logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clipatize zajmie się marketingiem i PR-em Reynaers Aluminium

  PR 05.05.2021, przeczytano 421 razy

Clipatize, agencja marketingu B2B, wspierająca klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie, rozpoczęła współpracę z Reynaers Aluminum, belgijskim producentem systemów aluminiowych do stolarki okienno-drzwiowej. Agencja jest odpowiedzialna za działania marketingowe  i PR-owe na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clipatize-zajmie-sie-marketingiem-i-pr-em-reynaers-aluminium,391326,artykul.html

Agencja Clipatize już od roku współpracuje z Reynaers Aluminium, europejskim producentem innowacyjnych, przyjaznych dla środowiska systemów aluminiowych. Po udanych kampaniach spółka zdecydowała się podpisać umowę ramową z Clipatize na szeroki wachlarz działań. Agencja wspiera firmę w realizacji wielokanałowych działań promocyjnych B2B oraz B2C - online i offline, bierze udział w przygotowaniu strategii content marketingu, wspiera w obsłudze mediów społecznościowych, realizuje wybrane działania PR-owe oraz zajmuje się planowaniem i realizacją doradztwa strategicznego.

- Nasze kompetencje w obszarze marketingu B2B wykorzystujemy w kampaniach skierowanych m.in. do branży budowlanej. Komunikacja do wąskiej grupy specjalistów, jest naszą domeną już od momentu powstania agencji w 2012 roku. W ostatnim roku rozszerzyliśmy zakres kompetencji PR-owe i media relations oferując kompleksowe usługi potrzebne klientom B2B, aby docierać do grup docelowych dzięki jeszcze szerszej gamie kanałów - komentuje Jakub Lebuda, Dyrektor Zarządzający Clipatize.

Źródło: Clipatize Sp. z o.o. sp. k.

www.clipatize.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764