logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN w ramach akcji #Myfreedomday 2019 odwiedzi szkołę w Polsce

  PR 22.02.2019, przeczytano 457 razy

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-w-ramach-akcji-myfreedomday-2019-odwiedzi-szkole-w-polsce,381365,artykul.html

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay zadaje proste pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i mobilizuje uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – wzięli w niej udział młodzi ludzie z ponad 100 krajów, a hashtag #MyFreedomDay został wyświetlony 1,4 miliarda razy na Twitterze i 20 milionów razy na Instagramie.

W tym roku możliwe, że akcja będzie miała jeszcze większy zasięg, ponieważ korespondenci CNN zrelacjonują ten dzień z różnych szkół na całym świecie. Odwiedzą m.in. Polskę (Warszawę), Hong Kong, Kenię, Koreę Południową, Liban, Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone. Specjalna relacja na CNN ruszy już 13 marca o godz. 18:30 CET i poprowadzi ją dziennikarka Zain Asher, a następnie będzie kontynuowana 14 marca w specjalnym wydaniu CNN Talk o godz. 13:00 CET. Nie zabraknie również materiałów na żywo ze szkół biorących udział w projekcie, w których stacja pokaże jak uczniowie i lokalne społeczności poprzez Facebooka, Twittera, Instagram i dedykowaną zakładkę na stronie CNN wspierają walkę ze współczesnym niewolnictwem.

CNN, 1 marca o godz. 20:00 CET, wyemituje również w ramach #MyFreedomDay nowy film dokumentalny: Troubled Water, który przedstawia trudną sytuację 20 000 dzieci pracujących jako niewolnicy na łodziach rybackich w Lake Volta w Ghanie. Sprzedawane są przez swoich rodziców za 150 – 250 dolarów lub w niektórych przypadkach wymieniane na żywy inwentarz. Dzieci są zmuszane do pracy od świtu do zmierzchu przy rozplątywaniu sieci rybackich nad jednym z największych sztucznych jezior na świecie. Film ma na celu zwrócenie uwagi pracowników akcji humanitarnych i urzędników państwowych pracujących na rzecz ratowania dzieci na ten wciąż istniejący problem niewolnictwa we współczesnej Ghanie. Film jest pierwszym z serii dokumentów zrealizowanych wspólnie z Kulczyk Foundation. Jego powtórkę będzie można obejrzeć w sobotę 2 marca o godz. 22:30 CET, w niedzielę, 3 marca o godz. 12:00 CET, w poniedziałek, 4 marca o godz. 3:30 CET lub we wtorek, 5 marca o 18:30 CET.

CNN Freedom Project

W ramach CNN Freedom Project stacja produkuje reportaże, artykuły i filmy dokumentalne na temat handlu ludźmi we wszystkich jego postaciach. Od osób trzymanych w niewoli za długi w Indiach, przez grupy oferujące usługi seksualne w Południowej Kalifornii, po afrykańskich niewolników na pustyni Synaj. Od momentu uruchomienia projektu w 2011 roku, CNN Freedom Project jest jedną z najczęściej nagradzanych i najlepiej widocznych inicjatyw na antenie CNN International. Zespół CNN Freedom Project wyprodukował ponad 500 reportaży śledczych na temat współczesnego niewolnictwa i jego przejawów na pięciu kontynentach. Według różnych organizacji NGO, dzięki reportażom CNN Freedom Project udało się m.in. wpłynąć na zmiany w prawie i przepisach korporacyjnych, ponad 1000 ofiar traffickingu otrzymało pomoc, a organizacje zajmujące się przeciwdziałaniem traffickingowi zebrały ponad 24 mln. dolarów darowizn.

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najpierw był czat na stronie internetowej funduszu, później kanał na YouTube, na którym prezentowano wywiady z klientami i relacje z wydarzeń organizowanych przez firmę, następnie powstał portal informacyjno-edukacyjny „Życie Seniora”, który stanowił dużo bardziej rozbudowaną wersję drukowanego magazynu wydawanego przez fundusz (pod tym samym...
Inflacja w mediach rośnie szybciej niż wydatki na reklamę na świecie
Według prognozy agencji mediowej Zenith, w 2020 roku – pomimo spadku widowni komercyjnej o 1,6% - globalne nakłady reklamowe zwiększą się o 4,3%, co związane jest z przewidywanym na przyszły rok, wzrostem cen mediów o 6,1%.
Biuro Reklamy TVP ogłasza zasady sprzedaży na 2020 rok
Biuro Reklamy TVP ogłosiło zasady sprzedaży na 2020 rok. W ofercie znalazło się pięć nowych produktów. Telewizja Polska kontynuuje system jawnych stawek, uelastycznia ofertę w zakresie stacji tematycznych jednocześnie dokonując korekt cen produktów.
Konferencja PAP: przyszłość mediów to wiarygodność, personalizacja, innowacje
Przyszłością mediów są zawsze ludzie, ale wspomagani nowoczesnymi technologiami – powiedział minister cyfryzacji Marek Zagórski podczas II edycji konferencji „Media Przyszłości”, zorganizowanej w Warszawie 4 grudnia przez Polską Agencję Prasową przy współpracy z międzynarodowymi ekspertami.
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019". W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764