logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Cobe 6090-UV LED w ofercie ADP Polska

  PR 10.06.2021, przeczytano 1458 razy
ilustracjastrzałka

W odpowiedzi na potrzeby zmieniającego się rynku firma ADP Polska wprowadziła do swojej oferty ploter UV LED o obszarze zadruku 63x93 cm.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/cobe-6090-uv-led-w-ofercie-adp-polska,391847,artykul.html

COBE 6090-UV LED może pracować na max 3 głowicach (kolor, biały, lakier) i w jednym przejściu może wykonać gotowy produkt ze strukturą lakierową włącznie. Max grubość zadrukowanych materiałów to 200 mm.

Maszyna wyposażona jest w najnowszy system podawania atramentu

Super stabilna technologia uszczelniania głowic na captopach umożliwia napełnienie wszystkich dysz głowicy drukującej tuszem, już po jednej sekundzie pompowania. To oszczędza tusz i jednocześnie chroni głowice.

System stałego podawania atramentu i mieszania białego tuszu

Ploter jest wyposażony w system ciągłego dopływu atramentu w celu podniesienia produktywności na najwyższy poziom, umożliwiający długotrwałe drukowanie bez zbędnych przerw. Automatyczny system mieszania białego tuszu chroni głowicę przed zapchaniem i oszczędza ponad 30% tuszu.

Zaawansowane tryby druku plotera

  • biały+ kolor + lakier - Użycie białego atramentu jako podkładu pozwala uzyskać efekt niestandardowej, unikalnej tekstury. Lakier daje podobny efekt co użycie laminatu z dobrym efektem połysku. Jednocześnie gotowy nadruk jest trwalszy, odporniejszy na zarysowania.
  • kolor + biały + kolor - W oparciu o oryginalne tusze UV i zaawansowaną technologię ploter COBE 6090UV może drukować w systemie kolor + biały + kolor na podłożach przezroczystych jak szkło, akryl i folie dla uzyskania unikalnego efektu. To pozwala tworzyć zupełnie nowe efekty wizualne.

Obszary zastosowań COBE 6090-UV LED

Ploter ma szerokie zastosowanie. Przemysł dekoracyjny, szklarski, wystawienniczy, opakowań (np. ze sztywnej tektury), tekstylny, artystyczny, czy meblarski. COBE 6090-UV LED używa światła ultrafioletowego, które utwardza atrament natychmiast po wydrukowaniu, więc może drukować na prawie każdym rodzaju materiałów, zarówno na materiałach twardych takich jak np. szkło, ceramika, drewno, panele metalowe, panele akrylowe, pleksi, tektura, płyty piankowe, płyty PCV, tektura falista, a także na materiałach elastycznych, takich jak np. folia, skóra, płótno, papier.

Dzięki oprzyrządowaniu dostosowanemu do wymagań klienta ploter ma możliwość drukowania na nietypowych przedmiotach jak np. butelki, piłki, kubki, długopisy, pudełka.

Źródło: ADP Polska

www.adppolska.pl


avatar użytkownika
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ADPPolska



ADPPolska o sobie:

Dystrybutor materiałów, atramentów, ploterów, trymerów oraz laminatorów do druku wielkoformatowego.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764