logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad S.A. po raz kolejny zajmie się obsługą mediową Tauron

  PR 13.03.2019, przeczytano 372 razy

Tauron w drodze przetargu wybrał ClickAd S.A. do rocznej obsługi mediowej. Zadaniem ClickAd jest kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu oraz wsparcie w realizacji kampanii reklamowych. Działania prowadzone będą w radiu, prasie i telewizji. Budżet, którym dysponuje grupa to 12,3 mln zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-s.a.-po-raz-kolejny-zajmie-sie-obsluga-mediowa-tauron,381619,artykul.html

W poprzednim roku ClickAd S.A. również zajmował się obsługę mediową Tauron. Działania były prowadzone z Effective Media. W tym roku grupa współpracować będzie z agencją Starcom.

Przez najbliższy rok ClickAd S.A., razem z agencją Starcom, będzie odpowiadać za kompleksową obsługę spółki w zakresie planowania, zarządzania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu oraz prasie. ClickAd zajmie się także koordynacją i kontrolą wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych.

– Cieszymy się z kolejnego wygranego przetargu, który pokazuje nasz nieustanny rozwój. Grupa Tauron to dla nas bardzo ważny klient. Wierzymy, że odpowiednio zoptymalizowane działania przyczynią się do dalszych sukcesów spółki – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: ClickAd S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Picture prowadzi działania PR dla marki Costa Coffee Home Edition
Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie...
Milka rusza z kampanią „Czas delikatności” i wyjątkową loterią „Wygrywaj i pomagaj z Milką”
Właśnie wystartowała nowa kampania marki Milka pod hasłem „Czas delikatności”, w ramach której ruszyła wyjątkowa loteria promocyjna  „Wygrywaj i pomagaj z Milką”.
Płyty indukcyjne 2.0 od Amica – rusza nowa kampania produktowa
Amica rusza z ogólnopolską kampanią produktową płyt indukcyjnych 2.0. Wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność to podstawowe wyróżniki nowych płyt marki Amica. Na tych cechach skoncentruje się także kampania. Spot reklamowy, który jest w niej wykorzystywany opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników...
Lokalna oferta AMS w kampanii #AMSposąsiedzku
Od połowy września 2020 r. na ulicach 8 największych polskich miast można zobaczyć nową kampanię wizerunkową AMS – #AMSpoSąsiedzku skierowaną do lokalnych przedsiębiorców. Na nośnikach reklamy zewnętrznej pracownicy AMS opowiadają sąsiadom o swoich pasjach i zainteresowaniach oraz zachęcają do skorzystania z dedykowanej im oferty #AMSpoSąsiedzku.
Pierwszy ultraszeroki monitor Eizo z zakrzywionym ekranem
EIZO wprowadza do oferty swój pierwszy monitor z ultraszerokim, zakrzywionym ekranem o przekątnej 37.5”.  FlexScan EV3895 zaprojektowano z myślą o profesjonalistach pracujących na salach operacji finansowych i menedżerach potrzebujących szybkiego dostępu do informacji pochodzących z różnych źródeł. Monitor sprawdzi się też w warunkach pracy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764