logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd w kampanii przeciw AIDS

   25.11.2002, przeczytano 547 razy

ClickAd Sp. z o.o. – broker reklamy Internetowej zajmujący się obsługą kampanii reklamowych w Internecie - realizuje aktualnie kampanię dla Krajowego Centrum do spraw AIDS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-w-kampanii-przeciw-aids,1327,artykul.html

Kampania rozpoczęła się z początkiem listopada br. używane są w niej trzy formy reklamowe: baner, billboard oraz skyscraper. Kampania realizowana w sieciach reklamowych takich jak Q-net, Adnet, a także w serwisach internetowych o2.pl, IDG.pl, oraz Gratka.pl.
Wszystkie serwisy internetowe, biorącej udział w kampanii Krajowego Centrum do spraw AIDS, w ramach wsparcia akcji bezpłatnie udostępniły swoją powierzchnię reklamową. Przewidywana liczba odsłon wszystkich kreacji w ciągu miesiąca to ok. 2,5 mil.
Akcja ta skierowana jest do młodzieży w wieku 15 – 19 lat i ma na celu uświadomienie odbiorcom związków przyczynowo - skutkowych między zażywaniem narkotyków i alkoholu a podejmowaniem ryzykownych zachowań prowadzących do zakażeń HIV.
Według danych szacunkowych Krajowego Centrum do spraw AIDS, liczba zakażeń HIV w Polsce wynosi około 15 - 20 tysięcy. Utrzymanie tego poziomu i ograniczenie ilości zakażeń wymaga intensywnych działań prewencyjnych, szczególnie wobec lawinowo rosnącej liczby zakażeń HIV za wschodnią granicą Polski.
Kampania obok reklamy internetowej jest również prezentowana w: telewizji, kinach, radiu, prasie, w szkołach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Obok działań reklamowych kampanię będą tez wspierać wydarzenia PR-owe.

http://www.clickad.pl
http://www.q-net.com.pl

Źródło: ClickAd

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764