logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ClickAd wdrożył w Polsce i na Ukrainie oprogramowanie adserwerowe BBmedia

  PR 16.08.2006, przeczytano 625 razy

Broker reklamy internetowej ClickAd zakończył wdrażanie nowego systemu adserwerowego - BBmedia. Stanowi on obecnie jedną z najnowocześniejszych platform tego typu w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clickad-wdrozyl-w-polsce-i-na-ukrainie-oprogramowanie-adserwerowe-bbmedia,4316,artykul.html

Adserwer to specjalne oprogramowanie służące do organizacji, planowania i monitorowania emisji banerów reklamowych na stronach internetowych. Dotąd ClickAd wykorzystywał w Polsce konkurencyjny system DoubleClick 3.5. Na Ukrainie jest to pierwszy instalowany adserwer, ponieważ oddział firmy w tym kraju dopiero powstał.

„Wybór BBmedia podyktowany był możliwościami i elastycznością oprogramowania oraz możliwością uzyskania bieżącej pomocy technicznej, którą zapewnia zarówno ARBOvision - przedstawiciel BBmedia na Polskę, jak i producent adserwera - firma Internet BillBoard z Czech,” - powiedział Artur Dziubiński, ARBOvision Director.

Oprogramowanie BBmedia oferuje wiele możliwości targetowania i kontroli kampanii. Do systemu możliwe jest podłączenie dowolnej bazy geotargetowania. Poza tym BBmedia posiada funkcję śledzenia zachowania użytkownika po jego wejściu na reklamowaną stronę, bez względu na to czy kliknął w reklamę czy też nie. Zastosowano tu również unikatowe rozwiązania likwidujące problem zbyt długiego oczekiwania na ściągnięcie się reklamy.

Firma Internet BillBoard jest dodatkowo w stanie dostosować funkcjonalność adserwera zależnie od bieżących potrzeb i oczekiwań poszczególnych klientów. Zmiany w systemie są przygotowywane i implementowane w bardzo krótkim czasie, dzięki czemu klient ma możliwość realizowania różnorodnych kampanii oraz otrzymywania statystyk i raportów zgodnych z wymaganiami w danym przypadku.

W Polsce BBmedia wykorzystywane jest już przez internetową sieć reklamową ARBOmedia Polska.

Źródło: ARBOvision Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764