logo
WIADOMOŚCI

ClickAd Interactive wygrywa przetarg na promocję Funduszy Europejskich na Mazowszu.

  PR 21.09.2018, przeczytano 191 razy

Województwo mazowieckie w drodze przetargu wybrało ClickAd Interactive do obsługi kampanii informacyjno-promocyjnej Funduszy Europejskich. Oferta ClickAd Interactive wygrała z dwoma konkurentami: Agencją Reklamową DSK i Studiem Artystycznym ANIMA. Kampania potrwa od września do grudnia 2018 r. Budżet zamówienia to ponad 330 tys. zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-interactive-wygrywa-przetarg-na-promocje-funduszy-europejskich-na-mazowszu.,379426,artykul.html

Oferta CklickAd Interactive została uznana za najkorzystniejszą w ogłoszonym przetargu na realizację kampanii internetowej dotyczącej Funduszy Europejskich na Mazowszu. Kampania ma charakter informacyjno-promocyjny. Realizowana będzie z geotargetowaniem na województwo mazowieckie. Obejmuje działania w mediach społecznościowych oraz współpracę z topowymi influencerami. Skierowana będzie do mazowieckich przedsiębiorców, przedstawicieli samorządu i ludzi nauki.

W przygotowaniu koncepcji kampanii wykorzystaliśmy doświadczenie naszego zespołu w zakresie prowadzenia efektywnych działań on-line, a także posiłkowaliśmy się wiedzą naszego zespołu w zakresie wykorzystania przez województwa środków unijnych – mówi Ewa Wituszyńska, Managing Director, ClickAd Interactive. – Dzięki włączeniu do akcji influencerów kampania dotrze również do młodszych ludzi, którzy często nie zdają sobie sprawy, że tak wiele obiektów czy działań z otaczającej rzeczywistości powstało w wyniku pozyskania przez województwo mazowieckie funduszy europejskich.

Kampania realizowana jest na zlecenie Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych (MJWPU). Zleceniodawcy pragną, aby przyszli beneficjenci Funduszy Europejskich poznali różnorodne obszary wspierane z FE oraz szerokie podejście MJWPU do innowacyjności, w tym zwłaszcza dotyczącej nowatorskich rozwiązań na styku nauki i biznesu. Kampania będzie prezentować m.in. success stories przedsiębiorców, którzy dzięki wsparciu funduszy na innowacje rozwinęli swój biznes.  

- Zaproponowana przez nas komunikacja ma pokazać realne korzyści płynące z dofinansowania firm ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 (RPO WM). Mało kto wie, że dzięki dofinasowaniu powstało wiele firm, które są liderami w swojej kategorii, nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Projekt jest dla nas ważny, gdyż wspiera rozwój lokalnej przedsiębiorczości, w której sami uczestniczymy i nasze działania mogą w sposób bezpośredni wpłynąć na rozwój w naszego regionu - dodaje Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: CklickAd Interactive

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Mutoh Valuejet 426 UF w poznańskim ZOO
Już kilkadziesiąt egzemplarzy bestsellerowej drukarki LED-UV Mutoh ValueJet 426 UF drukuje w całej Polsce, w różnych branżach. Jedna z ostatnich instalacji miała miejsce w… poznańskim ZOO.
Badanie: Co Millenialsi myślą o świętach i jak je spędzają? [INFOGRAFIKA]
Święta spędzają głównie w domu rodzinnym i pomimo dobrych chęci to niestety mama ma na głowie ich przygotowanie. Tak dobrze znają swoich bliskich, że pomysły na prezenty czerpią z głowy, sami jednak wolą robić listę co chcieliby otrzymać, bo rzadko kto trafia w ich gusta. Zdecydowanie bardziej wolą prezenty w formie emocji niż te materialne. A podczas świąt wszystko...
Świąteczna metamorfoza Media Expert
Sieć Media Expert zmienia nazwę na Prezenty Expert. To efekt świątecznej metamorfozy, o której plotki w mediach pojawiły się kilka dni temu.
Grzegorz Cygal nowym strategiem w 1000ideas
Do zespołu 1000ideas dołączył Grzegorz Cygal obejmując stanowisko stratega. Dotychczas związany był z agencjami Insiginia i VML Poland oraz marką Royal Canin.
Publicis Groupe powołała Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej
Od 2 stycznia 2019 r. stanowisko Regionalnego Dyrektora Operacyjnego ds. Europy Północnej i Środkowej obejmie Tomas Lauko, ogłosiła dziś w Paryżu Publicis Groupe. Nowy COO będzie raportował bezpośrednio do Jarka Ziębińskiego, CEO firmy na region Europy Północnej i Środkowej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone