logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN, BBC i Euronews przekażą czas antenowy na komunikaty dotyczące koronawirusa

  PR 03.04.2020, przeczytano 669 razy

Trzej światowi giganci telewizyjni, CNN International, BBC Global News oraz Euronews, łączą siły, aby zapewnić darmowy czas antenowy organom zajmującymi się ochroną zdrowia na promocję istotnych informacji mających na celu zwalczanie globalnego kryzysu zdrowotnego wywołanego pandemią koronawirusa. Trzech nadawców dotrze do ponad 800 mln odbiorców na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn%2C-bbc-i-euronews-przekaza-czas-antenowy-na-komunikaty-dotyczace-koronawirusa,386406,artykul.html

W tej nadzwyczajnej sytuacji, trzej nadawcy telewizyjni wspólnie zdecydowali przeznaczyć swoje zasoby reklamowe o wartości 50 mln dolarów. Udostępniony w ramach inicjatywy darmowy czas antenowy pozwoli wesprzeć główne organizacje międzynarodowe oraz krajowe ministerstwa zdrowia w przekazywaniu informacji dla ochrony obywateli oraz powstrzymania rozprzestrzeniania się wirusa.

W ostatnich tygodniach, w obliczu pandemii koronawirusa, zapotrzebowanie na rzetelne i sprawdzone wiadomości było bezprecedensowe, dlatego trzech wydawców zjednoczyło się, aby dotrzeć łącznie do ponad 800 milionów* odbiorców na całym świecie. Dzięki temu istotne porady w zakresie ochrony zdrowia publicznego mogą trafić do ogromnej rzeszy ludzi – co jest szczególnie istotne w czasie globalnego kryzysu. Kampanie prowadzone w myśl tej współpracy będą emitowane zarówno w telewizji, jak i digitalu, z możliwością dostosowania komunikatów do określonych regionów i krajów. Światowi giganci telewizyjni pierwszy raz podejmują wspólną inicjatywę, sygnalizując jednocześnie jak ważna jest dla nich rola w dostarczeniu rzetelnych informacji z zakresu zdrowia. Aby jeszcze bardziej wzmocnić i rozpowszechnić przekaz, zachęcają również innych wydawców i media do przyłączenia się do akcji.

Światowa Organizacja Zdrowia, WHO – globalny lider w zakresie wiarygodnych informacji i wskazówek dotyczących ochrony zdrowia – jest pierwszą organizacją, która zgodziła się wziąć udział w inicjatywie. Wstępna kampania WHO, która zostanie wyemitowana przez wszystkich trzech nadawców, będzie oparta o siedem kroków, które pozwolą zapobiegać rozprzestrzenianiu się wirusa. Inne instytucje służby zdrowia mogą dołączyć do akcji kontaktując się z nadawcami poprzez wiadomości e-mail na następujące adresy: internationalsales[at]bbc.com, cnnicmarketing[at]turner.com i sales[at]euronews.com.

– Rzetelne informacje to jedna z naszych najlepszych broni w tej trudnej walce, którą musimy wspólnie podjąć przeciwko wirusowi. Na antenie naszej stacji opowiadamy, jak aktualnie wygląda sytuacja na świecie, jednak słuszne wydaje nam się również podejmowanie wszelkich działań, które pomogą instytucjom zdrowia rozpowszechniać ich przesłanie tak, aby mogło ono dotrzeć do każdego zakątka globu – powiedział Jim Egan, CEO BBC Global News.

– Gdziekolwiek jesteśmy, sytuacja, w której się znajdujemy, jest wyjątkowa. Chociaż redakcja CNN niestrudzenie pracuje nad tym, aby dostarczyć ludziom na całym świecie najbardziej aktualne i wiarygodne informacje, ważne jest także promowanie komunikatów organów publicznej służby zdrowia. Mam nadzieję, że wspólny wysiłek oraz współpraca z naszymi konkurentami, przyniosą pozytywne efekty, a nasz łączny globalny zasięg pozwoli na dotarcie do jak największej liczby osób – powiedział Rani Raad, President, CNN International Commercial.

– W tych szczególnie trudnych dla świata czasach ponosimy jeszcze większą odpowiedzialność za przekazywanie odbiorcom stacji dokładnych informacji w czasie rzeczywistym, w dwunastu wersjach językowych. Aby dostarczyć aktualne komunikaty o najnowszych zaleceniach, nasz newsroom pracuje całą dobę, także z organizacjami międzynarodowymi, takimi jak WHO. Kolejnym krokiem jest podjęcie inicjatywy z naszymi wieloletnimi konkurentami: BBC Global News oraz CNN International, żeby osiągnąć wspólny cel – pomóc służbie zdrowia w rozpowszechnianiu ważnych wiadomości. Mamy nadzieję, że naszymi śladami podążą również inne media – dodał Michael Peters, CEO Euronews.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

Dodatkowe informacje:

* Źródło: GWI, miesięczny zasięg telewizji oraz digitalu dla BBC (UK), CNN (US) oraz Euronews

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764