logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN i Hyundai Motor Company we wspólnej kampanii

  PR 26.10.2020, przeczytano 571 razy
ilustracja

CNN International Commercial (CNNIC) oraz Hyundai Motor Company (Hyundai) nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-i-hyundai-motor-company-we-wspolnej-kampanii,388960,artykul.html

CNN w ramach nowego, ekskluzywnego partnerstwa z firmą Hyundai dostarczy kreatywne treści uwzględniające reklamę, branded content oraz inne rozwiązania sponsorskie. Aby wcielić w życie wizję marki dotyczącą mobilności zorientowanej na użytkownika, CNN opowie swojej globalnej publiczności angażujące i inspirujące historie. W celu dotarcia do głównych odbiorców Hyundaia, m.in. właścicieli samochodów elektrycznych i młodych rodzin z dziećmi, kampania CNNIC będzie wspierana przez najnowsze technologie przetwarzania danych, a także odpowiednie narzędzia do targetowania.

W ramach kampanii branded contentowej powstały trzy filmy wyprodukowane przez Create, globalne studio należące do CNNIC, przekazujące przesłanie Hyundaia nt. nowego paradygmatu elektryczności. Stworzone w formie dokumentu filmy odkrywają nowe, życiowe możliwości i śledzą intrygujące podróże poszczególnych osób.

Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez Hyundai dwóch nowości programowych – „Saved by the future” oraz „Time Transformed”. Drugi z programów będzie miał swoją premierę na CNN International, platformach internetowych stacji oraz w social media. Seria skupi się na badaniu innowacji w transporcie i mobilności, które zmienią nasze miasta, gospodarki oraz społeczeństwo na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. W programie CNN spotka się również z liderami w dziedzinie energii odnawialnej, zielonej mobilności, inteligentnego projektowania, biznesu oraz urbanistyki. Widzowie serię „Saved by the Future”, z prowadzącą Nicki Shields, mogą oglądać od października do grudnia br.

- Technologia i innowacje są od zawsze dla CNN bardzo ważne, dlatego tym chętniej wyruszymy w tę pełną inspiracji i pomysłów podróż wraz z Hyundai Motor Company. Mamy nadzieję, że historie o nowych technologiach mobilnych, które opowiemy, zainspirują naszą globalną publiczność – powiedział Rob Bradley, Senior Vice President, CNN International Commercial.

- Współpraca z CNN International Commercial będzie dla Hyundai Motor świetną okazją, aby podzielić się z szerszą publicznością naszym spojrzeniem na przyszłość mobilności. W ramach tej kampanii będziemy mogli pokazać korzyści, które płyną z elektromobilności dzięki IONIQ, naszej submarki pojazdów elektrycznych – dodał Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer w Hyundai Motor Company.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764