logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Client Service Director agencji McCann-Erickson przechodzi do Red8 Advertising

  PR 21.11.2011, przeczytano 1857 razy
ilustracjastrzałka

Juliusz Baliszewski, dotychczasowy Client Service Director agencji reklamowej McCann-Erickson, przechodzi do agencji Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/client-service-director-agencji-mccann-erickson-przechodzi-do-red8-advertising,13980,artykul.html

Juliusz Baliszewski obejmie w agencji stanowisko Business Development Directora. W branży reklamowej pracuje od 13 lat. Przed dołączeniem do Red8 Advertising kierował działem obsługi klienta McCann-Erickson (ostatnio na stanowisku Client Service Directora), współpracując z takimi markami jak m.in. Lech, Nescafe, Nestle Cereals, Opel, PKO BP. Wcześniej przez 11 lat pracował w agencji Publicis (ostatnio jako Group Account Director) przy obsłudze takich marek jak m.in. Renault, British Airways, Castorama, BF Goodrich, Tele2, Orange, TP SA czy Biedronka.

„Juliusz jest jednym z najbardziej doświadczonych menadżerów w polskiej branży reklamowej. I kolejnym po Johanie Ohlsonie, który w ostatnim czasie zasila szeregi Red8 Advertising. Chcemy wykorzystać to unikalne doświadczenie w rozwoju biznesu agencji“ - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

Dodatkowe informacje:

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W tegorocznym konkursie reklamowym Effie, agencja zdobyła statuetkę za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w ubiegłorocznej edycji konkursu, srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.
W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros-Nova (Fortuna, Łowicz), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank, Smakowita, Bonduelle, Zelmer.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka kosmetyczna Oriflame rozpoczęła swoją pierwszą kampanię na platformie Twitch, w ramach komunikacji nowej platformy wizerunkowej „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma polskimi streamerami, Oriflame zachęca młodych, aktywnych graczy do odkrywania swoich szczęśliwych miejsc. Za wejście marki Oriflame do świata gamingu i realizację kampanii na platformie...
Polpharma Metafen - nowa kampania digitalowa
Polpharma stawia na nową komunikację marki Metafen skierowaną do młodych odbiorców.
Social media marki Monster Munch pod opieką Hand Made
Agencja wygrała przetarg na obsługę mediów społecznościowych marki Monster Munch, należącej do Lorenz.
Błaszczykowski i Bilska w kampanii mPay
Wystartowała najnowsza kampania aplikacji finansowej mPay pn. „Płatności Fair-Play”, której twarzą został były kapitan reprezentacji Polski, a obecnie biznesmen i inwestor Jakub Błaszczykowski. Swojego wizerunku w warstwie edukacyjnej udzieliła Miss Polonia Ziemi Częstochowskiej – Milena Bilska. To ważna część długofalowej strategii wizerunkowej marki...
Bossa Nova Events na 70-lecie Grupy Raja
17 kwietnia 2024 roku Grupa RAJA, europejski lider w sprzedaży opakowań, świętowała 70-lecie swojego istnienia. Hasłem przewodnim tego wydarzenia było „70 Golden Years of RAJA”. Motyw przewodni i wszystkie elementy koncepcji zostały oparte na kolorach przewodnich jubileuszu, podkreślając wyjątkowość i bogatą historię marki. Koncepcja eventu została stworzona przez Bossa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764