logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad S.A. po raz kolejny zajmie się obsługą mediową Tauron

  PR 13.03.2019, przeczytano 146 razy

Tauron w drodze przetargu wybrał ClickAd S.A. do rocznej obsługi mediowej. Zadaniem ClickAd jest kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu oraz wsparcie w realizacji kampanii reklamowych. Działania prowadzone będą w radiu, prasie i telewizji. Budżet, którym dysponuje grupa to 12,3 mln zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-s.a.-po-raz-kolejny-zajmie-sie-obsluga-mediowa-tauron,381619,artykul.html

W poprzednim roku ClickAd S.A. również zajmował się obsługę mediową Tauron. Działania były prowadzone z Effective Media. W tym roku grupa współpracować będzie z agencją Starcom.

Przez najbliższy rok ClickAd S.A., razem z agencją Starcom, będzie odpowiadać za kompleksową obsługę spółki w zakresie planowania, zarządzania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu oraz prasie. ClickAd zajmie się także koordynacją i kontrolą wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych.

– Cieszymy się z kolejnego wygranego przetargu, który pokazuje nasz nieustanny rozwój. Grupa Tauron to dla nas bardzo ważny klient. Wierzymy, że odpowiednio zoptymalizowane działania przyczynią się do dalszych sukcesów spółki – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: ClickAd S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dni Otwarte z ploterami Artemis – 21 marca 2019
W pierwszy dzień wiosny, dystrybutor szerokoformatowych drukarek Artemis – firma Atrium Centrum Ploterowe z Opola – zaprezentuje podczas Dni Otwartych, dwa urządzenia o szerokości roboczej 320 cm.
Bartłomiej Topa nowym ambasadorem marki Mitsubishi w Polsce
Polski oddział Mitsubishi Motors nawiązał współpracę z cenionym aktorem - Bartłomiejem Topa, który będzie pełnił rolę ambasadora marki. Znany z dużego oraz małego ekranu oraz sceny teatralnej i cieszący się ogromnym uznaniem widzów i krytyków Bartłomiej Topa będzie promował najnowsze wcielenie znanego SUV-a Mitsubishi Outlander. Kluczyki do nowego...
Blikomania: milion na nagrody za codzienne płatności Blikiem
Wystartowała nowa edycja popularnej BLIKOMANII – loterii Polskiego Standardu Płatności. Każdy, kto zarejestruje się w loterii i będzie regularnie płacić BLIKIEM do 21 sierpnia br., może codziennie wygrać 100 lub 1000 zł. Dodatkowo będzie mógł wygrać nagrodę główną czyli 100 000 zł.
Imagine z nowym New Business Directorem
IMAGINE poszerza zespół – do agencji dołącza Mariusz Parol, który będzie odpowiadał za przygotowanie strategii sprzedaży i rozwinięcie działu new business.
STS i KSW przedłużają kontrakt
STS oraz Federacja KSW podjęły decyzję o przedłużeniu współpracy. Porozumienie zawarto na najbliższy rok – obejmować będzie co najmniej 5 gal KSW zaplanowanych w 2019 roku. Dotychczasowa współpraca bukmachera z Federacją trwa od lutego 2018 roku.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764