logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad Interactive wygrał obsługę mediową PKP Polskie Linie Kolejowa S.A.

  PR 07.02.2019, przeczytano 337 razy

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wybrały ClickAd Interactive do obsługi mediowej kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Głównym celem jest podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych. Planowane są działania outdoorowe, indoorowe oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie. Budżet, którym dysponuje agencja to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-interactive-wygral-obsluge-mediowa-pkp-polskie-linie-kolejowa-s.a.,381143,artykul.html

Kampania, przygotowywana przez ClickAd Interactive, ma na celu podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z nierozważnego zachowania na przejazdach i terenach kolejowych, poprzez zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest zachowanie szczególnej ostrożności oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. PLK zależy na zmniejszeniu liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu ludzi na przejazdach kolejowo-drogowych oraz terenach kolejowych. Celem jest również kształtowanie zachowań i utrwalanie społecznie pożądanych postaw. Kampania z założenia ma dotrzeć do jak największej grupy społeczeństwa.

Zadaniem ClickAd Interactive jest kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii mediowej. Planowane są działania outdoor, indoor oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie.

– Realizacja kampanii mediowej projektu „Bezpieczny przejazd” to dla nas ogromny zaszczyt oraz duże wyzwanie. Temat jest bardzo ważny, dlatego dodatkowo jesteśmy dumni, że możemy brać czynny udział w podniesieniu świadomości społeczeństwa w tak istotniej kwestii. Jesteśmy przekonani, że przeprowadzone przez nas działania pozwolą osiągnąć wszystkie zamierzone cele – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

W ramach kampanii zostanie przygotowany spot reklamowy emitowany w telewizji, serwisach internetowych oraz telewizji na życzenie (VoD). Planowane jest także lokowanie idei w programie śniadaniowym, serialu lub programie telewizyjnym. W radiu emitowane będą cykle reportaży promujące „Bezpieczny przejazd”. Agencja przygotuje również reklamę natywną w ogólnopolskim serwisie internetowym.

Grupą docelową są wszyscy uczestnicy ruchu drogowego, kobiety i mężczyźni, w wieku 16+, mieszkańcy zarówno małych i dużych miast, jak i wsi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. chcą, aby kampania dotarła do jak największej grupy społeczeństwa.

Źródło: ClickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podsumowanie 16. edycji targów Remadays Warsaw 2020
14 lutego zakończyła się 16. edycja jednej z największych imprez wystawienniczych, która na 3 dni skupiła ok. 21 000 zwiedzających. W ocenie organizatora, wystawców, jak i przybyłych gości targi można uznać za udane, szczególnie uwzględniając udział ok. 3500 zwiedzających z zagranicy z 52 krajów. Wysoki poziom produktów, usług, a także wszystkich punktów programu...
Polacy coraz chętniej personalizują i zmieniają wygląd swoich aut
Prawie 9 na 10 kierowców przywiązuje wagę do wyglądu i estetyki swojego samochodu – wynika z sondażu SW Research „Czy pasja do motoryzacji ma płeć?” na zlecenie 3M. Mężczyźni bardziej dbają o stan lakieru, a kobiety poświęcają większą uwagę temu, aby samochód miał atrakcyjny kolor, i chętniej personalizują jego wnętrze. Coraz popularniejszą...
Porozmawiajmy! 17. edycji Okk! design
Człowiek może przestać mówić, ale nie może przestać komunikować – jak stwierdził wybitny psycholog Paul Watzlawick. Komunikacja odgrywa niezwykle istotną rolę w naszej codzienności, pracy, relacjach – dlatego właśnie ona będzie tematem przewodnim 17. edycji OKK! design. Wydarzenie odbędzie się 9 marca 2020 w warszawskiej przestrzeni Mysia 3.
Rośnie rola treści wideo w grafice komputerowej
Dynamiczny rozwój nowych technologii sprawił, że graficy komputerowi zyskali nowe narzędzia, które ułatwiają i usprawniają ich pracę. Powstają systemy sztucznej inteligencji automatyzujące wykonywanie rutynowych zadań, aplikacje ułatwiające tworzenie profesjonalnych grafik przez amatorów oraz narzędzia przystosowane do projektowania w wirtualnej...
Agencja Brandingowa Tango na Międzynarodowych Targach w Dubaju
W tym tygodniu Tango podbijało Dubaj. Jako agencja brandingowa specjalizujemy się w projektach dla branży spożywczej, dlatego nie mogło nas zabraknąć na największych na świecie Targach Żywności Gulfood 2020 w Dubaju.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764