logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN przedstawia Call to Earth – inicjatywę na rzecz stworzenia zrównoważonej przyszłości

  PR 29.11.2019, przeczytano 341 razy

CNN rusza z Call to Earth, globalną inicjatywą, mającą na celu zaangażowanie społeczności z całego świata w działania dążące do ochrony przyszłości naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-przedstawia-call-to-earth-%E2%80%93-inicjatywe-na-rzecz-stworzenia-zrownowazonej-przyszlosci,384908,artykul.html

Równolegle do obszernego informowania na antenie CNN w kwestiach zmian klimatycznych i środowiska naturalnego, Call to Earth za pośrednictwem telewizji, platform cyfrowych i social mediów będzie koncentrować się na pozytywnym angażowaniu się w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Przy pomocy tego programu CNN wykorzysta swój globalny zasięg i unikalne dotarcie, aby opowiedzieć inspirujące historie o ludziach, projektach i miejscach, które zwracają uwagę na ważne dla naszej planety kwestie, od zmian klimatycznych po wylesianie.

Call to Earth został stworzony w celu wywarcia wpływu, podniesienia świadomości i zaangażowania społeczności. Te same wartości przyświecają znanemu już nam projektowi CNN Freedom Project, który od ośmiu lat koncentruje się na problemie współczesnego niewolnictwa. Call to Earth to znacznie więcej niż tylko inicjatywa redakcyjna – ucieleśnia zaangażowanie CNN w ochronę planety, współpracę ze społecznościami z całego świata, biznesem, organizacjami pozarządowymi i edukacyjnymi w celu zainspirowania pozytywnych zmian.

Call to Earth powstaje we współpracy z Rolex, jako wspólne zobowiązanie na rzecz zrównoważonej przyszłości. Zaangażowanie Rolex jest częścią wieloletniej inicjatywy „Perpetual Planet”, w ramach której firma ma wspólny cel z CNN – być pozytywną siłą na rzecz środowiska. CNN od dawna jest orędownikiem ważnych spraw i informuje na temat stanu środowiska naturalnego, podczas gdy Rolex prowadził kampanie w tym obszarze w ramach „Perpetual Planet” i wspierał laureatów Rolex – osób, których wkład w poprawę otaczającego ich świata doceniono podczas Rolex Awards for Enterprise.

Dzięki partnerstwu z CNN International Commercial, historie laureatów Rolex zostaną przedstawione w ramach Call to Earth, a Rolex i CNN będą współpracować w zakresie zaangażowania społecznego, wydarzeń i budowania świadomości.

Call to Earth będzie dostępne na CNN International poprzez:

  • Cykliczne sekcje Call to Earth, nadawane w ramach programów informacyjnych, analizujących historie dotyczące środowiska z całego świata, często związane z wydarzeniami lub globalnymi akcjami, takimi jak np. Światowy Dzień Oceanów.
  • Część programu „Quest Means Business” o nazwie „Answering the Call”, która będzie prezentować sylwetki inspirujących osób, które w istotny sposób przyczyniły się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
  • Przełomowe filmy dokumentalne z unikalną prezentacją postaci, miejsca lub historii, które zmieniły świat wokół nich. Każdemu filmowi towarzyszyć będzie tygodniowa seria programów dotyczących danego tematu.

Pierwszy dokument, „Ted Turner: Captain Planet”, będzie emitowany na CNN International i zostanie poprowadzony przez dr Sanjaya Guptę. Zbada on niezwykły wkład Teda Turnera w nowoczesny ruch ekologiczny. W filmie będzie pokazany wywiad z Tedem Turnerem, a także wypowiedzi osób, które opowiedzą o zaangażowaniu Teda w ochronę środowiska, w tym Ala Gore’a, Jane Fondy i Billa Gatesa. Nowy materiał o Tedzie Turnerze i jego dziedzictwie ekologicznym zostanie wyemitowany na antenie CNN International w tygodniu po emisji samego filmu dokumentalnego 23 listopada.

Treści cyfrowe i działania w społecznościach będą centralnym punktem Call to Earth, ze specjalnie zaprojektowaną stroną, materiałami wideo, artykułami i interaktywnymi funkcjonalnościami, a także wieloplatformowym storytellingiem dostosowanym do telewizji CNN.

Strona będzie również hubem dla kampanii w mediach społecznościowych, ponieważ CNN wykorzystuje swój ogromny zasięg do podnoszenia świadomości i angażowania publiczności poprzez różne inicjatywy, prezentując działania podejmowane przez jednostki w celu ochrony planety. Ponadto Call to Earth i poruszane w jego ramach tematy będą towarzyszyć CNN podczas najważniejszych wydarzeń oraz będą stanowić część misji CNN w zakresie CSR, zaangażowania pracowników na rzecz środowiska naturalnego.

Ellana Lee, Senior Vice President CNN, mówi: - Kryzys klimatyczny i zrównoważony rozwój są być może najważniejszymi tematami tego pokolenia. Ludzie, zwłaszcza ci młodzi, z pasją podchodzą do tych kwestii i jako sieć niestrudzenie pracowaliśmy, aby wysunąć je na pierwszy plan, od Grenlandii po Australię, przez Rosję, Stany Zjednoczone i Antarktydę. Call to Earth oznacza szczególny, nowy etap w naszej działalności oraz uruchamia międzyplatformową, długoterminową inicjatywę, która skoncentruje nasze wysiłki oraz wywrze rzeczywisty wpływ, angażując społeczności i tworząc nowe więzi, aby pomóc wzmocnić pozycję tych, którzy walczą o ochronę planety.

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764