logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN i Hyundai Motor Company we wspólnej kampanii

  PR 26.10.2020, przeczytano 1095 razy
ilustracja

CNN International Commercial (CNNIC) oraz Hyundai Motor Company (Hyundai) nawiązały globalną współpracę i stworzyły wieloplatformową kampanię badającą innowacyjne rozwiązania w transporcie oraz mobilności, a także ich wpływ na nasze życie w przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-i-hyundai-motor-company-we-wspolnej-kampanii,388960,artykul.html

CNN w ramach nowego, ekskluzywnego partnerstwa z firmą Hyundai dostarczy kreatywne treści uwzględniające reklamę, branded content oraz inne rozwiązania sponsorskie. Aby wcielić w życie wizję marki dotyczącą mobilności zorientowanej na użytkownika, CNN opowie swojej globalnej publiczności angażujące i inspirujące historie. W celu dotarcia do głównych odbiorców Hyundaia, m.in. właścicieli samochodów elektrycznych i młodych rodzin z dziećmi, kampania CNNIC będzie wspierana przez najnowsze technologie przetwarzania danych, a także odpowiednie narzędzia do targetowania.

W ramach kampanii branded contentowej powstały trzy filmy wyprodukowane przez Create, globalne studio należące do CNNIC, przekazujące przesłanie Hyundaia nt. nowego paradygmatu elektryczności. Stworzone w formie dokumentu filmy odkrywają nowe, życiowe możliwości i śledzą intrygujące podróże poszczególnych osób.

Współpraca obejmuje również sponsorowanie przez Hyundai dwóch nowości programowych – „Saved by the future” oraz „Time Transformed”. Drugi z programów będzie miał swoją premierę na CNN International, platformach internetowych stacji oraz w social media. Seria skupi się na badaniu innowacji w transporcie i mobilności, które zmienią nasze miasta, gospodarki oraz społeczeństwo na przestrzeni najbliższych dziesięciu lat. W programie CNN spotka się również z liderami w dziedzinie energii odnawialnej, zielonej mobilności, inteligentnego projektowania, biznesu oraz urbanistyki. Widzowie serię „Saved by the Future”, z prowadzącą Nicki Shields, mogą oglądać od października do grudnia br.

- Technologia i innowacje są od zawsze dla CNN bardzo ważne, dlatego tym chętniej wyruszymy w tę pełną inspiracji i pomysłów podróż wraz z Hyundai Motor Company. Mamy nadzieję, że historie o nowych technologiach mobilnych, które opowiemy, zainspirują naszą globalną publiczność – powiedział Rob Bradley, Senior Vice President, CNN International Commercial.

- Współpraca z CNN International Commercial będzie dla Hyundai Motor świetną okazją, aby podzielić się z szerszą publicznością naszym spojrzeniem na przyszłość mobilności. W ramach tej kampanii będziemy mogli pokazać korzyści, które płyną z elektromobilności dzięki IONIQ, naszej submarki pojazdów elektrycznych – dodał Wonhong Cho, Global Chief Marketing Officer w Hyundai Motor Company.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764