logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clue PR i Lego nagrodzone IPRA Golden World Awards 2022

  PR 29.07.2022, przeczytano 332 razy

Agencja Clue PR po raz kolejny triumfuje w jednym z największych międzynarodowych konkursów branżowych, IPRA Golden World Awards. W tym roku agencję wyróżniono dwiema nagrodami głównymi w kategoriach: Media relations za autorskie badanie „Bariery do kariery” oraz Publications za kampanię wizerunkową „Dziewczynki mogą wszystko” dla marki LEGO.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clue-pr-i-lego-nagrodzone-ipra-golden-world-awards-2022,396756,artykul.html

Badanie „Bariery do kariery”, przeprowadzone na zlecenie agencji Clue PR, otrzymało nagrodę IPRA Golden World Awards 2022 w kategorii Media relations, w której wyróżniane są kampanie PR, które uzyskały imponujący zasięg medialny.

Ogólnopolskie badanie autorstwa dr Marty Biercy (SWPS) i Alicji Wysockiej-Świtały, partnerki zarządzającej Clue PR, dotyczyło przeszkód na drodze do rozwoju zawodowego kobiet. Przeprowadzone je w styczniu br. za pośrednictwem panelu Ariadna na wyselekcjonowanej grupie ponad 450 kobiet na kierowniczych stanowiskach.

Kampania wizerunkowa marki LEGO „Dziewczynki mogą wszystko”, za której oprawą PR-ową odpowiadała ta sama agencja, zdobyła nagrodę IPRA Golden World Awards w kategorii Publications. Ta przyznawana jest za działania ukierunkowane na najbardziej kreatywne publikacje PR w formie drukowanej lub elektronicznej.

Ogólnopolska kampania marki LEGO, przygotowana i zrealizowana przez agencje Oglivy, Initiative Junior, ThinkEco i Clue PR, rozpoczęła się w marcu br. i skierowana była do dziewczynek oraz ich rodziców. Jej głównym przesłaniem stała się kreatywna zabawa i rozwój wolny od ograniczeń związanych ze stereotypami płciowymi. Jednym z kluczowych elementów akcji, który został wyróżniony w konkursie IPRA Golden Wrold Awards, było „przejęcie mediów” przez dziewczynki, jakie odbyło się 8 marca. Tego dnia w wybranych mediach w Polsce, m.in. na blogu technologicznym Spider’s Web, popularnym serwisie Pudelek oraz portalu motoryzacyjnym Auto Świat, a także w Gazecie Wyborczej, pojawiły się artykuły tworzone przez wspomniane oraz ich rodziców. Po stronie agencji projekt prowadził Senior PR & Creative Consultant, Jakub Świerbiołek.

Źródło: Clue PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Youtube Works 2022: Zwycięzcy poprzedniej edycji udzielają wskazówek
Po raz drugi w ramach YouTube Works Awards wyróżnione zostaną najbardziej kreatywne, a jednocześnie skuteczne polskie kampanie na YouTube. Bezpłatne zgłoszenia już ruszyły i potrwają do 31 sierpnia. O tym, dlaczego warto wziąć udział w konkursie i jak napisać dobre zgłoszenie w serii spotów opowiadają zwyciężczyni i zwycięzcy poprzedniej edycji.
124 zgłoszenia w drugiej edycji Konkursu PR Wings
Aż 124 zgłoszenia wpłynęły w tegorocznej, drugiej edycji konkursu PR Wings organizowanego od ub. roku przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Dziś zaczynają się prace niezależnego Jury, składającego się z 39 uznanych ekspertów komunikacji spoza SAPR, którzy wyłonią najpierw po trzech nominowanych w każdej z 14 kategorii konkursowych a potem zwycięzców....
#Todziecinnieproste – kampania BGK doceniona na międzynarodowej arenie
Zespół Komunikacji Wewnętrznej (ZKW) Banku Gospodarstwa Krajowego ma na swoim koncie liczne sukcesy. Jednym z nich jest kampania #ToDziecinnieProste promująca wartości banku: otwartość, zespołowość i odpowiedzialność. To jedyny polski projekt doceniony w Internal Communication and Engagement Awards, konkursie organizowanym przez Communicate Magazine. BGK otrzymał złoto w...
Zwycięzcy konkursu Artinpost 2022
Tegoroczna edycja konkursu ArtInPost dobiegła końca – znamy już zwycięzców i nagrodzone prace! Dziękujemy za ogromną liczbę zgłoszeń i wszystkie głosy w konkursie. Wasze pomysły były naprawdę #OutOfTheBox! 
Szwajcarski oddział Grupy VERTIKOM, należącej do ASM Group, został wyróżniony tytułem Agencji Marketingowej Roku w plebiscycie Switzerland Prestige Awards.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764