logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co ma wspólnego Netflix z Innpoland.pl i polskim startupem?

  PR 14.08.2019, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

Odpowiedź brzmi: innowację na skalę światową. W obu przypadkach mowa bowiem o pierwszych na świecie emisjach prawdziwie interaktywnego wideo. Serwis INNPoland.pl stworzył „dziennikarskiego Bandersnatcha” – cykl interaktywnych wywiadów oparty na technologii polskiego startupu Tagmax. W pierwszych odcinkach wystąpili przedstawiciele Google Polska i CD Projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ma-wspolnego-netflix-z-innpoland.pl-i-polskim-startupem,383597,artykul.html

Eksperymentalna seria interaktywnych wywiadów jest realizowana pod tytułem „Co teraz?”.

- Możliwość interakcji to przyszłość zarówno branży rozrywkowej, jak i mediów. Coś, co znamy już z gier wideo i, dzięki Netfliksowi, od niedawna również z filmów, przenieśliśmy teraz do dziennikarstwa. Z dumą mogę dodać, że według naszej wiedzy nikt tego jeszcze nie próbował – mówi Krzysztof Majdan, redaktor naczelny serwisu INNPoland.pl i gospodarz nowatorskiego cyklu.

Co teraz?” daje widzom wpływ na fabułę oglądanego materiału poprzez możliwość wybierania wątków, które poruszy prowadzący ze swoim gościem. Internauci mogą ponadto poszerzać swoją wiedzę na temat poruszanych w wywiadzie zagadnień – otrzymują podpowiedzi w postaci artykułów, które pojawiają się w nagraniu w odpowiednich momentach rozmowy. Nie dość tego, w nagrania wpleciono… opisy produktów omawianych przez rozmówców.

Bohaterką pierwszego odcinka interaktywnego cyklu jest Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor zarządzająca Google Polska. W rozmowie z INNPoland.pl wyjawia niepublikowane dotąd ciekawostki, np. jaką osobowość ma asystent Google, jak wyglądały początki działalności firmy w Polsce, dlaczego pierwsi pracownicy firmy oglądali telewizję z… wróżkami. Kolejny odcinek to rozmowa z Michałem Kicińskim, współtwórcą CD Projektu, opowiadającym m.in. o swoich marzeniach finansowych i celach zawodowych, czy też o negocjacjach z Andrzejem Sapkowskim i początkach tworzenia gry „Wiedźmin” (w tym odcinku uważni widzowie odkryją „schowany” drugi wywiad…).

- Mamy wspaniałą trakcję i bardzo pozytywny odzew użytkowników serwisu INNPoland.pl i bardzo nas to cieszy. Poza tym dzięki naszej technologii już po raz drugi zrobiliśmy coś, czego nie zrobił jeszcze nikt na świecie. Pod koniec ubiegłego roku zastosowaliśmy ją w radiowo-internetowym talent show Programu 3 Polskiego Radia, w którym służyła jako narzędzie głosowania i crowdfundingu jednocześnie. W tym roku INNPoland.pl w świetny sposób wykorzystuje nasze rozwiązanie do zapisania się w światowej historii dziennikarstwa – dla nas to jest coś fantastycznego – mówi Michał Sosnowski z Tagmax.

„CO TERAZ?” – INTERAKTYWNE WYWIADY INNPOLAND.PL (TECHNOLOGIA: TAGMAX)

  • 1. odcinek – Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google Polska
  • 2. odcinek – Michał Kiciński, CD Projekt (+bonusowy wywiad-niespodzianka)

Źródło: TAGMAX

www.tagmax.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart na Festiwaldruku.pl z premierowymi pokazami HP Stitch
Najbliższe, jesienne spotkanie branżowe – FestiwalDruku.pl zbliża się wielkimi krokami. Już niebawem, bo w dniach 18 i 19 września zapraszamy do hali nr 3 EXPO XXI w Warszawie, gdzie na stoisku E6, w specjalnie przygotowanych strefach ekspozycyjnych będziemy czekali na Państwa z najnowszym portfolio maszyn i urządzeń oraz mediów do druku wielkoformatowego. Tegoroczne stoisko...
W tegorocznej edycji targów poligrafii reklamowej do grona debiutantów dołącza firma DigiPress.
Group One z kampanią 360 dla firmy Walmark
Firma Walmark w drodze przetargu wybrała do współpracy przy marce Marsjanki agencje należące do grupy komunikacyjnej Group One: Mediaplus, SalesTube, Serviceplan Health i Labcon. 19 sierpnia ruszyła kampania 360 komunikująca nowość na rynku: Marsjanki FUTURA.
Nowe logo marki Gerber
Marka Gerber to producent gotowych dań dla niemowląt i małych dzieci. Historia produktów z charakterystyczną, szkicowaną węglem, buzią małej dziewczynki zaczęła się już w 1927 roku. Teraz, po ponad 90 latach działania, marka odświeża swoje logo.
Marta Zarosa dołącza do Open Mobi
Marta Zarosa, specjalistka ds. marketingu i biznesu, dołączyła do zespołu agencji Open Mobi. Swoje wieloletnie doświadczenie w influencer marketingu oraz branży digital wykorzysta do rozwoju i budowy nowych produktów Social Audience firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764