logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN przedstawia Call to Earth – inicjatywę na rzecz stworzenia zrównoważonej przyszłości

  PR 29.11.2019, przeczytano 171 razy

CNN rusza z Call to Earth, globalną inicjatywą, mającą na celu zaangażowanie społeczności z całego świata w działania dążące do ochrony przyszłości naszej planety.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-przedstawia-call-to-earth-%E2%80%93-inicjatywe-na-rzecz-stworzenia-zrownowazonej-przyszlosci,384908,artykul.html

Równolegle do obszernego informowania na antenie CNN w kwestiach zmian klimatycznych i środowiska naturalnego, Call to Earth za pośrednictwem telewizji, platform cyfrowych i social mediów będzie koncentrować się na pozytywnym angażowaniu się w tworzenie zrównoważonej przyszłości. Przy pomocy tego programu CNN wykorzysta swój globalny zasięg i unikalne dotarcie, aby opowiedzieć inspirujące historie o ludziach, projektach i miejscach, które zwracają uwagę na ważne dla naszej planety kwestie, od zmian klimatycznych po wylesianie.

Call to Earth został stworzony w celu wywarcia wpływu, podniesienia świadomości i zaangażowania społeczności. Te same wartości przyświecają znanemu już nam projektowi CNN Freedom Project, który od ośmiu lat koncentruje się na problemie współczesnego niewolnictwa. Call to Earth to znacznie więcej niż tylko inicjatywa redakcyjna – ucieleśnia zaangażowanie CNN w ochronę planety, współpracę ze społecznościami z całego świata, biznesem, organizacjami pozarządowymi i edukacyjnymi w celu zainspirowania pozytywnych zmian.

Call to Earth powstaje we współpracy z Rolex, jako wspólne zobowiązanie na rzecz zrównoważonej przyszłości. Zaangażowanie Rolex jest częścią wieloletniej inicjatywy „Perpetual Planet”, w ramach której firma ma wspólny cel z CNN – być pozytywną siłą na rzecz środowiska. CNN od dawna jest orędownikiem ważnych spraw i informuje na temat stanu środowiska naturalnego, podczas gdy Rolex prowadził kampanie w tym obszarze w ramach „Perpetual Planet” i wspierał laureatów Rolex – osób, których wkład w poprawę otaczającego ich świata doceniono podczas Rolex Awards for Enterprise.

Dzięki partnerstwu z CNN International Commercial, historie laureatów Rolex zostaną przedstawione w ramach Call to Earth, a Rolex i CNN będą współpracować w zakresie zaangażowania społecznego, wydarzeń i budowania świadomości.

Call to Earth będzie dostępne na CNN International poprzez:

  • Cykliczne sekcje Call to Earth, nadawane w ramach programów informacyjnych, analizujących historie dotyczące środowiska z całego świata, często związane z wydarzeniami lub globalnymi akcjami, takimi jak np. Światowy Dzień Oceanów.
  • Część programu „Quest Means Business” o nazwie „Answering the Call”, która będzie prezentować sylwetki inspirujących osób, które w istotny sposób przyczyniły się do poprawy stanu środowiska naturalnego.
  • Przełomowe filmy dokumentalne z unikalną prezentacją postaci, miejsca lub historii, które zmieniły świat wokół nich. Każdemu filmowi towarzyszyć będzie tygodniowa seria programów dotyczących danego tematu.

Pierwszy dokument, „Ted Turner: Captain Planet”, będzie emitowany na CNN International i zostanie poprowadzony przez dr Sanjaya Guptę. Zbada on niezwykły wkład Teda Turnera w nowoczesny ruch ekologiczny. W filmie będzie pokazany wywiad z Tedem Turnerem, a także wypowiedzi osób, które opowiedzą o zaangażowaniu Teda w ochronę środowiska, w tym Ala Gore’a, Jane Fondy i Billa Gatesa. Nowy materiał o Tedzie Turnerze i jego dziedzictwie ekologicznym zostanie wyemitowany na antenie CNN International w tygodniu po emisji samego filmu dokumentalnego 23 listopada.

Treści cyfrowe i działania w społecznościach będą centralnym punktem Call to Earth, ze specjalnie zaprojektowaną stroną, materiałami wideo, artykułami i interaktywnymi funkcjonalnościami, a także wieloplatformowym storytellingiem dostosowanym do telewizji CNN.

Strona będzie również hubem dla kampanii w mediach społecznościowych, ponieważ CNN wykorzystuje swój ogromny zasięg do podnoszenia świadomości i angażowania publiczności poprzez różne inicjatywy, prezentując działania podejmowane przez jednostki w celu ochrony planety. Ponadto Call to Earth i poruszane w jego ramach tematy będą towarzyszyć CNN podczas najważniejszych wydarzeń oraz będą stanowić część misji CNN w zakresie CSR, zaangażowania pracowników na rzecz środowiska naturalnego.

Ellana Lee, Senior Vice President CNN, mówi: - Kryzys klimatyczny i zrównoważony rozwój są być może najważniejszymi tematami tego pokolenia. Ludzie, zwłaszcza ci młodzi, z pasją podchodzą do tych kwestii i jako sieć niestrudzenie pracowaliśmy, aby wysunąć je na pierwszy plan, od Grenlandii po Australię, przez Rosję, Stany Zjednoczone i Antarktydę. Call to Earth oznacza szczególny, nowy etap w naszej działalności oraz uruchamia międzyplatformową, długoterminową inicjatywę, która skoncentruje nasze wysiłki oraz wywrze rzeczywisty wpływ, angażując społeczności i tworząc nowe więzi, aby pomóc wzmocnić pozycję tych, którzy walczą o ochronę planety.

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyniki badania Gemius/PBI za czerwiec 2020
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764