logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cloud Technologies dobrze przygotowany na RODO

  PR 03.04.2018, przeczytano 708 razy

Cloud Technologies, dostawca danych o preferencjach i zainteresowaniach użytkowników Internetu potwierdza, że produkty i usługi oferowane na platformie OnAudience.com, należącej do spółki, są zgodne z unijnym rozporządzeniem RODO. Wiodąca kancelaria prawna EY Law przeprowadziła kompleksowy przegląd świadczonych przez Cloud Technologies usług i oferowanych produktów pod kątem wymogów RODO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cloud-technologies-dobrze-przygotowany-na-rodo,36013,artykul.html

25 maja br. wchodzi w życie Unijne Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO), które zastąpi dotychczasowe przepisy o ochronie danych osobowych. W ostatnich miesiącach Cloud Technologies wdrożyła niezbędne procedury mające na celu zapewnienie zgodności z wymaganiami stawianymi przez nowe prawo, jak również zleciła kancelarii EY Law przeprowadzenie przeglądu usług i produktów oferowanych przez spółkę, w zakresie spełnienia wymogów RODO.

- Bezpieczeństwo internautów i ochrona danych osobowych to dla nas kwestie o strategicznym znaczeniu. Nasz biznes od początku działalności związany jest z danymi i ich ochrona zawsze była dla nas priorytetem, dlatego też od dawna mamy wdrożone restrykcyjne procedury wewnętrzne dotyczące ochrony danych – mówi Piotr Prajsnar, Prezes Cloud Technologies. – W ostatnim czasie przeprowadziliśmy szereg działań nakierowanych na przygotowanie się do wejścia w życie nowych przepisów prawnych m.in. zleciliśmy kancelarii EY Law przeprowadzenie analizy prawnej naszych produktów i usług. Z racji tego, że większość informacji, które przetwarzamy w ramach naszej oferty nie jest danymi osobowymi z uwagi na ich anonimowy charakter, nasza działalność nie ulegnie wielkim zmianom. Uważam, że jesteśmy dobrze przygotowani do wchodzących niebawem w życie nowych przepisów prawnych – dodaje.

Surowe dane, które są przetwarzane przez Spółkę na autorskiej platformie DMP OnAudience.com są zawsze poddawane procesowi anonimizacji. Aby chronić prywatność użytkowników stosowany jest losowy, alfanumeryczny identyfikator dla każdego urządzenia, na temat którego przetwarzane są dane. Dzięki temu internauci, których dotyczą pozyskane informacje, pozostają całkowicie anonimowi.

Dane odgrywają bardzo ważną rolę w marketingu cyfrowym, a ich znaczenie będzie w najbliższych latach rosło. Głównym motorem napędowym globalnego rynku danych cyfrowych w marketingu jest w szczególności szybko rosnący rynek reklamy realizowanej w modelu programmatic. Jak szacuje eMarketer w USA w 2019 roku w tym modelu realizowanych będzie już 83,6% wydatków na reklamę odsłonową w Internecie. Podobnie sytuacja wygląda na rynku europejskim – zgodnie z raportem IAB Europe – rynek reklamy w modelu programmatic rośnie w tempie dwucyfrowym. Jego wartość w 2016 r. sięgnęła 8,1 mld euro i wzrosła o ponad 40% r/r. Dla rozwoju całej branży cyfrowej szczególnie ważne jest zbieranie wysokiej jakości danych, które są kluczowe dla skuteczności realizowanych kampanii. Jakość i ochrona danych są warunkami sine qua non dalszego rozwoju rynku.

Jakość danych demograficznych dostarczanych przez Cloud Technologies w ramach platformy OnAudience.com została w ostatnim czasie zweryfikowana w niezależnym badaniu Nielsen Digital Ad Ratings, będącym rynkowym standardem pomiaru widowni kampanii internetowych. Wyniki testu wykazały, że w każdym z przebadanych segmentów dane z oferty Cloud Technologies znacząco przewyższają średniorynkowe rezultaty, a różnice sięgały od 20 do niemal 50 punktów procentowych.

- Im lepsza jakość danych tym bardziej efektywne stają się działania digitalowe i tym skuteczniej wykorzystany jest budżet reklamowy. Dbając o jakość danych rozwijamy własne technologie do ich analizy i weryfikacji oraz posiadamy restrykcyjne procedury wewnętrzne, które zapewniają wysoki poziom kontroli nad przetwarzanymi zasobami. Bardzo dobre wyniki testów Nielsen DAR są potwierdzeniem, że nasi klienci otrzymują segmenty najwyższej jakości – tłumaczy Maciej Sawa, Chief Commercial Officer w OnAudience.com należącej do Cloud Technologies.

Cloud Technologies jest jednym z największych na świecie dostawców anonimowych profili internautów, które służą do precyzyjnego targetowania reklamy internetowej. Autorska baza danych zawiera ponad 12 miliardów anonimowych profili użytkowników korzystających z komputerów stacjonarnych i urządzeń mobilnych praktycznie na całym świecie. Międzynarodowy rynek danych, na którym działa spółka dynamicznie rośnie. Według raportu OnAudience.com globalna wartość rynku danych ma w tym roku przekroczyć 18 mld dolarów, a polski rynek cyfrowych informacji będzie wart ponad 30 mln dolarów, co oznacza wzrost o ponad 240% w stosunku do 2017 r.

Źródło: Cloud Technologies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764