Clipatize, agencja marketingu B2B, wspierająca klientów w Europie i na Bliskim Wschodzie, rozpoczęła współpracę z Reynaers Aluminum, belgijskim producentem systemów aluminiowych do stolarki okienno-drzwiowej. Agencja jest odpowiedzialna za działania marketingowe i PR-owe na polskim rynku.
Agencja Clipatize już od roku współpracuje z Reynaers Aluminium, europejskim producentem innowacyjnych, przyjaznych dla środowiska systemów aluminiowych. Po udanych kampaniach spółka zdecydowała się podpisać umowę ramową z Clipatize na szeroki wachlarz działań. Agencja wspiera firmę w realizacji wielokanałowych działań promocyjnych B2B oraz B2C - online i offline, bierze udział w przygotowaniu strategii content marketingu, wspiera w obsłudze mediów społecznościowych, realizuje wybrane działania PR-owe oraz zajmuje się planowaniem i realizacją doradztwa strategicznego.
- Nasze kompetencje w obszarze marketingu B2B wykorzystujemy w kampaniach skierowanych m.in. do branży budowlanej. Komunikacja do wąskiej grupy specjalistów, jest naszą domeną już od momentu powstania agencji w 2012 roku. W ostatnim roku rozszerzyliśmy zakres kompetencji PR-owe i media relations oferując kompleksowe usługi potrzebne klientom B2B, aby docierać do grup docelowych dzięki jeszcze szerszej gamie kanałów - komentuje Jakub Lebuda, Dyrektor Zarządzający Clipatize.
Źródło: Clipatize Sp. z o.o. sp. k.