logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad S.A. po raz kolejny zajmie się obsługą mediową Tauron

  PR 13.03.2019, przeczytano 240 razy

Tauron w drodze przetargu wybrał ClickAd S.A. do rocznej obsługi mediowej. Zadaniem ClickAd jest kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu oraz wsparcie w realizacji kampanii reklamowych. Działania prowadzone będą w radiu, prasie i telewizji. Budżet, którym dysponuje grupa to 12,3 mln zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-s.a.-po-raz-kolejny-zajmie-sie-obsluga-mediowa-tauron,381619,artykul.html

W poprzednim roku ClickAd S.A. również zajmował się obsługę mediową Tauron. Działania były prowadzone z Effective Media. W tym roku grupa współpracować będzie z agencją Starcom.

Przez najbliższy rok ClickAd S.A., razem z agencją Starcom, będzie odpowiadać za kompleksową obsługę spółki w zakresie planowania, zarządzania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu oraz prasie. ClickAd zajmie się także koordynacją i kontrolą wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych.

– Cieszymy się z kolejnego wygranego przetargu, który pokazuje nasz nieustanny rozwój. Grupa Tauron to dla nas bardzo ważny klient. Wierzymy, że odpowiednio zoptymalizowane działania przyczynią się do dalszych sukcesów spółki – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: ClickAd S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764