logo
WIADOMOŚCI

Clue PR z Billon

Mateusz Zawiślak  PR 12.10.2017, przeczytano 208 razy

Od października br. agencja Clue PR w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z firmą technologiczną Billon, która stworzyła przełomowy system natychmiastowych płatności oparty na blockchain.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clue-pr-z-billon,34082,artykul.html

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego w Polsce, w tym komunikację inwestorską i technologiczną, pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie w eventach branżowych i PR kryzysowy. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Billon to polski start-up, który jako pierwszy i jedyny na świecie przesłał zarówno brytyjskiego funta jak i polskiego złotego za pomocą technologii blockchain. Technologia firmy umożliwia natychmiastowe płatności walutami narodowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami bez konieczności posiadania konta bankowego. Dzięki temu można ją wykorzystać do np. wypłaty nagród i premii motywacyjnych, wygodnych zakupów on-line, wspierania blogerów oraz streamerów, czy subskrypcji treści w internecie.

Za realizację projektu ze strony agencji odpowiada zespół Corporate Tech Practice, pod kierownictwem Piotra Domańskiego.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Które marki osiągnęły największe wzrosty znajomości podczas MŚ 2018?
Agencja mediowa Starcom, na zakończenie piłkarskich Mistrzostw Świata w Rosji, zbadała znajomość marek, które Polakom kojarzą się z mundialem i polską reprezentacją w piłce nożnej. W badaniu znajomości spontanicznej największe wzrosty, w stosunku do badania przed mistrzostwami, osiągnęły marki Adidas, Visa, Biedronka i Lotos. Odsetek osób,...
Portfolio 38PR & Content Communication powiększyło się o kolejną markę wnętrzarską – KAPPALA. To producent umywalek z kompozytu, które charakteryzuje idealnie gładka powierzchnia, perfekcyjnie cienkie krawędzie, wysoki połysk i nowoczesny design. Choć marka obecna jest na rynku od 2 lat, do tej pory nie podejmowała działań komunikacyjnych. Od...
Influencertool: Analiza i prowadzenie działań z liderami opinii
Influencer marketing to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów marketingu. Milionowe zasięgi w połączeniu z osobistą relacją i siłą rekomendacji sprawiają, że trudno dziś wyobrazić sobie markę czy kampanię reklamową nieuwzględniającą tego kanału komunikacji.
Reklama w radiu czy w telewizji? Atrakcyjna witryna sklepowa czy plakaty z nową ofertą? Co tak naprawdę wzbudza zainteresowanie klientów? Jak pokazuje badanie „Polacy w świecie wina”, klientów przyciąga wino! Konsumenci cenią łatwość dostępu do zakupu tego trunku, dlatego już ponad ¼ Polaków kupuje wino w małym sklepie osiedlowym.
Kampania ING: Życie lubi zaskakiwać, zwłaszcza przed pierwszym
ING Bank Śląski promuje nową ofertę, która daje dostęp do pieniędzy na 15 dni przed wpływem pensji na konto. „Pensja na już” dostępna jest dla klientów indywidualnych.
 
sobota 21.07.2018, 91 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone