logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Click Community z obsługą social media dla Flyps.io

  PR 11.01.2018, przeczytano 685 razy

Flyps powierzył prowadzenie swoich działań komunikacyjnych w mediach społecznościowych krakowskiej agencji click community.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/click-community-z-obsluga-social-media-dla-flyps.io,35080,artykul.html

Flyps to nowatorskie podejście do wykorzystywania mocy obliczeniowej komputera. Całość działa na zasadzie globalnej chmury komputerów osobistych. Aby podzielić się mocą swojego komputera wystarczy zainstalować aplikację, która działa w tle podczas zwykłego użytkowania. Za udostępnioną moc otrzymujemy punkty wymienne na płatne zasoby.

Kompleksowa obsługa, koncepcja kreatywna oraz opracowanie strategii
to zadania, z którymi musiała zmierzyć się krakowska agencja social media. Specjaliści z click community będą odpowiedzialni za prowadzenie dwóch kanałów: Facebooka i Twittera.

W skład zespołu odpowiedzialnego za obsługę Flyps w mediach społecznościowych odpowiada zespół w składzie: Roksana Wąż (Community&Strategy Manager) oraz Wojciech Cymerman (Social Media Specialist).

Umowa między Flyps, a click community została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: click community

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie „mrożone” Ikonos Frosted z certyfikatem niepalności
Folia z efektem mrożonego szkła to jeden z najbardziej rozpoznawalnych produktów „klasy premium” polskiego producenta. Użytkownicy z ponad 50 krajów oprócz jakości tej folii i atrakcyjnej ceny docenią także jej niepalność potwierdzoną certyfikatem.
Captain Jack wśród najbadziej widocznych marek na Facebooku
Grudzień dla Kompanii Piwowarskiej minął pod znakiem najbardziej kolorowego kapitana w mieście - Captain Jacka. Nowa marka znalazła się wśród najbadziej widocznych na Facebooku, odnotowując też największy wzrost interakcji, kształtujący się na poziomie… 532%.
Payback z nową kampanią „Uratuj Punkciaka”
PAYBACK wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu,...
Personalizacja biura po skandynawsku. Pixers Business i Pracownia 3XA dla Etteplan
Oryginalna aranżacja biura wyrażająca tożsamość firmy i podkreślająca jej dbałość o komfort pracownika to dziś jeden z ważnych elementów strategii employer branding. Niekiedy zapomina się jednak, że przestrzeń biurowa ma być przede wszystkim funkcjonalna i zapewniająca dobre warunki pracy. W Etteplan udało się połączyć nowoczesny design z użytecznością - wszystko w...
Trójwymiarowy Danonek - specjalna edycja magnesów z aplikacją Shazam
Każdy kolejny rok to nowe doświadczenia i wyzwania, szczególnie dla dzieci, które świata się dopiero uczą. Uwielbiany przez dzieciaki Danonek tym razem zaprasza do wspólnych morskich przygód przy wykorzystaniu technologii wirtualnej rzeczywistości.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764