logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co ma wspólnego Netflix z Innpoland.pl i polskim startupem?

  PR 14.08.2019, przeczytano 383 razy
ilustracjastrzałka

Odpowiedź brzmi: innowację na skalę światową. W obu przypadkach mowa bowiem o pierwszych na świecie emisjach prawdziwie interaktywnego wideo. Serwis INNPoland.pl stworzył „dziennikarskiego Bandersnatcha” – cykl interaktywnych wywiadów oparty na technologii polskiego startupu Tagmax. W pierwszych odcinkach wystąpili przedstawiciele Google Polska i CD Projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ma-wspolnego-netflix-z-innpoland.pl-i-polskim-startupem,383597,artykul.html

Eksperymentalna seria interaktywnych wywiadów jest realizowana pod tytułem „Co teraz?”.

- Możliwość interakcji to przyszłość zarówno branży rozrywkowej, jak i mediów. Coś, co znamy już z gier wideo i, dzięki Netfliksowi, od niedawna również z filmów, przenieśliśmy teraz do dziennikarstwa. Z dumą mogę dodać, że według naszej wiedzy nikt tego jeszcze nie próbował – mówi Krzysztof Majdan, redaktor naczelny serwisu INNPoland.pl i gospodarz nowatorskiego cyklu.

Co teraz?” daje widzom wpływ na fabułę oglądanego materiału poprzez możliwość wybierania wątków, które poruszy prowadzący ze swoim gościem. Internauci mogą ponadto poszerzać swoją wiedzę na temat poruszanych w wywiadzie zagadnień – otrzymują podpowiedzi w postaci artykułów, które pojawiają się w nagraniu w odpowiednich momentach rozmowy. Nie dość tego, w nagrania wpleciono… opisy produktów omawianych przez rozmówców.

Bohaterką pierwszego odcinka interaktywnego cyklu jest Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor zarządzająca Google Polska. W rozmowie z INNPoland.pl wyjawia niepublikowane dotąd ciekawostki, np. jaką osobowość ma asystent Google, jak wyglądały początki działalności firmy w Polsce, dlaczego pierwsi pracownicy firmy oglądali telewizję z… wróżkami. Kolejny odcinek to rozmowa z Michałem Kicińskim, współtwórcą CD Projektu, opowiadającym m.in. o swoich marzeniach finansowych i celach zawodowych, czy też o negocjacjach z Andrzejem Sapkowskim i początkach tworzenia gry „Wiedźmin” (w tym odcinku uważni widzowie odkryją „schowany” drugi wywiad…).

- Mamy wspaniałą trakcję i bardzo pozytywny odzew użytkowników serwisu INNPoland.pl i bardzo nas to cieszy. Poza tym dzięki naszej technologii już po raz drugi zrobiliśmy coś, czego nie zrobił jeszcze nikt na świecie. Pod koniec ubiegłego roku zastosowaliśmy ją w radiowo-internetowym talent show Programu 3 Polskiego Radia, w którym służyła jako narzędzie głosowania i crowdfundingu jednocześnie. W tym roku INNPoland.pl w świetny sposób wykorzystuje nasze rozwiązanie do zapisania się w światowej historii dziennikarstwa – dla nas to jest coś fantastycznego – mówi Michał Sosnowski z Tagmax.

„CO TERAZ?” – INTERAKTYWNE WYWIADY INNPOLAND.PL (TECHNOLOGIA: TAGMAX)

  • 1. odcinek – Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google Polska
  • 2. odcinek – Michał Kiciński, CD Projekt (+bonusowy wywiad-niespodzianka)

Źródło: TAGMAX

www.tagmax.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital signage, technologia która zmienia definicję reklamy
Plakat w witrynie sklepu czy ulotki rozrzucone po ulicach to już przeszłość. Sklepy coraz częściej stawiają na zdigitalizowane formy przekazu do klienta. Jak wskazują badania, trend ten stale się rozwija, a Polacy są otwarci na jego wykorzystywanie.
Umacnianie relacji w rodzinie celem kampanii Nierozerwalni
Więzi rodzinne są przez większość badaczy wskazywane jako jeden z najważniejszych czynników chroniących przed podejmowaniem przez młodych ludzi zachowań ryzykownych – podkreśla Robert Frączek z Państwowej Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych. To właśnie na ich istotę zwraca uwagę kampania Nierozerwalni.
Bożonarodzeniowa iluminacja rozświetliła Piłę
Centrum Piły rozświetlone zostało tysiącami światełek. Na placach Staszica oraz Konstytucji 3 Maja pojawiła się świąteczna iluminacja, która będzie ozdobą miasta przez cały okres świąteczno-noworoczny. Uroczystego rozświetlenia dokonali Piotr Głowski, prezydent Piły oraz Mariusz Kądziołka, prezes Enei Oświetlenie. Wykonaniem i montażem instalacji zajęła się Enea...
Pracuj.pl wchodzi w świat e-sportu z T-mobile Ligą Akademicką
Pracuj.pl został oficjalnym partnerem T-Mobile Ligi Akademickiej - największych rozgrywek e-sportowych w Polsce skierowanych do społeczności studenckiej. Serwis jest pomysłodawcą i patronem nowej kategorii zawodów – mistrzostw w programowaniu „Coding Masters”. Zapisy do eliminacji trwają do 6 grudnia, a na zwycięzców rywalizacji czeka wysokiej klasy...
W Żywcu ruszyła Świąteczna Zwrotka Ż
Marka Żywiec zachęca mieszkańców Żywca do oddawania butelek zwrotnych bez paragonu w świątecznej akcji na rzecz środowiska. Oddając butelki w specjalnej strefie, która stanęła na żywieckim Rynku, mieszkańcy wesprą posadzenie drzew tlenowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764