logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd wdrożył w Polsce i na Ukrainie oprogramowanie adserwerowe BBmedia

  PR 16.08.2006, przeczytano 558 razy

Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie nowego systemu adserwerowego - BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-wdrozyl-w-polsce-i-na-ukrainie-oprogramowanie-adserwerowe-bbmedia,4316,artykul.html

Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest to pierwszy instalowany adserwer, ponieważ oddział firmy w tym kraju dopiero powstał.

„Wybór BBmedia podyktowany był możliwościami i elastycznością oprogramowania oraz możliwością uzyskania bieżącej pomocy technicznej, którą zapewnia zarówno ARBOvision - przedstawiciel BBmedia na Polskę, jak i producent adserwera - firma Internet BillBoard z Czech,” - powiedział Artur Dziubiński, ARBOvision Director.

Oprogramowanie BBmedia oferuje wiele możliwości targetowania i kontroli kampanii. Do systemu możliwe jest podłączenie dowolnej bazy geotargetowania. Poza tym BBmedia posiada funkcję śledzenia zachowania użytkownika po jego wejściu na reklamowaną stronę, bez względu na to czy kliknął w reklamę czy też nie. Zastosowano tu również unikatowe rozwiązania likwidujące problem zbyt długiego oczekiwania na ściągnięcie się reklamy.

Firma Internet BillBoard jest dodatkowo w stanie dostosować funkcjonalność adserwera zależnie od bieżących potrzeb i oczekiwań poszczególnych klientów. Zmiany w systemie są przygotowywane i implementowane w bardzo krótkim czasie, dzięki czemu klient ma możliwość realizowania różnorodnych kampanii oraz otrzymywania statystyk i raportów zgodnych z wymaganiami w danym przypadku.

W Polsce BBmedia wykorzystywane jest już przez internetową sieć reklamową ARBOmedia Polska.

Źródło: ARBOvision Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764