logo
WIADOMOŚCI

Click Community spełnia marzenia dzieci

  PR 06.12.2017, przeczytano 158 razy
ilustracjastrzałka
List jednego z podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie, który prosi o koszulkę sportową.

Krakowska agencja click community na jeden dzień wcieliła się w rolę Św. Mikołaja. W ramach akcji charytatywnej postanowiła spełnić marzenia podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-spelnia-marzenia-dzieci,34738,artykul.html

W DPS w Kadłubie znajdują się podopieczni z upośledzeniem umysłowym w różnym wieku. Są wśród nich również dzieci, które wymagają szczególnej opieki. W ramach akcji charytatywnej wychowankowie napisali listy do Świętego Mikołaja, które następnie zostały przekazane m.in. do Click community.

List jednego z podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie, który prosi o koszulkę sportową.

ilustracjastrzałka
List Adriana - podopiecznego DPS w Kadłubie.

Agencja spełniła marzenia pięciu Podopiecznych. Dzieci w listach do Św. Mikołaja prosiły głównie o sprzęt elektroniczny, klocki i koszulki sportowe. Aby zrealizować ich prośby w click community zorganizowano zbiórkę wśród pracowników. Akcja charytatywna cieszyła się ogromną popularnością. Dzięki temu agencja mogła dodać do paczek niespodzianki w postaci słodyczy.

Zbliżające się święta są idealną okazją do pomocy. Cieszę się, że tym razem mogliśmy pomóc najmłodszym i sprawić, że uśmiech zagościł na ich twarzach - mówi Rafał Paciorek - Dyrektor Zarządzający w click community.

Click community to agencja zaangażowana w pomoc innym. W tym roku agencja planuje wspomóc jeszcze inne inicjatywy.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone