logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co oglądaliśmy na Youtube w 2021 roku?

  PR 01.12.2021, przeczytano 596 razy
ilustracjastrzałka

Jakie wideo i teledyski najczęściej oglądaliście na YouTube w tym roku? Jak co roku, publikujemy listy filmów, które najbardziej przypadły Wam do gustu i które oglądaliście najczęściej. Dodatkowo prezentujemy Wam 3 nowe zestawienia twórców i twórczyń, tych najpopularniejszych, tych najszybciej zyskujących na popularności oraz tych, którzy tworzą filmu Shorts.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-ogladalismy-na-youtube-w-2021-roku,393964,artykul.html

Wśród najpopularniejszych filmów króluje rozśpiewana EKIPA - 3KIPA. Drugie miejsce na liście zajął Friz ze swoim wideo INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY), a ostatnie miejsce na podium należy do stand-upera Mateusza Sochy - Mateusz Socha - "Masochista" | Stand-up | 2021. Kolejni stand-uperzy w zestawieniu to Rafał Pacześ (6. miejsce) oraz Łukasz Lotek Lodkowski (9. miejsce). W pierwszej dziesiątce znalazł się również obraz Patryka Vegi “OCZY DIABŁA” (4. miejsce), wideo pokazujące stado jeleni przeskakujące nad samochodem (5. miejsce) oraz materiał Kanału Sportowego - HEJT PARK - PRZEJDŹMY NA TY 158 - JAŚ KAPELA I KRZYSZTOF STANOWSKI O OPŁACIE REPROGRAFICZNEJ (7. miejsce). W podsumowaniu obejrzeć też można nietypowy artystyczny materiał, pokazujący jak narysować parę spacerującą w deszczu. Zestawienie zamyka ucząca się hiszpańskiego Natsu.

Lista najpopularniejszych wideo w Polsce w 2021 roku:

  1. EKIPA - 3KIPA EKIPA
  2. Karol Friz Wiśniewski - INFLUENCERZY BEZ CENZURY (FILM DOKUMENTALNY)
  3. Mateusz Socha - Mateusz Socha - "Masochista" | Stand-up | 2021
  4. Patryk Vega - „OCZY DIABŁA” - CAŁY DOKUMENT PATRYKA VEGI - PREMIERA
  5. STOP CHAM - Stado jeleni przeskakuje nad BMW #574 Wasze Filmy
  6. Rafał Pacześ - Rafał Pacześ - "ZOBA CO JES" (2021) (całe nagranie)
  7. Kanał Sportowy - HEJT PARK - PRZEJDŹMY NA TY 158 - JAŚ KAPELA I KRZYSZTOF STANOWSKI O OPŁACIE REPROGRAFICZNEJ
  8. Jay Lee Painting - How to Draw a Couple Walking in the Rain / Red Acrylic Painting
  9. Łukasz Lotek Lodkowski - Łukasz Lotek Lodkowski - "BANG 2" (2021) (całe nagranie) | Stand-Up
  10. Natsu - NITRO UCZY MNIE HISZPAŃSKIEGO!

A czego słuchaliśmy na YouTube w ostatnim roku? Zwyciężył duet sanah i Vito Bambino z kawałkiem Ale jazz!. Sobel i utwór Fiołkowe pole uplasował się na drugim miejscu. Kolejny teledysk tego artysty - Bandyta - znalazł się na siódmym miejscu. Listę podbiły też piosenki Maty. To właśnie na trzecim miejscu pojawił się singiel Kiss cam (podryw roku). Utwór zadebiutował na 198. miejscu listy Global 200 Excl. US prestiżowego magazynu "Billboard". Michał Matczak (tak nazywa się Mata) to pierwszy Polak, którego utwór trafił do tego zestawienia. Kolejne single rapera w zestawieniu to Patoreakcja i Papuga z udziałem Quebonafide i Malika Montany (5. i 9. miejsce). W zestawieniu zobaczymy też teledyski Kizo - DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny) (4. miejsce) i drugi kawałek sanah - 2:00 (10. miejsce).

Lista najpopularniejszych teledysków w Polsce w 2021 roku:

  1. sanahVEVO - sanah, Vito Bambino - Ale jazz!
  2. Sobel - Sobel "Fiołkowe pole"
  3. SBM Label - Mata - Kiss cam (podryw roku)
  4. Kizo MyToSukces - Kizo - DISNEY (prod. Sergiusz & Leśny)
  5. SBM Label - Mata - Patoreakcja
  6. sanah - sanah – ten Stan (Official audio)
  7. Sobel - Sobel "Bandyta" (prod. PSR)
  8. sanah - sanah – etc. (na disco) (Official video)
  9. SBM Label - Mata - Papuga ft. Quebonafide, Malik Montana
  10. sanah - sanah - 2:00

YouTube stwarza ogromne możliwości (w tym zarobkowe) dla twórców i twórczyń. Z naszych danych wynika, że odsetek polskich kanałów, których zarobki osiągają 5 cyfrowe kwoty lub większe wzrósł o ponad 35% rok do roku. W Polsce już ponad 2 tysiące kanałów ma ponad 100 tysięcy subskrypcji, co oznacza wzrost o ponad 20% rok do roku. Jeszcze dynamiczniej – bo o 30% – wzrosła liczba kanałów, które mają ponad 1 milion subskrypcji. Jest już ich w Polsce ponad 150 [1]. Sprawdźcie kto znalazł się w zestawieniu najpopularniejszych kanałów na YouTube [2] i tych najszybciej zyskujących na popularności w tym roku [3].

