logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co ekonomiczne, to ekologiczne w kampanii ING

  PR 25.10.2021, przeczytano 1332 razy
ilustracjastrzałka

ING Bank Śląski w najnowszej kampanii oszczędności inspiruje do życia w duchu EKO. Bank zachęca Polaków, aby świadomie podchodzili do wydawania pieniędzy i kupowania nowych rzeczy – w trosce o środowisko i swoje portfele. Bo co ekonomiczne to ekologiczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ekonomiczne%2C-to-ekologiczne-w-kampanii-ing,393508,artykul.html

- Obserwujemy, że potrzeba bardziej refleksyjnego podejścia do życia i wydawania pieniędzy przekłada się coraz częściej na stosunek Polaków do ekologii a troska o środowisko staje się nową motywacją do oszczędzania. Aż 45% Polaków deklaruje, że kupuje obecnie mniej produktów a 58% zamierza naprawiać zamiast kupować nowe sprzęty, bo chce oszczędzać ale też martwi się wpływem nadmiaru rzeczy na środowisko*. Podpowiadamy im jak poprzez świadome zakupy mogą być nie tylko bardziej ekologiczni ale też bardziej ekonomiczni. Przypominamy, że w naszej aplikacji znajdą narzędzia, które wspierają ich w oszczędzaniu – powiedziała Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Każdy może w prosty sposób żyć bardziej ekonomicznie i jednocześnie ekologicznie. Świadoma konsumpcja, unikanie kupowania w promocji tylko dla promocji, dawanie drugiego życia dzięki naprawianiu i odnawianiu, niskoemisyjny transport – to tylko niektóre przykłady aspiracyjnych postaw i działań. Tu mniej, znaczy więcej - oszczędności na koncie i więcej dla naszej planety. Zaoszczędzone w ten sposób pieniądze, można odkładać na różne sposoby w Moim ING:

  • Cele Oszczędnościowe: pieniądze, których nie wydamy na to, czego nie potrzebujemy możemy wpłacić na swój cel oszczędnościowy.
  • Smart Saver: możemy oszczędzać przy okazji płatności kartą lub realizacji przelewów w Moim ING - zaokrąglenie kwoty transakcji lub procent od tej kwoty trafi z konta osobistego na Smart Savera.
  • Konto Oszczędnościowe - jeśli nie kupimy kolejnej rzeczy albo zdecydujemy się naprawić starą, zaoszczędzone pieniądze możemy odłożyć na koncie oszczędnościowym i budować w ten sposób poduszkę finansową.

Kampanię wspierają dodatkowo oferty specjalne:

  • Dla klientów, którzy już oszczędzają z ING - Otwarte Konto Oszczędnościowe Bonus – 1% (oprocentowanie zmienne, obliczane w skali roku) dla nowych środków do 50 tys. zł przez 3 miesiące od założenia konta.
  • Dla klientów, którzy jeszcze nie oszczędzają z ING - Otwarte Konto Oszczędnościowe w PLN w ofercie specjalnej „Bonus na start” - 1% (oprocentowanie zmienne, obliczane w skali roku) dla kwot poniżej 50 tys. zł  przez 3 miesiące od założenia konta.

ING Bank Śląski chce mieć pozytywny wpływ na świat jutra i wykorzystywać swoje możliwości w słusznej sprawie. W centrum działań banku zawsze byli i są ludzie, a teraz również wyzwania związane z kryzysem klimatycznym. Strategię banku wspiera Deklaracja Ekologiczna.

  • Tytuł: "Co ekonomiczne, to ekologiczne - oszczędzasz Ziemię i swoje pieniądze"
  • Start kampanii: 21 października 2021 r.
  • Narzędzia: TV + Internet + direct marketing
  • Agencje: Brain, GONG
  • Media: Mullen Lowe Media Hub
  • PR: 24/7 Communication

Źródło: ING BANK ŚLĄSKI S.A.

www.ingbank.pl

Dodatkowe informacje:

*GFK Consumer Life: TrendKey w Koronie: Czy pandemia wywróciła świat do góry nogami?. Raport z badania syndykatowego, 2020 r.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764