logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clovin dołącza do grona klientów Dentsu X

  PR 28.03.2023, przeczytano 241 razy

Agencja dentsu X z grupy dentsu Polska będzie odpowiedzialna za zakup mediów w TV i na VOD dla Clovin – polskiego producenta chemii gospodarczej. Pierwsze efekty współpracy mediowej będziemy mogli zobaczyć już w kwietniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clovin-dolacza-do-grona-klientow-dentsu-x,399430,artykul.html

Umowa pomiędzy dentsu X a firmą Clovin została podpisana na czas nieokreślony. Wybór agencji klient argumentował najlepszą ofertą kosztową, strategiczną, ale i implementacyjną. Wśród mocnych stron wymieniono także sprawny sposób współpracy oraz proaktywność.

Clovin, producent wysokiej jakości środków czystości zarówno do użytku domowego, jak i profesjonalnego – z początkiem kwietnia startuje z nową kampanią promocyjną proszków do prania Purox.

Za strategie i kreację w pełni odpowiada agencja FCB&theMilkman, za zakup mediów w TV i na VOD odpowiada agencja dentsu X (dentsu Polska), a za komunikacje w social mediach agencja Mobile Rockets. Obecnie produkty firmy Clovin są dostępne w sieciach handlowych i sklepach tradycyjnych na terenie całego kraju.

– Bardzo się cieszymy, że firma Clovin wybrała nas na swojego partnera medialnego, doceniając nie tylko ofertę kosztową, ale i strategiczne podejście. W efekcie, już z początkiem kwietnia startujemy z pierwszą kampanią marki, m.in. w TV– tłumaczy Karolina Karaś, Business Development Director, dentsu Polska.

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Związek Firm Public Relations rozpoczyna kampanię employer brandingową skierowaną do wszystkich zainteresowanych pracą w public relations. Pod hasłem #PRCrush pragnie pokazać specyfikę pracy w branży PR z perspektywy zarówno młodych, jak i doświadczonych pracowników agencyjnych, ich klientów, a także dziennikarzy. Na oficjalnej stronie kampanii zfpr.pl/prcrush...
Kolejna edycja KTR After Hours  odbyła się w siedzibie VMLY&R Poland
Kolejne spotkanie z cyklu KTR After Hours odbyło się w warszawskim biurze VMLY&R Poland. Wydarzenie było skierowane do przedstawicieli branży kreatywnej. Gościem specjalnym wydarzenia był Dimitri Guerassimov, Chief Creative Officer w VMLY&R France.
Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764