logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN w ramach akcji #Myfreedomday 2019 odwiedzi szkołę w Polsce

  PR 22.02.2019, przeczytano 715 razy

CNN ponownie zachęca młodych ludzi z całego świata do wzięcia udziału w kampanii #MyFreedomDay, która ma na celu zwiększanie świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, a jej finał odbędzie się 14 marca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-w-ramach-akcji-myfreedomday-2019-odwiedzi-szkole-w-polsce,381365,artykul.html

CNN w ramach akcji #MyFreedomDay zadaje proste pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i mobilizuje uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

Zeszłoroczna edycja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem – wzięli w niej udział młodzi ludzie z ponad 100 krajów, a hashtag #MyFreedomDay został wyświetlony 1,4 miliarda razy na Twitterze i 20 milionów razy na Instagramie.

W tym roku możliwe, że akcja będzie miała jeszcze większy zasięg, ponieważ korespondenci CNN zrelacjonują ten dzień z różnych szkół na całym świecie. Odwiedzą m.in. Polskę (Warszawę), Hong Kong, Kenię, Koreę Południową, Liban, Wielką Brytanię i Stany Zjednoczone. Specjalna relacja na CNN ruszy już 13 marca o godz. 18:30 CET i poprowadzi ją dziennikarka Zain Asher, a następnie będzie kontynuowana 14 marca w specjalnym wydaniu CNN Talk o godz. 13:00 CET. Nie zabraknie również materiałów na żywo ze szkół biorących udział w projekcie, w których stacja pokaże jak uczniowie i lokalne społeczności poprzez Facebooka, Twittera, Instagram i dedykowaną zakładkę na stronie CNN wspierają walkę ze współczesnym niewolnictwem.

CNN, 1 marca o godz. 20:00 CET, wyemituje również w ramach #MyFreedomDay nowy film dokumentalny: Troubled Water, który przedstawia trudną sytuację 20 000 dzieci pracujących jako niewolnicy na łodziach rybackich w Lake Volta w Ghanie. Sprzedawane są przez swoich rodziców za 150 – 250 dolarów lub w niektórych przypadkach wymieniane na żywy inwentarz. Dzieci są zmuszane do pracy od świtu do zmierzchu przy rozplątywaniu sieci rybackich nad jednym z największych sztucznych jezior na świecie. Film ma na celu zwrócenie uwagi pracowników akcji humanitarnych i urzędników państwowych pracujących na rzecz ratowania dzieci na ten wciąż istniejący problem niewolnictwa we współczesnej Ghanie. Film jest pierwszym z serii dokumentów zrealizowanych wspólnie z Kulczyk Foundation. Jego powtórkę będzie można obejrzeć w sobotę 2 marca o godz. 22:30 CET, w niedzielę, 3 marca o godz. 12:00 CET, w poniedziałek, 4 marca o godz. 3:30 CET lub we wtorek, 5 marca o 18:30 CET.

CNN Freedom Project

W ramach CNN Freedom Project stacja produkuje reportaże, artykuły i filmy dokumentalne na temat handlu ludźmi we wszystkich jego postaciach. Od osób trzymanych w niewoli za długi w Indiach, przez grupy oferujące usługi seksualne w Południowej Kalifornii, po afrykańskich niewolników na pustyni Synaj. Od momentu uruchomienia projektu w 2011 roku, CNN Freedom Project jest jedną z najczęściej nagradzanych i najlepiej widocznych inicjatyw na antenie CNN International. Zespół CNN Freedom Project wyprodukował ponad 500 reportaży śledczych na temat współczesnego niewolnictwa i jego przejawów na pięciu kontynentach. Według różnych organizacji NGO, dzięki reportażom CNN Freedom Project udało się m.in. wpłynąć na zmiany w prawie i przepisach korporacyjnych, ponad 1000 ofiar traffickingu otrzymało pomoc, a organizacje zajmujące się przeciwdziałaniem traffickingowi zebrały ponad 24 mln. dolarów darowizn.

Źródło: CNN International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764