logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clickad S.A. po raz kolejny zajmie się obsługą mediową Tauron

  PR 13.03.2019, przeczytano 319 razy

Tauron w drodze przetargu wybrał ClickAd S.A. do rocznej obsługi mediowej. Zadaniem ClickAd jest kompleksowa obsługa w zakresie planowania, zakupu oraz wsparcie w realizacji kampanii reklamowych. Działania prowadzone będą w radiu, prasie i telewizji. Budżet, którym dysponuje grupa to 12,3 mln zł brutto.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-s.a.-po-raz-kolejny-zajmie-sie-obsluga-mediowa-tauron,381619,artykul.html

W poprzednim roku ClickAd S.A. również zajmował się obsługę mediową Tauron. Działania były prowadzone z Effective Media. W tym roku grupa współpracować będzie z agencją Starcom.

Przez najbliższy rok ClickAd S.A., razem z agencją Starcom, będzie odpowiadać za kompleksową obsługę spółki w zakresie planowania, zarządzania i zakupu czasu antenowego oraz powierzchni reklamowej w mediach. Działania prowadzone będą w telewizji, radiu oraz prasie. ClickAd zajmie się także koordynacją i kontrolą wszystkich działań związanych z realizacją kampanii reklamowych.

– Cieszymy się z kolejnego wygranego przetargu, który pokazuje nasz nieustanny rozwój. Grupa Tauron to dla nas bardzo ważny klient. Wierzymy, że odpowiednio zoptymalizowane działania przyczynią się do dalszych sukcesów spółki – mówi Artur Janik, Chief Business Development Officer Grupy ClickAd.

Źródło: ClickAd S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Relacja PIAP z Remadays 2020
XVI-sta edycji targów RemaDays 2020 już za nami. Jedne z największych targów branży reklamowej odbyły się w dniach 12-14 lutego br. w Centrum Wystawienniczym PTAK Warsaw Expo w Nadarzynie.
Provident z rodzinną reklamą „Pożyczki wynajmowanej”
Provident Polska wraca z kolejną odsłoną kampanii w rytm przeboju „Mam plan” i promuje „Pożyczkę wynajmowaną”. Każde pożyczone 1000 zł kosztuje 50 zł miesięcznie.
Miniczekolady z Wawelu wsparte kampanią
Marka Wawel do swojego portfolio wprowadza nową kategorię słodkości. Na rynku pojawią się MINIczekolady w kieszonkowych opakowaniach idealnych do delektowania się. Atrakcyjny design podkreśla ich najwyższą jakość oraz eksponuje najważniejsze cechy produktu, czyli wyjątkowe połączenie czekolady i wyśmienitego nadzienia, nawiązując do postrzegania tej kategorii przez...
Hand Made: spot dla D-Vitum z Magdaleną Różczką
W lutym ruszyła kampania reklamowa marki D-Vitum (Oleofarm), której  ambasadorką została Magdalena Różczka — znana aktorka, od lat wspierająca działania na rzecz Interwencyjnych Ośrodków Preadopcyjnych. Hand Made odpowiada za koncept kreatywny i realizację spotu reklamowego.
Agencja Bluerank wzmacnia Marketing i PR
Bluerank, wiodąca agencja marketingu internetowego, wzmacnia siły w obszarze Marketingu i PR. Do zespołu dołączyły Marta Markowska, która została Marketing Managerem oraz Joanna Blewąska, która rozpoczęła pracę na stanowisku PR Specialist.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764