logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN International Commercial i Lexus zawiązują partnerstwo w zakresie tworzenia cyfrowych treści

  PR 22.03.2018, przeczytano 629 razy

Lexus rozpoczyna współpracę w zakresie tworzenia treści cyfrowych z CNN International Commercial. Partnerstwo podkreśla jedną z fundamentalnych wartości Lexusa - koncepcję japońskiej gościnności, omotenashi, i jej zastosowanie w sektorze dóbr luksusowych na całym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-international-commercial-i-lexus-zawiazuja-partnerstwo-w-zakresie-tworzenia-cyfrowych-tresci,35876,artykul.html

W serii sponsorowanych programów CNN Style pod wspólnym tytułem „Masters of Experience” prezentowane są tajniki rzemiosła, wiedza i umiejętności, które składają się na niezwykłe doświadczenia występujące we współczesnym świecie. Wartości te wpisane są w DNA marki Lexus. Stojąca za nią wizja polega na kreowaniu niepowtarzalnych doświadczeń poprzez przekucie funkcji w emocje, wydajności w pasję, a technologii - w wyobraźnię. U podstawy wszystkich tych transformacji leży omotenashi. Zasada tej filozofii - wychodzenie naprzeciw potrzebom ludzi, zanim jeszcze się pojawią - to kluczowy element strategii budowania wizerunku marki wśród klientów. Sześć filmów i osiem materiałów multimedialnych to reportaże poświęcone m.in. 32-daniowemu menu degustacyjnemu w szwedzkiej restauracji Fäviken, wyróżnionej trzema gwiazdkami Michelina, oraz podróży japońskim pociągiem Seven Stars. Motywem przewodnim programów jest poszukiwanie nowych doświadczeń i przesuwanie granic wyobraźni przez najbardziej wymagających klientów na świecie.

W opatrzonym logo marki bloku „Pioneering Spirits” zgrupowano interaktywne materiały opracowane przez create - wewnętrzne studio CNNIC. Ich bohaterami są ludzie, którzy definiują na nowo pojęcie artyzmu i pomysłowości - od pielęgnujących tradycję najdoskonalszego rzemiosła mistrzów Takumi, przez znawców liczącej 300 lat techniki ręcznego cięcia szkła kiriko, z którego wykonywane są detale w nowym Lexusie LS, po specjalistów technologii tworzenia innowacyjnych scen dźwiękowych.

Treści sponsorowane i oznakowane logo Lexus są promowane w ramach platform CNN Digital; w mediach społecznościowych trafiają z kolei do odbiorców wybranych przy użyciu narzędzi do określania grupy docelowej, takich jak AIM (Audience Insight Measurement) CNN i Launchpad koncernu Turner. Przedmiotem kampanii jest nowy Lexus LS, samochód zaprojektowany w duchu pionierstwa i doskonałości, który wyznaczy nowy standard dla pojazdów klasy premium w przyszłości. W prezentacji samochodu wykorzystano najlepsze wzorce opowiadania historii, w czym ekspertem jest CNN. Kampania trafi do globalnego grona odbiorców i skierowana jest do członków najwyższej kadry kierowniczej we Francji, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Hiszpanii, Niemczech, Polsce i Rosji.

- Bardzo cieszy nas strategiczne partnerstwo z Lexusem, które pozwala nam na prezentację luksusowego wizerunku tej marki przez pryzmat omotenashi. Bogata kombinacja doświadczenia narracyjnego CNN, najwyższej jakości treści opartych na danych i szeroki zasięg zapewnią marce Lexus mocny oddźwięk wśród odbiorców na wszystkich kluczowych rynkach – powiedziała Petra Malenicka, Starszy Wiceprezes CNN ds. Reklamy i Sprzedaży CNN International Commercial na obszar Europy i Ameryk.

Źródło: CNN International Commercial

www.commercial.cnn.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764