logo
WIADOMOŚCI

Cloud Technologies rozpoczyna współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2017, przeczytano 232 razy

Cloud Technologies, notowana na NewConnect spółka technologiczna specjalizująca się w big data marketingu oraz monetyzacji danych, rozpoczyna strategiczną współpracę z domami mediowymi Grupy Media Direction, należącym do globalnej sieci Omnicom Media Group. Firmy chcą wspólnie stworzyć „szytą na miarę” ofertę dla marketerów i wydawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cloud-technologies-rozpoczyna-wspolprace-z-domami-mediowymi-grupy-media-direction,33370,artykul.html

Umowa zakłada wymianę wiedzy pomiędzy dwoma podmiotami w zakresie planowania kampanii i wykorzystania danych w reklamie internetowej oraz wzajemną obsługę klientów. Na bazie dotychczasowych usług, Cloud Technologies i Grupa Media Direction, chcą tworzyć indywidualne rozwiązania dla marketerów i wydawców.

 - Dzięki współpracy z Cloud Technologies, liderem rynku big data marketingu w Polsce, wzrosną nasze kompetencje w obszarze data consultingu. Połączenie wiedzy, technologii, naszej siły zakupowej oraz wysokich umiejętności w zakresie planowania komunikacji pozwoli nam realizować jeszcze bardziej skuteczne i optymalne kosztowo kampanie w Internecie – tłumaczy Jacek Hendigery z Media Direction. 

- Media Direction ma na swoim koncie wiele sukcesów, realizuje kampanie dla największych światowych marek, w tym także planuje działania online. To dla nas naturalny partner. Firma planując kampanie może korzystać z naszych danych, może też poszerzyć portfolio usług o oferowane przez nas rozwiązania takie jak Data Management Platform czy Data Exchange. Współpraca z Grupą Media Direction daje nam możliwości pozyskania nowych klientów, ale także stworzenia wspólnej oferty – tłumaczy Piotr Prajsnar z Cloud Technologies.

- Motywacją do strategicznej współpracy naszych spółek są z sukcesem zrealizowane wpólnie projekty m.in. działania dla klienta z branży ubezpieczeniowej jak również dla klientów z branży motoryzacyjnej – dodaje Grzegorz Kosiński z Audience Network należącej do grupy Cloud Technologies.

Źródło: Cloud Technologies

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Czerwiec: triumf serwisów sportowych
Mistrzostwa świata w piłce nożnej wpłynęły na wzrost popularności portali sportowych. Z kolei zakończenie roku szkolnego przełożyło się na spadek zainteresowania serwisami o edukacji. Więcej o tym, jak Polacy korzystali z sieci w czerwcu 2018 roku, dowiesz się z najnowszej analizy Gemiusa.
Badanie: Niekupujący w sieci – kim są i dlaczego nie ufają e-sklepom?
Z tegorocznego raportu „E-commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że 44 proc. polskich internautów wciąż nie zdecydowało się na zakupy online. Dlaczego wolą kupować w tradycyjnych sklepach i co mogłoby ich skłonić do zmiany zdania?
Aukcja charytatywna Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll
W poniedziałek, 16 lipca br. w letnim studiu Rock Radia w Krakowie zespół Big Cyc zainauguruje internetową aukcję charytatywną Rock Radia na rzecz Fundacji Rak’n’Roll – Wygraj życie. Licytowana będzie piłka mundialowa z autografami gwiazd, które odwiedziły redakcję stacji w czasie trwania mistrzostw świata w Rosji. Zebrane w ten sposób środki...
Serwis WP Sportowefakty wygrywa tegoroczny mundial
Zgodnie z najnowszymi wynikami badania Gemius/PBI w czerwcu odwiedziło go 8,8 mln realnych użytkowników. To najlepszy wynik wśród serwisów sportowych w polskim internecie.
Postbooster – nowe narzędzie do promowania postów na Facebooku
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do optymalizacji promocji postów na Facebooku – Postbooster.com. To intuicyjna platforma, która pozwoli ustawić automatyczną promocję postów, w tym tych jeszcze nieopublikowanych, a wszystko to za pomocą zaledwie kilku kliknięć.
 
niedziela 15.07.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone