Lexus rozpoczyna współpracę w zakresie tworzenia treści cyfrowych z CNN International Commercial. Partnerstwo podkreśla jedną z fundamentalnych wartości Lexusa - koncepcję japońskiej gościnności, omotenashi, i jej zastosowanie w sektorze dóbr luksusowych na całym świecie.
W serii sponsorowanych programów CNN Style pod wspólnym tytułem „Masters of Experience” prezentowane są tajniki rzemiosła, wiedza i umiejętności, które składają się na niezwykłe doświadczenia występujące we współczesnym świecie. Wartości te wpisane są w DNA marki Lexus. Stojąca za nią wizja polega na kreowaniu niepowtarzalnych doświadczeń poprzez przekucie funkcji w emocje, wydajności w pasję, a technologii - w wyobraźnię. U podstawy wszystkich tych transformacji leży omotenashi. Zasada tej filozofii - wychodzenie naprzeciw potrzebom ludzi, zanim jeszcze się pojawią - to kluczowy element strategii budowania wizerunku marki wśród klientów. Sześć filmów i osiem materiałów multimedialnych to reportaże poświęcone m.in. 32-daniowemu menu degustacyjnemu w szwedzkiej restauracji Fäviken, wyróżnionej trzema gwiazdkami Michelina, oraz podróży japońskim pociągiem Seven Stars. Motywem przewodnim programów jest poszukiwanie nowych doświadczeń i przesuwanie granic wyobraźni przez najbardziej wymagających klientów na świecie.
W opatrzonym logo marki bloku „Pioneering Spirits” zgrupowano interaktywne materiały opracowane przez create - wewnętrzne studio CNNIC. Ich bohaterami są ludzie, którzy definiują na nowo pojęcie artyzmu i pomysłowości - od pielęgnujących tradycję najdoskonalszego rzemiosła mistrzów Takumi, przez znawców liczącej 300 lat techniki ręcznego cięcia szkła kiriko, z którego wykonywane są detale w nowym Lexusie LS, po specjalistów technologii tworzenia innowacyjnych scen dźwiękowych.
Treści sponsorowane i oznakowane logo Lexus są promowane w ramach platform CNN Digital; w mediach społecznościowych trafiają z kolei do odbiorców wybranych przy użyciu narzędzi do określania grupy docelowej, takich jak AIM (Audience Insight Measurement) CNN i Launchpad koncernu Turner. Przedmiotem kampanii jest nowy Lexus LS, samochód zaprojektowany w duchu pionierstwa i doskonałości, który wyznaczy nowy standard dla pojazdów klasy premium w przyszłości. W prezentacji samochodu wykorzystano najlepsze wzorce opowiadania historii, w czym ekspertem jest CNN. Kampania trafi do globalnego grona odbiorców i skierowana jest do członków najwyższej kadry kierowniczej we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Polsce i Rosji.
- Bardzo cieszy nas strategiczne partnerstwo z Lexusem, które pozwala nam na prezentację luksusowego wizerunku tej marki przez pryzmat omotenashi. Bogata kombinacja doświadczenia narracyjnego CNN, najwyższej jakości treści opartych na danych i szeroki zasięg zapewnią marce Lexus mocny oddźwięk wśród odbiorców na wszystkich kluczowych rynkach – powiedziała Petra Malenicka, Starszy Wiceprezes CNN ds. Reklamy i Sprzedaży CNN International Commercial na obszar Europy i Ameryk.
Źródło: CNN International Commercial