logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

CNN z nowym programem „Vital Signs"

  PR 09.08.2019, przeczytano 211 razy
ilustracja

10 sierpnia odbędzie się premiera nowego programu CNN International – „Vital Signs”. Gospodarzem będzie wielokrotnie wyróżniony nagrodą Emmy, główny korespondent specjalizujący się w tematyce medycznej dr Sanjay Gupta. Każdego miesiąca, od sierpnia do grudnia, ekipa „Vital Signs” będzie podróżować po całym świecie, odwiedzając m.in.: USA, Meksyk, Izrael, Bhutan, Hongkong czy Tajlandię, aby odkryć najciekawsze nowinki w obszarze medycyny.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cnn-z-nowym-programem-_vital-signs_,383529,artykul.html

Część każdego, 30-minutowego odcinka „Vital Signs” będzie poświęcona sekcji „Live Longer”, w której dr Gupta spotyka się z inspirującymi ludźmi z różnych krajów i bada sekrety długowieczności.

„Długowieczność dotyczy każdego aspektu naszego życia, bez względu na kulturę, płeć lub wiek – zależy m.in. od podejmowanych przez nas decyzji czy ludzi, którymi się otaczamy. Wraz z premierą „Vital Signs", jesteśmy podekscytowani eksploracją najnowszych innowacji i inspirujących historii dotyczących zdrowia oraz odnowy biologicznej na całym świecie” – mówi dr Sanjay Gupta.

Pierwszy odcinek „Vital Signs" wyemitowany w tym miesiącu bada przyszłość żywienia. CNN zagłębia się w rosnącą popularność żywności pochodzenia roślinnego i odkrywa, co to oznacza dla całego przemysłu spożywczego, również w wymiarze konsekwencji dla zdrowia i tradycji religijnych. Analizuje także, czy coraz bardziej powszechne dzisiaj substytuty mięsa pochodzenia roślinnego odegrają rolę w rozwiązywaniu problemu głodu i niedoborów żywności. W sekcji „Live Longer" CNN przygląda się diecie nazywanej okresowym poszczeniem (z ang. intermittent fasting), która może pomóc w prowadzeniu dłuższego, zdrowszego życia.

Program „Vital Signs" będzie uzupełniany o teksty na stronie internetowej, filmy, infografiki i interaktywne quizy dostępne na CNN Health.

Źródło: CNN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pepsico przedstawia nową witrynę internetową w Polsce
PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju w łatwy i przystępny sposób dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także...
Dentsu Session o TV&Video w Dentsu Aegis Network Polska
Czy wideo oglądane za pomocą smarfona jest bardziej angażujące niż wideo na szklanym ekranie? Który z nich przyciąga uwagę konsumenta najbardziej? Odpowiedzi na te i inne pytania będzie można poznać już 26 września w siedzibie Dentsu Aegis Network Polska podczas spotkania WATCH OUT! Jak przykuć uwagę współczesnego konsumenta? Cyfrowa transformacja a treści...
Z początkiem września WhitePress sp. z o.o. przejął GoodContent.pl – jedną z najbardziej popularnych platform do zakupów tekstów w Polsce. To strategiczny krok dla zespołu WhitePress, który planuje dalszy rozwój w zakresie content marketingu oraz zrealizowanie usług opracowania tekstów na kwotę ponad 5 mln złotych w samym 2020 roku.
Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764