Lista najpopularniejszych kanałów w Polsce w 2021 roku:

  1. EKIPA
  2. TEAM X
  3. Fusialka
  4. Tobiasz
  5. GENZIE
  6. WATAHA - Krulestwo
  7. Fairout
  8. REMBOL
  9. MĄDRA SOWA
  10. Karol Friz Wiśniewski

Lista twórców najszybciej zyskujących na popularności w Polsce w 2021 roku:

  1. Fusialka
  2. GENZIE
  3. TobiaszGaming
  4. MĄDRA SOWA
  5. Aferki
  6. Chezjusz
  7. Fairout PL
  8. Pokój Wytrzeźwień
  9. REVO
  10. Jam jest Jakub

W 2021 roku pojawił się w Polsce nasz nowy format - YouTube Shorts. Spodobał się on między innymi Edowi Sheeranowi czy zespołowi BTS. Które kanały najczęściej wykorzystywały z powodzeniem ten format? [4] W Top 3 znajdziecie Czvjnik, Muffinaart oraz JUSTEK FREESTYLE.

Lista najpopularniejszych twórców YouTube Shorts w Polsce w 2021 roku:

  1. czvjnik
  2. Muffinaart
  3. JUSTEK FREESTYLE
  4. kotlesiu
  5. GIBBON
  6. Millo_
  7. piter
  8. Ostry
  9. Dravius
  10. SagiPL

Źródło: Blog Google Polska

Dodatkowe informacje:

[1] Źródło: dane wewnętrzne YouTube, czerwiec 2021 r. (Porównanie rok do roku: czerwiec 2019 r. - czerwiec 2020 r. - czerwiec 2020 r. -czerwiec 2021 r.)
[2] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., z wyłączeniem twórców filmów Short, artystów, marek, firm medialnych i kanałów dla dzieci. Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.
[3] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., z wyłączeniem twórców filmów Short, artystów, marek, firm medialnych i kanałów dla dzieci. Tylko kanały ze wzrostem o 200% rok do roku w 2021 r. w porównaniu do liczby subskrybentów pozyskanych w 2020 r. (potrojenie wielkości). Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.
[4] Zestawienie przygotowane na podstawie krajowych subskrybcji pozyskanych w 2021 r., tylko kanały, które przesyłają głównie filmy Short. Ponad połowa z 25 najnowszych filmów to format Short, ponad połowa wszystkich wyświetleń w 2021 r. pochodzi z filmów Short. Jeden kanał na twórcę. Źródło: dane wewnętrzne, od 1 stycznia do 1 listopada 2021 r.”

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dla TVN Warner Bros. Discovery innowacje są wyróżnikiem przewagi konkurencyjnej. Branża mediów zmienia się niezwykle dynamicznie, co naturalnie predysponuje nadawcę do myślenia w sposób innowacyjny. Codzienne zaangażowanie pracowników organizacji przekłada się na jakość produkcji, które widzowie mogą śledzić na kanałach należących do...
TVN zaprezentował spot urodzinowy na 25-lecie stacji
TVN – należący do wiodącego globalnego koncernu mediowego Warner Bros. Discovery – zaprezentował oficjalny spot urodzinowy stacji. Premiera odbyła się 18 sierpnia 2022 roku – trzeciego dnia Sopot Top of the Top Festival 2022, w ramach koncertu pod hasłem #ZAWSZE RAZEM. MUZYCZNE PODZIĘKOWANIE DLA WIDZÓW Z OKAZJI 25 LAT TVN. W spocie występują gwiazdy stacji...
Aleksander Kutela prezesem Ringier Axel Springer Polska
1 września 2022 roku Aleksander Kutela, Wiceprezes Ringier Axel Springer Polska obejmie stanowisko prezesa spółki. Mark Dekan, obecnie pełniący funkcję CEO Ringier Axel Springer Polska, zostanie mianowanyCOO amerykańskiej POLITICO Media Group, wchodzącej w skład Axel Springer SE.
Morawiecki, Duda i Dworczyk liderami sceny politycznej 2021 w mediach
Według danych Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) w 2021 roku politycy Prawa i Sprawiedliwości wypowiadali się w mediach ponad 3 razy częściej niż przedstawiciele opozycyjnej Koalicji Obywatelskiej, 14 razy częściej niż członkowie Lewicy i 23 razy częściej niż działacze Koalicji Polskiej. Najpopularniejsze medialnie osoby z tego okresu to Mateusz Morawiecki, Andrzej Duda...
Grupa Polsat Plus łącznie świadczy ponad 20 mln usług płatnej TV, telefonicznych i internetowych. Portale internetowe Grupy, w tym z Grupy Interia, odwiedza co miesiąc 21 mln użytkowników, którzy generują 2 mld odsłon. Grupa wzmacnia ofertę 5G, jako jedyny operator na rynku oferuje swoim klientom usługę Disney+ i rozwija projekty w nowym obszarze działalności...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764