logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Clue PR z Billon

  PR 12.10.2017, przeczytano 427 razy

Od października br. agencja Clue PR w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła współpracę z firmą technologiczną Billon, która stworzyła przełomowy system natychmiastowych płatności oparty na blockchain.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/clue-pr-z-billon,34082,artykul.html

Agencja będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego w Polsce, w tym komunikację inwestorską i technologiczną, pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie w eventach branżowych i PR kryzysowy. Umowa została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.

Billon to polski start-up, który jako pierwszy i jedyny na świecie przesłał zarówno brytyjskiego funta jak i polskiego złotego za pomocą technologii blockchain. Technologia firmy umożliwia natychmiastowe płatności walutami narodowymi bezpośrednio pomiędzy użytkownikami bez konieczności posiadania konta bankowego. Dzięki temu można ją wykorzystać do np. wypłaty nagród i premii motywacyjnych, wygodnych zakupów on-line, wspierania blogerów oraz streamerów, czy subskrypcji treści w internecie.

Za realizację projektu ze strony agencji odpowiada zespół Corporate Tech Practice, pod kierownictwem Piotra Domańskiego.

Źródło: Clue PR

www.cluepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764