logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad Interactive wygrał obsługę mediową PKP Polskie Linie Kolejowa S.A.

  PR 07.02.2019, przeczytano 815 razy

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wybrały ClickAd Interactive do obsługi mediowej kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Głównym celem jest podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych. Planowane są działania outdoorowe, indoorowe oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie. Budżet, którym dysponuje agencja to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-interactive-wygral-obsluge-mediowa-pkp-polskie-linie-kolejowa-s.a.,381143,artykul.html

Kampania, przygotowywana przez ClickAd Interactive, ma na celu podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z nierozważnego zachowania na przejazdach i terenach kolejowych, poprzez zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest zachowanie szczególnej ostrożności oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. PLK zależy na zmniejszeniu liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu ludzi na przejazdach kolejowo-drogowych oraz terenach kolejowych. Celem jest również kształtowanie zachowań i utrwalanie społecznie pożądanych postaw. Kampania z założenia ma dotrzeć do jak największej grupy społeczeństwa.

Zadaniem ClickAd Interactive jest kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii mediowej. Planowane są działania outdoor, indoor oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie.

– Realizacja kampanii mediowej projektu „Bezpieczny przejazd” to dla nas ogromny zaszczyt oraz duże wyzwanie. Temat jest bardzo ważny, dlatego dodatkowo jesteśmy dumni, że możemy brać czynny udział w podniesieniu świadomości społeczeństwa w tak istotniej kwestii. Jesteśmy przekonani, że przeprowadzone przez nas działania pozwolą osiągnąć wszystkie zamierzone cele – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

W ramach kampanii zostanie przygotowany spot reklamowy emitowany w telewizji, serwisach internetowych oraz telewizji na życzenie (VoD). Planowane jest także lokowanie idei w programie śniadaniowym, serialu lub programie telewizyjnym. W radiu emitowane będą cykle reportaży promujące „Bezpieczny przejazd”. Agencja przygotuje również reklamę natywną w ogólnopolskim serwisie internetowym.

Grupą docelową są wszyscy uczestnicy ruchu drogowego, kobiety i mężczyźni, w wieku 16+, mieszkańcy zarówno małych i dużych miast, jak i wsi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. chcą, aby kampania dotarła do jak największej grupy społeczeństwa.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764