logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co ma wspólnego Netflix z Innpoland.pl i polskim startupem?

  PR 14.08.2019, przeczytano 1254 razy
ilustracjastrzałka

Odpowiedź brzmi: innowację na skalę światową. W obu przypadkach mowa bowiem o pierwszych na świecie emisjach prawdziwie interaktywnego wideo. Serwis INNPoland.pl stworzył „dziennikarskiego Bandersnatcha” – cykl interaktywnych wywiadów oparty na technologii polskiego startupu Tagmax. W pierwszych odcinkach wystąpili przedstawiciele Google Polska i CD Projektu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ma-wspolnego-netflix-z-innpoland.pl-i-polskim-startupem,383597,artykul.html

Eksperymentalna seria interaktywnych wywiadów jest realizowana pod tytułem „Co teraz?”.

- Możliwość interakcji to przyszłość zarówno branży rozrywkowej, jak i mediów. Coś, co znamy już z gier wideo i, dzięki Netfliksowi, od niedawna również z filmów, przenieśliśmy teraz do dziennikarstwa. Z dumą mogę dodać, że według naszej wiedzy nikt tego jeszcze nie próbował – mówi Krzysztof Majdan, redaktor naczelny serwisu INNPoland.pl i gospodarz nowatorskiego cyklu.

Co teraz?” daje widzom wpływ na fabułę oglądanego materiału poprzez możliwość wybierania wątków, które poruszy prowadzący ze swoim gościem. Internauci mogą ponadto poszerzać swoją wiedzę na temat poruszanych w wywiadzie zagadnień – otrzymują podpowiedzi w postaci artykułów, które pojawiają się w nagraniu w odpowiednich momentach rozmowy. Nie dość tego, w nagrania wpleciono… opisy produktów omawianych przez rozmówców.

Bohaterką pierwszego odcinka interaktywnego cyklu jest Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, dyrektor zarządzająca Google Polska. W rozmowie z INNPoland.pl wyjawia niepublikowane dotąd ciekawostki, np. jaką osobowość ma asystent Google, jak wyglądały początki działalności firmy w Polsce, dlaczego pierwsi pracownicy firmy oglądali telewizję z… wróżkami. Kolejny odcinek to rozmowa z Michałem Kicińskim, współtwórcą CD Projektu, opowiadającym m.in. o swoich marzeniach finansowych i celach zawodowych, czy też o negocjacjach z Andrzejem Sapkowskim i początkach tworzenia gry „Wiedźmin” (w tym odcinku uważni widzowie odkryją „schowany” drugi wywiad…).

- Mamy wspaniałą trakcję i bardzo pozytywny odzew użytkowników serwisu INNPoland.pl i bardzo nas to cieszy. Poza tym dzięki naszej technologii już po raz drugi zrobiliśmy coś, czego nie zrobił jeszcze nikt na świecie. Pod koniec ubiegłego roku zastosowaliśmy ją w radiowo-internetowym talent show Programu 3 Polskiego Radia, w którym służyła jako narzędzie głosowania i crowdfundingu jednocześnie. W tym roku INNPoland.pl w świetny sposób wykorzystuje nasze rozwiązanie do zapisania się w światowej historii dziennikarstwa – dla nas to jest coś fantastycznego – mówi Michał Sosnowski z Tagmax.

„CO TERAZ?” – INTERAKTYWNE WYWIADY INNPOLAND.PL (TECHNOLOGIA: TAGMAX)

  • 1. odcinek – Agnieszka Hryniewicz-Bieniek, Google Polska
  • 2. odcinek – Michał Kiciński, CD Projekt (+bonusowy wywiad-niespodzianka)

Źródło: TAGMAX

www.tagmax.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764