logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Coca-Cola: mieszkańcy decydują o trasie świątecznych ciężarówek

  PR 22.11.2019, przeczytano 367 razy
ilustracja

Kiedy w telewizji pojawia się reklama z ciężarówkami Coca-Cola, to znak, że święta coraz bliżej! To również zapowiedź prawdziwej trasy kultowych pojazdów, odwiedzających wybrane polskie miasta, z mocą świątecznych atrakcji. Po spektakularnym sukcesie z ubiegłego roku, Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać tegoroczną trasę ciężarówek mieszkańcom polskich miast! Właśnie wystartowało wielkie głosowanie, za sprawą którego magia świąt dotrze do zwycięskich miejscowości!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/coca-cola%3A-mieszkancy-decyduja-o-trasie-swiatecznych-ciezarowek,384818,artykul.html

Magia, która angażuje Polaków

Od 1995 roku, kiedy to kultowe ciężarówki po raz pierwszy pojawiły się w reklamie Coca-Cola, wszyscy czekają na ten znak zapowiadający, że święta coraz bliżej. Nic więc dziwnego, że bogata w atrakcje trasa Coca-Cola, która od kilku lat przenosi magię z ekranów telewizorów do wybranych polskich miast, budzi za każdym razem niezapomniane emocje i gromadzi tłumy.

Od kilku lat Coca-Cola zachęca Polaków by wzięli sprawy w swoje ręce i sprawili, że kultowe ciężarówki, obok zaplanowanej trasy, zawitają także do ich miasta. Ubiegłoroczny konkurs wygrał Międzychód, zgarniając ponad 40% z aż 1,5 miliona oddanych głosów. Ogromne zaangażowanie wszystkich internautów zostało zauważone i docenione przez markę. Dlatego w tym roku Coca-Cola zdecydowała się w pełni oddać wpływ na miejsca odwiedzin mieszkańcom. Po raz pierwszy w historii wszystkie lokalizacje na trasie legendarnego konwoju zostaną wyłonione w drodze głosowania.

Głosowanie, jakiego jeszcze nie było

18 listopada na oficjalnym fan page’u Coca-Cola wystartował konkurs, za sprawą którego magia świąt dotrze do trzech wybranych lokalizacji! Zainteresowanie akcją po raz kolejny jest ogromne. Tylko w przeciągu pierwszych 24 godzin od startu konkursu oddano już 60 000 głosów.

Aby zagłosować, wystarczy dodać hasztag z nazwą miasta, do którego ma przyjechać świąteczna ciężarówka Coca-Cola. 1 grudnia zakończy się pierwszy etap konkursu, w którym poznamy dziesięć finałowych miejscowości. 6 grudnia, za pośrednictwem Facebook Live’a zostanie przeprowadzony drugi etap – finałowe miasta będą mieć 4 godziny na ponowne wpisywanie odpowiednich hasztagów w komentarzu. Wyniki będą pokazywane cały czas na żywo, dzięki czemu internauci będą mogli na bieżąco sprawdzać, które miasta wygrywają i jakim stosunkiem głosów. Ciężarówki odwiedzą zwycięskie miasta tuż przed świętami, kolejno: 17-stego, 19-stego i 21-go grudnia. Jedno jest pewne – będzie sporo magii i upominków.

Coca-Cola zadbała o to, żeby każde miasto, bez względu na wielkość i liczbę mieszkańców miało szansę na zwycięstwo. Dlatego rozgrywka toczyć się będzie osobno między dużymi, średnimi i małymi miastami (zwycięstwo przypadnie każdemu z nich).

Konkurs będzie wspierać spot telewizyjny zachęcający do głosowania oraz dedykowany display.

Za planowanie, zakup mediów i współpracę z influencerami odpowiada dom mediowy MediaCom, za adaptację lokalnych materiałów graficznych – agencja Fortis, za adaptację kopii telewizyjnej – McCann Worldgroup. Kreacją i obsługą kampanii digitalowej zajmuje się LiquidThread i White Paper Agency. Działania PR powierzono agencji Big Picture.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764