logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola: mieszkańcy decydują o trasie świątecznych ciężarówek

  PR 22.11.2019, przeczytano 758 razy
ilustracja

Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej! To również zapowiedź prawdziwej trasy kultowych pojazdów, odwiedzających wybrane polskie miasta, z mocą świątecznych atrakcji. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola%3A-mieszkancy-decyduja-o-trasie-swiatecznych-ciezarowek,384818,artykul.html

Magia, która angażuje Polaków

Od 1995 roku, kiedy to kultowe ciężarówki po raz pierwszy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, wszyscy czekają na ten znak zapowiadający, że święta coraz bliżej. Nic więc dziwnego, że bogata w atrakcje trasa Coca-Cola, która od kilku lat przenosi magię z ekranów telewizorów do wybranych polskich miast, budzi za każdym razem niezapomniane emocje i gromadzi tłumy.

Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że kultowe ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów. Ogromne zaangażowanie wszystkich internautów zostało zauważone i docenione przez markę. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać wpływ na miejsca odwiedzin mieszkańcom. Po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.

Głosowanie, jakiego jeszcze nie było

18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji! Zainteresowanie akcją po raz kolejny jest ogromne. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 000 głosów.

Aby zagłosować, wystarczy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć 4 godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17-stego, 19-stego i 21-go grudnia. Jedno jest pewne – będzie sporo magii i upominków.

Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami (zwycięstwo przypadnie każdemu z nich).

Konkurs będzie wspierać spot telewizyjny zachęcający do głosowania oraz dedykowany display.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764