logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd Interactive wygrywa przetarg na promocję Funduszy Europejskich na Mazowszu.

  PR 21.09.2018, przeczytano 205 razy

Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: Agencją Reklamową DSK i Studiem Artystycznym ANIMA. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-interactive-wygrywa-przetarg-na-promocje-funduszy-europejskich-na-mazowszu.,379426,artykul.html

Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z topowymi influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców, przedstawicieli samorządu i ludzi nauki.

W przygotowaniu koncepcji kampanii wykorzystaliśmy doświadczenie naszego zespołu w zakresie prowadzenia efektywnych działań on-line, a także posiłkowaliśmy się wiedzą naszego zespołu w zakresie wykorzystania przez województwa środków unijnych – mówi Ewa Wituszyńska, Managing Director, ClickAd Interactive. – Dzięki włączeniu do akcji influencerów kampania dotrze również do młodszych ludzi, którzy często nie zdają sobie sprawy, że tak wiele obiektów czy działań z otaczającej rzeczywistości powstało w wyniku pozyskania przez województwo mazowieckie funduszy europejskich.

Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU). Zleceniodawcy pragną, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.  

- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: CklickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ostatni dzień targów RemaDays Warsaw 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays Warsaw 2019 dobiegły końca. Jest to jednak nie tylko czas pożegnań, ale i początek bardzo owocnej współpracy oraz nowych kontaktów biznesowych, które udało się nawiązać podczas obfitujących w wydarzenia 3 targowych dni. 15. edycja RemaDays Warsaw okazała się wyjątkowa, co potwierdziła nie tylko znakomita...
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3: Nowy obiektyw Olympus
M.Zuiko Digital ED 12-200mm F3.5-6.3 o 16,6-krotnym powiększeniu oferuje wysoką jakość obrazu w całym zakresie ogniskowych – od szerokiego kąta do tele. Szybki i precyzyjny system AF obiektywu oraz jego uszczelniona, lekka i kompaktowa obudowa gwarantują doskonałe efekty zarówno podczas wykonywania zdjęć krajobrazowych, jak i fotografowania ludzi. Wszechstronność ED 12-200mm...
Nowa reklama TV Pożyczki Gotówkowej
8 lutego rozpoczęła się emisja nowej reklamy Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium. Tym razem przenosimy się na wrocławski Most Tumski i poznajemy pochodzenie zwyczaju przypinania przez zakochanych na moście kłódek, symbolizujących nieprzemijalność uczucia. Podobnie jak w poprzednich spotach Banku Millennium, w reklamie wystąpił Radek Kotarski, twórca...
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pracują dla Fulbright Polska
Eventy 180heartbeats + Jung v Matt pozyskały nowego klienta - Polsko-Amerykańską Komisję Fulbrighta. To kolejne wydarzenie agencji zorganizowane w stylu TEDx.
Isobar Polska wspiera wyprzedaż modeli Škody
Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Isobar odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764