logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cloud Technologies łączy siły z GfK

  PR 28.06.2017, przeczytano 615 razy

Cloud Technologies, operator największej hurtowni danych w Europie o zainteresowaniach internautów, rozpoczął współpracę z GfK. Międzynarodowy koncern badawczy będzie dostarczać do OnAudience.com należącej do Cloud Technologies platformy DMP dane demograficzne, co pozwoli na zwiększenie efektywności targetowania kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cloud-technologies-laczy-sily-z-gfk,32964,artykul.html

Koncern badawczy dostarczać będzie warszawskiej spółce takie dane, jak np. wiek, płeć, dochód, wykształcenie, status zatrudnienia, wielkość miejscowości, korzystanie z usług finansowych czy serwisów VoD. Na liście kategorii znalazło się łącznie 145 pozycji, które w zestawieniu z audience data, czyli wielkimi, nieustrukturyzowanymi zbiorami cyfrowych informacji o internautach, pozwolą na bardzo dokładne określanie grup docelowych i skuteczne dostosowywanie reklam.

- Dane demograficzne wykorzystywaliśmy już wcześniej w naszych analizach, jednak te pochodzące od GfK, są znacznie bardziej precyzyjne. Nasz partner posiada duże, reprezentatywne panele konsumenckie, budowane od wielu lat na bazie rekrutacji offline. Takie podejście zapewnia pełną weryfikację potencjalnych panelistów, co przekłada się na bardzo wysoką rzetelność zbieranych danych demograficznych. W ten sposób możemy tworzyć wiarygodne profile demograficzne i łączyć je z profilami behawioralnymi. W efekcie maksymalizujemy skuteczność targowania reklam online – mówi Piotr Prajsnar, prezes Cloud Technologies.

Dzięki temu mediaplanerzy będą mieć możliwość targetowania grup docelowych na bazie zarówno zmiennych demograficznych, jak i behawioralnych. To nowe rozwiązanie umożliwia lepszą integrację programatycznych kampanii online z kampaniami telewizyjnymi i zapewnia jeszcze wyższą precyzję wyboru grupy docelowej kampanii reklamowej.

Dane są już dostępne na autorskiej platformie DMP OnAudience.com, należącej do Cloud Technologies oraz na wiodących platformach DSP – Adform oraz DoubleClick, umożliwiających reklamodawcom i agencjom kupowanie reklam w modelu programmatic.

Na temat współpracy obu firmy wypowiedziała się również Hanna Kuźmierkiewicz, Team Manager, GfK Crossmedia Link. Jej zdaniem współpraca Cloud Technologies i GfK Polonia to odzwierciedlenie światowego trendu integracji wielu źródeł danych i tworzenia wartości dodanej, istotnej w komunikacji pomiędzy markami a konsumentami.

– W GfK pracujemy od ostatniego czasu nad wieloma projektami wykorzystania unikatowych zbiorów danych. Nasi badacze i eksperci z zakresu data sciences, generują nowe pomysły, czerpiąc inspiracje i doświadczenie ze współpracy GfK z klientami z wielu różnorodnych rynków. Cieszymy się, że zbierane przez nas dane wnoszą nową jakość do świata reklamy online – twierdzi Hanna Kuźmierkiewicz.

Polacy w coraz większym stopniu nie tolerują reklam. Według danych OnAudience.com, jesteśmy liderami w ich blokowaniu. Nie ma w tym jednak nic dziwnego – reklamy internetowe drażnią, są inwazyjne, ich treść rzadko dostosowywana jest do rzeczywistych zainteresowań konsumentów. Wpływa to na ich skuteczność.

Kilka lat temu jakościową zmianę na rynku reklamowym zdecydowała się wprowadzić warszawska spółka Cloud Technologies. Przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego zaczęła analizować preferencje internautów i, przetwarzając ogromne zbiory informacji, tworzyć profile behawioralne użytkowników sieci. W tej chwili Cloud Technologies przetwarza już ponad 3 mld anonimowych profili internautów w ponad 187 państwach, co czyni ją największą hurtownią danych w Europie. Spółka dokładnie analizuje tysiące zmiennych, m.in. zainteresowania, preferencje zakupowe, wyszukiwane hasła, czas spędzony w internecie, etc., dostarczając precyzyjne dane reklamodawcom.

Źródło: Cloud Technologies

www.cloudtechnologies.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764