PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w drodze przetargu wybrały ClickAd Interactive do obsługi mediowej kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”. Głównym celem jest podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z niezachowania szczególnej ostrożności na przejazdach i terenach kolejowych. Planowane są działania outdoorowe, indoorowe oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie. Budżet, którym dysponuje agencja to 9 225 000 zł brutto. Umowa została zawarta na 12 miesięcy.
Kampania, przygotowywana przez ClickAd Interactive, ma na celu podniesienie świadomości o zagrożeniach wynikających z nierozważnego zachowania na przejazdach i terenach kolejowych, poprzez zwrócenie uwagi na to, jak ważne jest zachowanie szczególnej ostrożności oraz przestrzeganie przepisów ruchu drogowego. PLK zależy na zmniejszeniu liczby zdarzeń zagrażających życiu i zdrowiu ludzi na przejazdach kolejowo-drogowych oraz terenach kolejowych. Celem jest również kształtowanie zachowań i utrwalanie społecznie pożądanych postaw. Kampania z założenia ma dotrzeć do jak największej grupy społeczeństwa.
Zadaniem ClickAd Interactive jest kompleksowe przygotowanie, realizacja oraz obsługa ogólnopolskiej kampanii mediowej. Planowane są działania outdoor, indoor oraz w telewizji, radiu, prasie, internecie i kinie.
– Realizacja kampanii mediowej projektu „Bezpieczny przejazd” to dla nas ogromny zaszczyt oraz duże wyzwanie. Temat jest bardzo ważny, dlatego dodatkowo jesteśmy dumni, że możemy brać czynny udział w podniesieniu świadomości społeczeństwa w tak istotniej kwestii. Jesteśmy przekonani, że przeprowadzone przez nas działania pozwolą osiągnąć wszystkie zamierzone cele – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.
W ramach kampanii zostanie przygotowany spot reklamowy emitowany w telewizji, serwisach internetowych oraz telewizji na życzenie (VoD). Planowane jest także lokowanie idei w programie śniadaniowym, serialu lub programie telewizyjnym. W radiu emitowane będą cykle reportaży promujące „Bezpieczny przejazd”. Agencja przygotuje również reklamę natywną w ogólnopolskim serwisie internetowym.
Grupą docelową są wszyscy uczestnicy ruchu drogowego, kobiety i mężczyźni, w wieku 16+, mieszkańcy zarówno małych i dużych miast, jak i wsi. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. chcą, aby kampania dotarła do jak największej grupy społeczeństwa.
Źródło: ClickAd Interactive