logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CMO Awards 2025 by Shortlist dla kampanii Fundacji Avalon

  PR 08.05.2025, przeczytano 270 razy
ilustracja

Nagrody w konkursie CMO Awards by Shortlist zostały rozdane 6 maja podczas uroczystej gali. W kategorii Purpose Ambassador Fundacja Avalon otrzymała tytuł laureata za kampanię “Teraz mnie widzisz?”!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cmo-awards-2025-by-shortlist-dla-kampanii-fundacji-avalon,408683,artykul.html

Nagroda CMO Awards 2025, w kategorii Purpose Ambassador, przyznawana jest za przywództwo w inicjowaniu działań o celach społecznych. Wyróżnienie to jest dowodem na to, że działania na rzecz inkluzywności i przełamywania barier społecznych są nie tylko potrzebne, ale również doceniane przez branżę marketingową i media.

Kampania „Teraz Mnie Widzisz?” była szóstą ogólnopolską kampanią społeczną Fundacji Avalon dofinansowaną ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. Kampania zrealizowana została we współpracy z Allegro Brand Experience Agency. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas. W działaniach prowadzonych w TV, Radiu, Internecie, mediach społecznościowych, na nośnikach zewnętrznych i mediach tradycyjnych w okresie grudzień 2023 – luty 2024 wystąpiło łącznie 14 osób z rożnymi rodzajami niepełnosprawności, które opowiadają o problemie niewidzialności OzN w polskim społeczeństwie.

Źródło: Fundacja Avalon

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
Platige Image z nagrodą Golden Cube
Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w...
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764