logo
WIADOMOŚCI

Click Community spełnia marzenia dzieci

Mateusz Zawiślak  PR 06.12.2017, przeczytano 135 razy
ilustracjastrzałka
List jednego z podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie, który prosi o koszulkę sportową.

Krakowska agencja click community na jeden dzień wcieliła się w rolę Św. Mikołaja. W ramach akcji charytatywnej postanowiła spełnić marzenia podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-spelnia-marzenia-dzieci,34738,artykul.html

W DPS w Kadłubie znajdują się podopieczni z upośledzeniem umysłowym w różnym wieku. Są wśród nich również dzieci, które wymagają szczególnej opieki. W ramach akcji charytatywnej wychowankowie napisali listy do Świętego Mikołaja, które następnie zostały przekazane m.in. do Click community.

List jednego z podopiecznych z Domu Pomocy Społecznej w Kadłubie, który prosi o koszulkę sportową.

ilustracjastrzałka
List Adriana - podopiecznego DPS w Kadłubie.

Agencja spełniła marzenia pięciu Podopiecznych. Dzieci w listach do Św. Mikołaja prosiły głównie o sprzęt elektroniczny, klocki i koszulki sportowe. Aby zrealizować ich prośby w click community zorganizowano zbiórkę wśród pracowników. Akcja charytatywna cieszyła się ogromną popularnością. Dzięki temu agencja mogła dodać do paczek niespodzianki w postaci słodyczy.

Zbliżające się święta są idealną okazją do pomocy. Cieszę się, że tym razem mogliśmy pomóc najmłodszym i sprawić, że uśmiech zagościł na ich twarzach - mówi Rafał Paciorek - Dyrektor Zarządzający w click community.

Click community to agencja zaangażowana w pomoc innym. W tym roku agencja planuje wspomóc jeszcze inne inicjatywy.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 136 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone