logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co jest grane w e-commerce? Musical w spocie sklepu Morele

  PR 18.08.2022, przeczytano 1067 razy
ilustracjastrzałka

Końcówka wakacji to dla większości sklepów czas na prowadzenie kampanii reklamowych z okazji “Back to school”. Często ograniczają się one wyłącznie do promocji na produkty, które są niezbędne do skompletowania szkolnej wyprawki. Sklep internetowy Morele w tym roku motyw powrotu do szkoły wykorzystał do stworzenia… mini musicalu, a jego premiera przypadła właśnie pod koniec wakacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-jest-grane-w-e-commerce-musical-w-spocie-sklepu-morele,396927,artykul.html

Powrót dzieci do szkoły może być stresujący dla rodziców. Często jest on po prostu wyścigiem z czasem, w którym rodzice jeszcze przed pierwszym dzwonkiem chcą zdążyć z zakupem wszystkich niezbędnych przedmiotów do szkolnej wyprawki. Marka Morele znalazła sposób, aby nieco rozładować tę napiętą atmosferę. Firma wyreżyserowała i nagrała mini musical, w którym pokazuje, że w ostatnie dni wakacji rodzice tak naprawdę nie mają powodów do paniki, bo wszystkie niezbędne rzeczy do szkolnej wyprawki (i nie tylko) każdy z nich może kupić w jednym miejscu i to bez konieczności wychodzenia z domu.

Video od dłuższego czasu zajmuje stałe miejsce w naszej komunikacji. Dzięki temu nie tylko udaje nam się podążać za trendami, ale również dostarczać wrażeń i rozrywki społeczności skupionej wokół naszej marki. Nieustannie rozwijamy ten format, a każda nowa produkcja to pole do komunikowania tożsamości brandu. Końcówka sierpnia i emocje związane z powrotem do szkoły to kolejna okazja do tego, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom Klientów. A dlaczego musical? Bo po prostu lubimy eksperymentować z formą i treścią, informując przy tym o szerokiej ofercie w Morele - mówi Radosław ZarzecznyHead of Brand & Communication w Morele.

Mini musical “Back to school” można zobaczyć na profilu facebookowym marki Morele i na YouTube. Przed jego premierą firma w swoich social mediach prowadziła kampanię teaserową, w której zapowiadała jego premierę.

Źródło: Morele.net

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764