logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN i Samsung ze wspólną kampanią pokazującą moc technologii

  PR 26.10.2021, przeczytano 259 razy
ilustracja

CNN International Commercial (CNNIC) połączyło siły z Samsung Electronics (Samsung) w kampanii reklamowej, która ma podkreślać znaczenie technologii w budowaniu lepszej przyszłości i pomaganiu ludziom w różnych wyzwaniach. Kampania obejmuje nową obrandowaną serię filmów „Better Tech For All” oraz wcześniejszą redakcyjną inicjatywę CNN „Tech for Good”. Dystrybucja tych treści na różnych platformach stacji pozwoli dotrzeć firmie Samsung do odbiorców z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-i-samsung-ze-wspolna-kampania-pokazujaca-moc-technologii,393541,artykul.html

Seria „Better Tech For All” to treści branded content wyprodukowane przez Create, utytułowane międzynarodowe studio należące do CNNIC. Pokazują one temat niezwykłych innowacji, które dzięki zastosowaniu technologii pozwalają ludziom rozwijać się i pokonywać kolejne wyzwania. W pierwszym filmie „Signed with Love” występuje David Cowan, pełen ekspresji głuchy tłumacz języka migowego, który pomagał przy oficjalnych komunikatach stanu Georgia w USA i od prawie trzydziestu lat zajmuje się tłumaczeniami dla niesłyszącej publiczności. Wyjaśnia on, w jaki sposób technologia uczyniła informacje bardziej dostępnymi i jak podniosła jakość życia społeczności niesłyszących. W ramach zaangażowania CNNIC w ideę zrównoważonego rozwoju, Create przystąpiło do „Ad Net Zero” – inicjatywy brytyjskiego stowarzyszenia branży reklamy Advertising Association. Jest to pierwszy film studia Create neutralny dla środowiska, wyprodukowany przy użyciu kalkulatora emisji dwutlenku węgla Albert, który pozwolił na zmniejszenie śladu węglowego. Aby przekonać się, jak zespoły produkcyjne z całego świata pracowały nad tym inspirującym filmem, warto obejrzeć materiały zza kulis.

Ponadto już drugi rok z rzędu ruszyła seria „Tech for Good” – tym razem we współpracy z firmą Samsung. Drugi sezon, prowadzony przez prezenterkę i korespondentkę CNN Kristie Lu Stout, wystartował w lipcu tego roku i składa się z czterech 30-minutowych odcinków emitowanych na antenie CNN International do listopada. Na platformach cyfrowych i społecznościowych na widzów czekają też dodatkowe treści pokazujące, jak technologia pomaga nie tylko jednostkom, ale również ogółowi społeczeństwa w przeróżnych aspektach – od edukacji po zrównoważony rozwój.

- Współpraca z liderem branży takim jak Samsung przy realizowanej na wielu platformach inspirującej inicjatywie, która pokazuje potęgę technologii to dla nas zawsze wielki zaszczyt – mówi Rob Bradley, starszy wiceprezes CNN International Commercial. - Połączenie wysokiej jakości storytellingu z wykorzystaniem danych i analityką to innowacyjne rozwiązanie, które połączy marki z kluczowymi odbiorcami na całym świecie. Cieszymy się na współpracę, która zainspiruje widzów CNN do myślenia o przyszłości i do poprawy życia innych poprzez tworzenie technologii służącej dobru.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

O włączenie targowych firm podlegających pod PKD 82.30 i 73.11 do pomocy w ramach tarczy 10.0, przyznanie im rządowego wsparcia na obiecane przez ministerstwo m-ce maj-sierpień 2021, wliczenie do rozliczenia tarczy PFR 2.0 czasu do sierpnia 2021 włącznie czy przedstawienie im wytycznych dotyczących bezpiecznej organizacji imprez targowych – zwraca się do premiera Komitet Obrony...
Nowość od marki Wawel – Miniczekolada Danusia o smaku kokosowym
Klasyczna Danusia z Wawelu teraz dostępna w nowej, pysznej odsłonie! Do kultowego produktu o smaku orzechowo-czekoladowym dołączyła Danusia Kokosowa.
Agencja Monday Comms z kampanią dla Dell Technologies
Artur, w którego wciela się aktor Łukasz Simlat, jako pracownik korporacji przeżywa codzienne dylematy osób pracujących zdalnie. W postaci Artura każdy z nas może znaleźć siebie. Dlatego w poszukiwaniu rozwiązań pozornie błahych trudności, bohater zachęca do znalezienia w sobie wewnętrznego szefa i stania się lepszą wersją siebie na miarę dzisiejszych...
Epson rozpoczyna epokę otwartych innowacji
Firma opracowuje nowatorską technologię produkcji tworzyw sztucznych z biomasy i sproszkowanych metali z recyklingu.
Mediahub wspiera projekt XPS Revolt
MediaHub Poland odpowiada za obsługę mediową projektu „XPS Revolt” przygotowanego przez agencję reklamową Pakaya dla marek Dell i Intel EVO.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764