logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Co się stało z Misiem z filmu „Miś”?

   11.03.2010, przeczytano 4789 razy
ilustracjastrzałka

Miś, tytułowy bohater najlepszej, polskiej komedii wszechczasów, pojawi się w Poznaniu na targach Euro-Reklama. To jedyna okazja, aby obejrzeć Misia przed jego przeprowadzką do muzeum.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/co-sie-stalo-z-misiem-z-filmu-mis,10343,artykul.html

Przed przeprowadzką do nowego domu Miś spędzi trochę czasu w stolicy Wielkopolski, gdzie będzie można go obejrzeć w dniach 10 – 12 marca podczas Międzynarodowych Targów Artykułów i Usług Reklamowych Euro – Reklama 2010. Dlaczego akurat tam? Bo choć Miś bez wątpienia jest symbolem absurdu epoki PRL – prawdopodobnie jest również pierwszą formą skutecznej reklamy typu outdoor, czy ambient w Polsce!

Komedia pomyłek Stanisława Barei, obok innego obrazu „Rejs”, jest dziś wręcz obrazem kultowym, zajmującym czołowe miejsce w dorobku polskiej kinematografii. Mimo, że powstał ponad 20 lat temu, nadal śmieszy doprowadzając do łez już trzecie pokolenie Polaków.

Jakie są losy słomianej ikony tamtych, minionych lat? Miś, jedyny i oficjalny, „ten” miś, upamiętniający dzieło wybitnego reżysera pod tym samym tytułem, w latach 2002-2003 mieszkał w Żywieckim Muzeum Humoru. Zbudowany ze słomy na szkielecie stalowym ma 7 metrów wzrostu i waży 300 kg. W tym roku został wystawiony na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, którą wygrał Pan Marek Łukowski, właściciel firmy Stan – Mar. Marzeniem Pana Marka, które niedługo stanie się rzeczywistością, jest reaktywacja Klubu Tęcza w miejscowości Uradz w gminie Barwice k. Czaplinka. Placówka będzie pełniła inną rolę niż w filmie, bo powstanie tam Muzeum Stanisława Barei. Nowy właściciel zadecydował, że to będzie dla Misia odpowiednie miejsce do stałego pobytu.

Źródło: MTP

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764