logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd w kampanii przeciw AIDS

   25.11.2002, przeczytano 448 razy

ClickAd Sp. z o.o. – broker reklamy Internetowej zajmujący się obsługą kampanii reklamowych w Internecie - realizuje aktualnie kampanię dla Krajowego Centrum do spraw AIDS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-w-kampanii-przeciw-aids,1327,artykul.html

Kampania rozpoczęła się z początkiem listopada br. używane są w niej trzy formy reklamowe: baner, billboard oraz skyscraper. Kampania realizowana w sieciach reklamowych takich jak Q-net, Adnet, a także w serwisach internetowych o2.pl, IDG.pl, oraz Gratka.pl.
Wszystkie serwisy internetowe, biorącej udział w kampanii Krajowego Centrum do spraw AIDS, w ramach wsparcia akcji bezpłatnie udostępniły swoją powierzchnię reklamową. Przewidywana liczba odsłon wszystkich kreacji w ciągu miesiąca to ok. 2,5 mil.
Akcja ta skierowana jest do młodzieży w wieku 15 – 19 lat i ma na celu uświadomienie odbiorcom związków przyczynowo - skutkowych między zażywaniem narkotyków i alkoholu a podejmowaniem ryzykownych zachowań prowadzących do zakażeń HIV.
Według danych szacunkowych Krajowego Centrum do spraw AIDS, liczba zakażeń HIV w Polsce wynosi około 15 - 20 tysięcy. Utrzymanie tego poziomu i ograniczenie ilości zakażeń wymaga intensywnych działań prewencyjnych, szczególnie wobec lawinowo rosnącej liczby zakażeń HIV za wschodnią granicą Polski.
Kampania obok reklamy internetowej jest również prezentowana w: telewizji, kinach, radiu, prasie, w szkołach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Obok działań reklamowych kampanię będą tez wspierać wydarzenia PR-owe.

http://www.clickad.pl
http://www.q-net.com.pl

Źródło: ClickAd

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764