ClickAd Sp. z o.o. – broker reklamy Internetowej zajmujący się obsługą kampanii reklamowych w Internecie - realizuje aktualnie kampanię dla Krajowego Centrum do spraw AIDS.
Kampania rozpoczęła się z początkiem listopada br. używane są w niej trzy formy reklamowe: baner, billboard oraz skyscraper. Kampania realizowana w sieciach reklamowych takich jak Q-net, Adnet, a także w serwisach internetowych o2.pl, IDG.pl, oraz Gratka.pl.
Wszystkie serwisy internetowe, biorącej udział w kampanii Krajowego Centrum do spraw AIDS, w ramach wsparcia akcji bezpłatnie udostępniły swoją powierzchnię reklamową. Przewidywana liczba odsłon wszystkich kreacji w ciągu miesiąca to ok. 2,5 mil.
Akcja ta skierowana jest do młodzieży w wieku 15 – 19 lat i ma na celu uświadomienie odbiorcom związków przyczynowo - skutkowych między zażywaniem narkotyków i alkoholu a podejmowaniem ryzykownych zachowań prowadzących do zakażeń HIV.
Według danych szacunkowych Krajowego Centrum do spraw AIDS, liczba zakażeń HIV w Polsce wynosi około 15 - 20 tysięcy. Utrzymanie tego poziomu i ograniczenie ilości zakażeń wymaga intensywnych działań prewencyjnych, szczególnie wobec lawinowo rosnącej liczby zakażeń HIV za wschodnią granicą Polski.
Kampania obok reklamy internetowej jest również prezentowana w: telewizji, kinach, radiu, prasie, w szkołach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Obok działań reklamowych kampanię będą tez wspierać wydarzenia PR-owe.
http://www.clickad.pl
http://www.q-net.com.pl
Źródło: ClickAd