logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co przyniosą targi Poligrafia 2013?

  PR 05.07.2012, przeczytano 1991 razy

W dniach 21-24 maja 2013 odbędzie się kolejna edycja targów POLIGRAFIA 2013. Po dwóch latach przerwy wystawa będzie doskonałą okazją by spojrzeć na zmiany, które dokonały się przez ten czas na rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-przyniosa-targi-poligrafia-2013,16013,artykul.html

Zaplanowane na przyszły rok Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych POLIGRAFIA to największa w Polsce prezentacja nowoczesnych technologii w tej dziedzinie. Eksponowana na targach bogata oferta wystawców, w której znaleźć można dużo nowych produktów i rozwiązań technologicznych, przyciąga na targi tysiące profesjonalnych zwiedzających, zawodowo związanych z branżą poligraficzną.

Rzut oka na targi POLIGRAFIA 2011

Ubiegłoroczna edycja pokazała, że przedstawiciele branży widzą w poznańskim spotkaniu duży potencjał. Już na pierwszy rzut oka można było zauważyć obecność liderów rynku i renomowanych marek. W targowych halach oprócz polskiego i angielskiego można było usłyszeć języki angielski, włoski, niemiecki czy hiszpański. Zagraniczne firmy z 27 krajów świata stanowiły 30% wszystkich wystawców.

Co nowego przyniesie rok 2013?

Targi to nie od dzisiaj niezwykle istotna platforma komunikacji zewnętrznej firmy. W przypadku branży poligraficznej, gdzie eksponatami są maszyny drukarskie, targi mają szczególny wymiar promocyjny, ponieważ umożliwiają dużej liczbie osób obejrzenie oferty z bliska. Takiej zalety nie ma żadne inne narzędzie marketingowe.

Przyszłoroczna ekspozycja zlokalizowana zostanie w dwóch pawilonach 5 i 6A Międzynarodowych Targów Poznańskich. Komfort zwiedzania i rozmów na stoiskach targowych zapewni jasny i przejrzysty podział ekspozycji na salony tematyczne: Premedia, Printing, Digital Printing, Post Press and Visual Communication. Nowością będzie powołanie Rady Targów złożonych z przedstawicieli kluczowych firm biorących udział w targach. Planujemy również spotkania z wystawcami i zwiedzającymi w pięciu regionach Polski, których celem będzie analiza sytuacji rynkowej oraz trendów technologicznych, jakie zostaną zaprezentowane podczas targów - zdradza Piotr Kamiński, dyrektor projektu.

Nowy Złoty Medal

W przyszłym roku podczas targów obowiązywać będzie nowa formuła Konkursu o Złoty Medal MTP. Wiąże się ona nie tylko z odświeżonym wizerunkiem medalu, ale przede wszystkim z całym pakietem unikatowych korzyści, na które liczyć mogą laureaci konkursu. Podstawową innowacją jest znacznie wcześniejszy termin wyłaniania laureatów. Lista produktów nagrodzonych Złotym Medalem znana będzie już na kilka tygodni przed rozpoczęciem targów. Laureat Złotego Medalu otrzyma Pakiet medalisty - komplet materiałów promocyjnych, które wystawca będzie mógł użyć w kampanii promocyjnej. Gwarantem jakości będzie renomowane jury, w skład którego wchodzić będą eksperci z branży.

Źródło: MTP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Czyli podrożeje złoty medal ? :) :)

Najnowsze w tym dziale

Światowa premiera maszyny Varijet 106 firmy Koenig & Bauer Durst
W Radebeul k. Drezna odbyła się światowa premiera maszyny VariJET 106 firmy Koenig & Bauer Durst, towarzyszyły jej ekskluzywne pokazy na żywo. Modułowa cyfrowa maszyna drukująca typu single-pass przeznaczona dla rynku pudełek składanych powstała we współpracy pomiędzy firmami Koenig & Bauer i Durst.
Grupa Rossmann inwestuje w maszynę Corrucut firmy Koenig & Bauer
Przedsiębiorstwo ROMCARTON S.A., należące do francuskiej grupy Rossmann, inwestuje w maszynę CorruCUT firmy Koenig & Bauer. Posiadająca siedem zespołów drukujących maszyna będzie najdłuższym jak do tej pory urządzeniem CorruCUT. Latem przyszłego roku ma ono już podjąć produkcję w rumuńskiej miejscowości Popesti-Leordeni w pobliżu Bukaresztu, w jednym z...
Graphic Packaging Holding uzyskał zgody na nabycie AR Packaging
Spółka Graphic Packaging Holding (NYSE: GPK), („Graphic Packaging”), czołowy dostawca ekologicznych opakowań z włókien naturalnych dla producentów żywności, napojów, gastronomii oraz wytwórców innego rodzaju wyrobów konsumenckich, ogłosiła dziś uzyskanie wszystkich zgód niezbędnych do sfinalizowania planowanego nabycia. Sfinalizowanie transakcji planuje się na listopad...
Broszura „Wypełnianie i amortyzacja”
Dobór odpowiedniego opakowania to jeden z kluczowych czynników, wpływających na bezpieczeństwo pakowanych i magazynowanych produktów. Niemniej istotny jest wybór właściwego materiału amortyzującego czy wypełniającego wolną przestrzeń.
Sztywna elastyczność, czyli przyszłość tektury falistej na rynku opakowaniowym i nowe perspektywy
Digitalizacja i gwałtowny rozwój e-commerce z jednej strony oraz większa niż kiedykolwiek świadomość wyborów zakupowych wśród klientów z drugiej – nowe globalne i lokalne uwarunkowania rynku znajdują bardzo wyraźne odzwierciedlenie w przemyśle opakowań. Konica Minolta Business Solutions podjęła się diagnozy sektora i na tej bazie przygotowała katalog rozwiązań na miarę...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764