logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?

  PR 01.12.2021, przeczytano 919 razy
ilustracjastrzałka

Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych, którzy tworzą filmu Shorts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ogladalismy-na-youtube-w-2021-roku,393964,artykul.html

Wśród najpopularniejszych filmów króluje rozśpiewana EKIPA - 3KIPA. Drugie miejsce na liście zajął Friz ze swoim wideo INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY), a ostatnie miejsce na podium należy do stand-upera Mateusza Sochy - Mateusz Socha - "Masochista" | Stand-up | 2021. Kolejni stand-uperzy w zestawieniu to Rafał Pacześ (6. miejsce) oraz Łukasz Lotek Lodkowski (9. miejsce). W pierwszej dziesiątce znalazł się również obraz Patryka Vegi “OCZY DIABŁA” (4. miejsce), wideo pokazujące stado jeleni przeskakujące nad samochodem (5. miejsce) oraz materiał Kanału Sportowego - HEJT PARK - PRZEJDŹMY NA TY 158 - JAŚ KAPELA I KRZYSZTOF STANOWSKI O OPŁACIE REPROGRAFICZNEJ (7. miejsce). W podsumowaniu obejrzeć też można nietypowy artystyczny materiał, pokazujący jak narysować parę spacerującą w deszczu. Zestawienie zamyka ucząca się hiszpańskiego Natsu.

Lista najpopularniejszych wideo w Polsce w 2021 roku:

  1. EKIPA - 3KIPA EKIPA
  2. Karol Friz Wiśniewski - INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY)
  3. Mateusz Socha - Mateusz Socha - "Masochista" | Stand-up | 2021
  4. Patryk Vega - „OCZY DIABŁA” - CAŁY DOKUMENT PATRYKA VEGI - PREMIERA
  5. STOP CHAM - Stado jeleni przeskakuje nad BMW #574 Wasze Filmy
  6. Rafał Pacześ - Rafał Pacześ - "ZOBA CO JES" (2021) (całe nagranie)
  7. Kanał Sportowy - HEJT PARK - PRZEJDŹMY NA TY 158 - JAŚ KAPELA I KRZYSZTOF STANOWSKI O OPŁACIE REPROGRAFICZNEJ
  8. Jay Lee Painting - How to Draw a Couple Walking in the Rain / Red Acrylic Painting
  9. Łukasz Lotek Lodkowski - Łukasz Lotek Lodkowski - "BANG 2" (2021) (całe nagranie) | Stand-Up
  10. Natsu - NITRO UCZY MNIE HISZPAŃSKIEGO!

A czego słuchaliśmy na YouTube w ostatnim roku? Zwyciężył duet sanah i Vito Bambino z kawałkiem Ale jazz!. Sobel i utwór Fiołkowe pole uplasował się na drugim miejscu. Kolejny teledysk tego artysty - Bandyta - znalazł się na siódmym miejscu. Listę podbiły też piosenki Maty. To właśnie na trzecim miejscu pojawił się singiel Kiss cam (podryw roku). Utwór zadebiutował na 198. miejscu listy Global 200 Excl. US prestiżowego magazynu "Billboard". Michał Matczak (tak nazywa się Mata) to pierwszy Polak, którego utwór trafił do tego zestawienia. Kolejne single rapera w zestawieniu to Patoreakcja i Papuga z udziałem Quebonafide i Malika Montany (5. i 9. miejsce). W zestawieniu zobaczymy też teledyski Kizo - DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny) (4. miejsce) i drugi kawałek sanah - 2:00 (10. miejsce).

Lista najpopularniejszych teledysków w Polsce w 2021 roku:

  1. sanahVEVO - sanah, Vito Bambino - Ale jazz!
  2. Sobel - Sobel "Fiołkowe pole"
  3. SBM Label - Mata - Kiss cam (podryw roku)
  4. Kizo MyToSukces - Kizo - DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny)
  5. SBM Label - Mata - Patoreakcja
  6. sanah - sanah – ten Stan (Official audio)
  7. Sobel - Sobel "Bandyta" (prod. PSR)
  8. sanah - sanah – etc. (na disco) (Official video)
  9. SBM Label - Mata - Papuga ft. Quebonafide, Malik Montana
  10. sanah - sanah - 2:00

YouTube stwarza ogromne możliwości (w tym zarobkowe) dla twórców i twórczyń. Z naszych danych wynika, że odsetek polskich kanałów, których zarobki osiągają 5 cyfrowe kwoty lub większe wzrósł o ponad 35% rok do roku. W Polsce już ponad 2 tysiące kanałów ma ponad 100 tysięcy subskrypcji, co oznacza wzrost o ponad 20% rok do roku. Jeszcze dynamiczniej – bo o 30% – wzrosła liczba kanałów, które mają ponad 1 milion subskrypcji. Jest już ich w Polsce ponad 150 [1]. Sprawdźcie kto znalazł się w zestawieniu najpopularniejszych kanałów na YouTube [2] i tych najszybciej zyskujących na popularności w tym roku [3].

Lista najpopularniejszych kanałów w Polsce w 2021 roku:

  1. EKIPA
  2. TEAM X
  3. Fusialka
  4. Tobiasz
  5. GENZIE
  6. WATAHA - Krulestwo
  7. Fairout
  8. REMBOL
  9. MĄDRA SOWA
  10. Karol Friz Wiśniewski

Lista twórców najszybciej zyskujących na popularności w Polsce w 2021 roku:

  1. Fusialka
  2. GENZIE
  3. TobiaszGaming
  4. MĄDRA SOWA
  5. Aferki
  6. Chezjusz
  7. Fairout PL
  8. Pokój Wytrzeźwień
  9. REVO
  10. Jam jest Jakub

W 2021 roku pojawił się w Polsce nasz nowy format - YouTube Shorts. Spodobał się on między innymi Edowi Sheeranowi czy zespołowi BTS. Które kanały najczęściej wykorzystywały z powodzeniem ten format? [4] W Top 3 znajdziecie Czvjnik, Muffinaart oraz JUSTEK FREESTYLE.

Lista najpopularniejszych twórców YouTube Shorts w Polsce w 2021 roku:

  1. czvjnik
  2. Muffinaart
  3. JUSTEK FREESTYLE
  4. kotlesiu
  5. GIBBON
  6. Millo_
  7. piter
  8. Ostry
  9. Dravius
  10. SagiPL

Źródło: Blog Google Polska

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: dane wewnętrzne YouTube, czerwiec 2021 r. (Porównanie rok do roku: czerwiec 2019 r. - czerwiec 2020 r. - czerwiec 2020 r. -czerwiec 2021 r.)
[2] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., z wyłączeniem twórców filmów Short, artystów, marek, firm medialnych i kanałów dla dzieci. Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.
[3] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., z wyłączeniem twórców filmów Short, artystów, marek, firm medialnych i kanałów dla dzieci. Tylko kanały ze wzrostem o 200% rok do roku w 2021 r. w porównaniu do liczby subskrybentów pozyskanych w 2020 r. (potrojenie wielkości). Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.
[4] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., tylko kanały, które przesyłają głównie filmy Short. Ponad połowa z 25 najnowszych filmów to format Short, ponad połowa wszystkich wyświetleń w 2021 r. pochodzi z filmów Short. Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764