click community poprowadzi profil na Facebook'u dla kultowej marki obuwia Palladium Boots. Ich “urban legendą” jest podróżniczka Martyna Wojciechowska. Komunikacja będzie obejmować działania wizerunkowe mające na celu zwiększenie rozpoznawalności marki i popularności jej produktów, a także promowanie bloga Palladium Boy.
- Te buty mają niesamowicie ponadczasowy design, nie jestem fanką obuwia sportowego, ale te urzekły mnie swoim stylem. O ich wytrzymałości i wygodzie krążą legendy, dlatego prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych dla tak prestiżowej marki wymaga dużego zaangażowania. To niesamowite, że zaczynali od produkcji opon do samolotów, a skończyli na niezawodnym obuwiu, w którym Martyna Wojciechowska lata na kraniec świata. Opracowaliśmy strategię komunikacji dla Palladium, która wzmocni ich wizerunek i zwiększy rozpoznawalność. - mówi Ewa Sulewska, koordynatorka projektu po stronie click community.
click community to agencja, która obsługuje social media dla ponad 80 marek, także globalnie. Ich klienci to między innymi: Microsoft, Lufthansa, Capgemini, Venezia. Kolejny duży klient taki jak Palladium, to wyzwanie połączone z pasją eksplorowania mediów społecznościowych.
Palladium Boots to marka, która jest na rynku od prawie 100 lat. Mimo to, że po II wojnie światowej zmieniła nieco kierunek działań, to zmiana okazała się strzałem w dziesiątkę. click community może być dumne z takiej współpracy.
Źródło: click community